S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Angels Encarmine - Maleprojekt

5 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 3]

1Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 10 Jul 2012 - 14:54

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej Drenge

I skal sgu da lige høre om at jeg maler dukker skal i ikke. Det tror jeg så nok at i skal!

Efter at have mistet overblikket over, hvor mange elvere jeg har liggende alle mulige steder og, hvor mange af dem der mangler at bliver samlede for slet ikke at tale om malede besluttede jeg at starte forfra. Nu vil jeg sgu have en rigtig malet hær. Sådan en, hvor alle de dukker jeg har er malede. Efter det fejlslagne projekt med Elverne besluttede jeg kun at købe et unit ad gangen og ikke købe mere før det var malet. Så måtte der da komme noget maling på de dukker.

Så gik der et år, hvor jeg ikke engang fik samlet de nye dukker jeg havde købt inden jeg endelig fik taget mig sammen til at gøre noget ved skidtet. Men så tog projektet også fart. Jeg valgte encarmine farveskemaet da det så nogenlunde overkommeligt ud (modsat sanguine farveskemaet Janus), desuden kunne jeg så få lov til at male mit deathcompany hvidt.

Hvorom alting er så hjalp en rød spray meget på arbejdet med assaultmarines og razorback og resultatet kan ses her
Angels Encarmine - Maleprojekt AM-1

og her er et closeup af en af razorbacksne. Jeg er selv meget godt tilfreds med las-plas modden.
Angels Encarmine - Maleprojekt AM-2

Næste projekt var at få lavet et HQ og der faldt valget på en Libby.
Angels Encarmine - Maleprojekt Lib-2

og med en typhoon kunne jeg lige pludselig stille 500 point. Så hvis nogen vil spille 500 point er jeg klar
Angels Encarmine - Maleprojekt LS-2

Næste projekt er deathcompaniet og deres Landraider Crusader. i får lige et WIP billede af deathcompaniet
Angels Encarmine - Maleprojekt DC-2

2Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 10 Jul 2012 - 16:52

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det ser sgu godt ud, Køllen! Mere!

3Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 10 Jul 2012 - 19:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja det ser pisse fedt ud! mad props!

det store spørgsmål er: hvor meget kan du nå at få malet inden Bacon nr. øhhh, den 23 og 24 i Fløjstrup?

har nemlig tænkt at mine nysamlede mariner skal ud og lege der, selvom de ikke er malede, men det er de ligeglade med.... de sejrer for kejseren med eller uden maling! selvom din form der, bliver svær at hamle op med!

4Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 10 Jul 2012 - 23:24

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er lige blevet færdig med de første 5 DC og regner med at købe de sidste 5 og landraideren. Så med lidt held kan jeg stille 1000 point til Bacon.

Billeder af DC'et kommer i morgen når der er lys til at tage dem

5Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 11 Jul 2012 - 12:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lyder totalt sejt!

tror nu Catos drenge får lidt svært ved at klemme sig ned på de point, men vi kan se om de kan... ellers kan det være vi kan lave en double feature med en eller anden der spiller en 3k liste???

glæder mig til flere imba billeder af dine nye blodsvin!

6Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 11 Jul 2012 - 12:37

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Husk nu at 3k er lig med 2 FOC charts Smile

7Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 11 Jul 2012 - 14:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

troede 2k var lig med 2 FoC???

8Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 11 Jul 2012 - 14:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Her kommer billede af DC'et med færdige farver og baser.
Angels Encarmine - Maleprojekt DC-3

Det er rigtigt at 2k giver 2 FOC, men det passer jo også fint med at vi ganger op to hold og spiller 1500 point hver. Så er der plads til det FOC man har normalt jo Smile

9Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Fre 13 Jul 2012 - 13:38

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så blev de sidste 5 DC'er færdige og vi er nu oppe på 750 point i alt. Når de får deres bus bliver det så til 1000 point. Hold da kæft, hvor det kører for lars krimi

Angels Encarmine - Maleprojekt DC-4

10Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Lør 14 Jul 2012 - 12:03

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vilderen!

Du når sgu da noget, når der ikke er en utroligt stor malekø til at distrahere dig...

11Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Lør 14 Jul 2012 - 14:30

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vi skal da have et samlet oversigtsbillede over hæren indtil videre! Vil gerne se hvordan det hvide spiller sammen med de røde Tanks og Marines...

12Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 16 Jul 2012 - 22:35

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede af alle 750 point.
Angels Encarmine - Maleprojekt 750-1
Angels Encarmine - Maleprojekt 750-2

Overvejer efterhånden lidt, hvordan den endelige liste skal se ud. Det bliver godt at få prøvet et par spil her i næste uge.

13Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Søn 5 Aug 2012 - 2:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så er listen blevet testet et par gange og De Baal Predators er alle pengene værd. De kan godt nok lægge noget ild ud Smile

Billeder af predillionerne kommer i morgen i solskin.

Jeg er også gået igang med Moby Dick (den hvide landraider) så nu varer det ikke længe inden er for alvor kan komme gang i nogle spil.

14Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 8 Aug 2012 - 15:19

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Her kommer så lidt flere billeder

I første omgang de to Baal Predators. Den ene mangler lige en enkelt hatch for at være færdig.
Angels Encarmine - Maleprojekt BP

Hernæst et par billeder af Deathcompaniet og deres nymalede bus. Der mangler lige lidt tekst på den et par steder, men ellers er den egentlig færdig.
Angels Encarmine - Maleprojekt DC-LR1
Angels Encarmine - Maleprojekt DC-LR2

Man kan lige ane reclusiarchen ude til højre. Han er blevet sprayet nu så det varer ikke så længe inden han kan blive til noget også.

Indtil videre er der altså malet

HQ
Libby

Troop
2x5 Assaultmarines
2x Las / TL plas Razorback
10 Deathcompany
1 Landraider med multimelta

Fast
2 Baal Predators
1 Landspeeder

Det der mangler for at nå de 1750 point er
HQ
Reclusiarch i terminatorarmour

Troop
10 Assaultmarines med 2 melta og 1 powerfist
1 Rhino

Heavy
1 Vindicator
1 Rifleman dread

For at nå 2000 point har jeg en plan om 5 scouts med sniper rifles, en missile launcher, en meltabomb og camo-cloaks og endnu en vindicator.

15Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 8 Aug 2012 - 19:58

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Tja - nu blev raideren helt færdig. Der kom navn på og alt muligt lækkert
Angels Encarmine - Maleprojekt DC-LR3

Så for øvrigt lige på billedet at jeg havde glemt at sætte gitter på lygterne, men det er ordnet nu Smile

Så blev der for øvrigt også tid til at gå igang med reclusiarchen så ham skal i da lige have et WIP billede af
Angels Encarmine - Maleprojekt Rec-1

16Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 8 Aug 2012 - 21:49

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hold da kæææææft! Skide-goth!

17Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Lør 11 Aug 2012 - 17:34

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Mere! Mere! Mere! Mere! Mere! Mere! Ugga

18Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 13 Aug 2012 - 9:56

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ja ja ja - det kommer nu. Jeg kan ikke finde min lim, så jeg kan ikke komme til at base min Reclusiarch. I protest over det har jeg malet en vindicator i kan få lov at se i stedet Smile

Angels Encarmine - Maleprojekt VIN-1

Og så fik jeg brugt den sidste af BA pyntetingene fra Baal predator sættene. Jeg har ikke helt styr på om der er nok så, men nu får vi se.

Angels Encarmine - Maleprojekt VIN-2

Det var det for denne gang. Jeg kan ikke helt finde ud af om det næste projekt skal være det 10 assaultmarines eller det skal være rifledreaden.

19Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 13 Aug 2012 - 12:19

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er det bare at base Reclusiarch-bassen, og smide ham ind i gruppen også...

Apropos: Gruppe billede??

og et kort spørgsmål: Er din Land Speeder et fejlkøb?? (de nye regler taget i betragtning...)

20Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 13 Aug 2012 - 16:25

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Gruppebillede lader vente på sig. Det må lige blive en anden dag.

Jeg ved ikke om det er et fejlkøb med landspeederen, jeg kan ikke helt finde ud af det. Den er ikke med i standardhæren som det er nu.

21Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 8:09

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Fuuuuck hvor er det fedt at i rykker herinde guys. Ser skide godt ud køllerreeen. Jeg vil tage på arbejde og lade jer andre om at male... og dog - jeg har fået fjernet støbekanter på 3 nye cykler der også er sprayet.... så måske på et tidspunkt før jul. santa

22Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 9:44

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@Gax: Nu maler du bare de peanuts, Peter!

@Køllen: Land Speederen føler sig nok også lidt ensom - når du har så mange Rhino-chassis med...

23Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 10:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg tror måske der skal være landspeeders med i min 3000 points hær. Jeg tænker at de gør sig bedre i en squadron. Men lige nu er den lidt på hold, jeg har fundet andre løsningsmodeller så at sige.

En af årsagerne til at den kom ind i selskabet, var også at jeg kunne få 500 malede point og på den måde, være klar til at spille bitte små slag Smile. Det viste sig dog at være lidt overflødigt da jeg åbenbart fik malemani her i ferien.

24Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 12:04

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Den har givetvis bedst af at være i flok - men det udelukkes slet ikke at den er værd at overveje... Den skal vel bare bruges rigtigt.

Hvis din modstander kan vælge og vrage mellem dine mål, og alle er lige "lønnende", så er det ofte at de blødeste ryger først, fordi de er nemmere at få has på.
Hvis du til gengæld sørger for at de andre mål er mere "lønnende" pga. field position, trussel eller points value, så er dine blødere mål lidt sikrere...

At Land Speeders nu rimeligt realistisk kan blive skudt af selv rapid firing bolters er så et mindre setback, men jeg synes nu engang at de stadigvæk er værd at overveje...
Specielt med den konfiguration du har - Missile lauhcner har ret lang rækkevidde, og kan derfor (måske) holde sig nok på afstand af fjenden...

PS: Tror du selv vi nogensinde får spillet et 3k spil?? - vi spiller af og til 2 vs 2 på 2x 1750, men det er da også det vildeste jeg har set...

25Angels Encarmine - Maleprojekt Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 12:32

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg afviser ikke at tage et par speeders med på et tidspunkt. Hæren skal jo også omkonfigureres på et tidspunkt. Men som det er nu, hvor den er bygget på at kunne skyde en masse og omkring landraideren med dødsdrengene indeni har jeg svært ved at finde pladsen til de 180 point, som to flyvere med missiler vil koste.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 3]

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Lignende emner

-

» The Angels Sanguine

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum