S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Angels Encarmine - Maleprojekt

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 3]

26Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 12:55

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er top sejt at der males så bravt, og glæder mig til at få indkøbt min Regal Blue, så jeg kan komme igang med mine mariner!

mht. Landspeeders: jeg er af den overbevisning at den, især nu hvor man må måle, er rigtigt god med 2 HB, så længe man husker, husker, husker at måle sine 36" til målet og husker at holde afstand+cover+LOS-blocks til alt andet, for fuck den hader krak-grenades, rapid-fire bolters og alt andet! men der er meget Dakka i 2 HB til 60 pts... men husk lige at en attack-bike med 1 HB til 40 pts også er denying, hvilket så også har oppet den en hel del...

27Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 13:12

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Ja, den er lidt sløj i sammenligning med Attack Bike på contesting-området - med mindre man spiller "The Scourging" hvor alt FA er scoring...

Jeg giver dig delvist ret ang. HB, Helge, men er stadigvæk mere til dedikeret AT til LS's... Enten MM/HF up in your face eller Missiles på range..

28Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 14 Aug 2012 - 20:49

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

For at styre diskussionen back on topic kommer her det efterspurgte holdbillede (Bemærk at speederen og libbyen sidder over). De er ikke med lige for tiden så de holder en pause.

Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 1370

29Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 11:37

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Undskyld drenge. Nu løb min nærighed af med mig. Mens jeg samler de sidste 10 drenge og får dem malet venter jeg på min Wayland ordre. Det er bare så djævelsk svært at sige nej til at spare penge.

30Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 11:51

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvad har du så bestilt via Wayland??

Og de ti drenge, er det dine hoppe-drenge?? Har de fået magneter??

Bimse vil have info... Han mangler sit dukke-fix her på specialekontoret...

31Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 11:53

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Og holdbilledet er totalt nice! Selvom jeg stadigvæk ikke er sikker på de sorte døre med det hvide kryds... Men det er vist en smagssag...

32Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 12:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

De ti drenge er hoppedrengene som måske ikke bliver hoppedrenge og som måske bliver hoppedrenge. Det er endnu ikke helt fastlagt. Det betyder blandt andet at jeg skal have gang i magneterne som var der ingen i morgen.

Jeg har bestilt resten af de 2000 point hos wayland. Det betyder altså at der er endnu en vindicator på vej i stald, derudover også en rifledread (lavet af en furioso og aegis - med magneter), 5 scouts med snipers og en rhino (som jeg selvfølgelig har bestilt som razor fordi alt andet er fjollet).

33Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 15:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det lyder sgu da godt - kan du ikke lige smide listen herind, så vi andre kan græmmes?

Jeg sidder og tænker lidt over mulighederne for at "lire" dine vehicles lidt mere op, uden at bryde for meget med det fede røde tema...
- Hvad med "murals" altså stiliserede tegninger i en lidt mørkere rød streg på de store monokrome flader på dine slæder?? Jeg tænker vinger, bloddråber, kalke, sværd eller den slags... Burde være til at overskue med kalker-papir og en rolig hånd...

34Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 16 Aug 2012 - 23:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kodeordet for den her hær er indtil videre SPEEDPAINT. Når de første 2000 point er malet vil jeg godt være med til at se på, hvordan vi får flere detaljer på mine biler. Blandt andet er krydserne jo med for det samme.

Nå men jeg synes lige i skulle have at vide at de sidste 10 jump-marines er blevet samlet. Jeg havde dog ikke nogle meltaer så jeg har kogt nogen selv. Det skal jeg lige høre om ser fornuftigt ud eller jeg skal have muldvarpen op af lommen igen for at finde nogle rigtige meltaer.

Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 AM-3-melta


Listen er som følger

HQ
Reclusiarch, terminatorarmour w. combiplasma

Troop
2 x 5 assault marines med flamer og meltabomb til sjanten
2 x las/plas razor

10 assaultmarines med 2 meltaer og 1 powerfist
1 rhino

7 Deathcompany med 2 powerfists
1 Landraider med multimelta

Fast
2 Baal predators

Heavy
1 Vindicator

1 Rifleman

---------------------

TIl 2000 point kommer der udover

1 vindicator

1 scoutsquad med snipers, et missil og kapper.

35Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Fre 17 Aug 2012 - 10:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Ok med paintjob - havde bare billeder inde i mit hoved af den der Ultramarine Land Raider som Magnus Kålgård kører rundt i i deres codex - den har fede "murals" på de ledige flader...

Meltaerne ser fine ud herfra, så ingen klager fra min side!

Din liste er sgu sej, og der mangler ikke så meget, før de første 1750 points er i hus... Nice!

36Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Fre 17 Aug 2012 - 12:03

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nej det begynder sgu at ligne noget. Når først de ti hoppedrenge er malet kommer det til at gå rigtig stærkt. Jeg regner med magneter til Dread'en så den kan trylles om til en furioso, hvis det bliver sjovt på et tidspunkt.

37Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 21 Aug 2012 - 12:30

princelarming

princelarming
Barbar Barber

BTW - close-up af ham Reclusiarch, tak!

38Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 21 Aug 2012 - 12:52

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har fundet min lim igen. Det betyder at han kan få base på i aften så hvis du er heldig kommer der et billede i aften Smile

Jeg regner med at få ham færdig og få lagt en del farver på 10-mands holdet i aften.

39Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 15 Okt 2012 - 18:04

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg føler mig presset ud i at skulle have allies med til ETC så derfor har jeg nu fået malet et hold elvere så de kan være verdens bedste psychic defense.

Og det skal i da ikke snydes for billeder af
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Eldar-allies

Så fik i nok den at tygge på

40Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 15 Okt 2012 - 18:28

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

awesome! og så passer de endda ind i temaet!

41Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 15 Okt 2012 - 19:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Totalt sejt!

Rock and Roll!

Helge

42Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Fre 26 Okt 2012 - 18:08

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så kom der lidt gang i malingen igen i går aftes. Jeg fik sprayet en vindicator, 2 rhinos og en rifleman. og jeg fik washet hele lortet. Den første rhino har også fået slid og mangler nu nærmest kun lidt sort og lidt drybrush for at være klar. Rifleman'ens rifler er klar, men resten af dyret er stadig bare rødt. Anyways jeg synes selv det var produktivt. Desværre er der ikke tid til at gå vildere amok her i weekenden, men forhåbentligt i næste uge.

/Køllen

43Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 29 Okt 2012 - 18:58

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Og nu var de næsten færdige - eller i hvert fald nogle af dem. Så i får lige lidt billeder af Dread'en og en Rhino

Dread
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Dread-1
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Dread-2
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Dread-3

og Rhino
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Rhino-1
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Rhino-2

44Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 30 Okt 2012 - 10:15

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det ser sgu godt ud, dude!

45Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 6 Nov 2012 - 20:11

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så fik jeg malet en vindicator mere og i den anledning tog jeg lige et holdbillede så jeg kunne se, hvor meget der egentlig er malet nu og det skal i da også se
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 F%C3%A6lles1
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 F%C3%A6lles2

46Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 6 Nov 2012 - 21:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hold kæft, en vognpark! Nice!

47Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 6 Nov 2012 - 22:41

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har faktisk glemt en dukke. Der skulle have været en landspeeder også jo. Den føler sig lidt ensom inde på skrivebordet lige nu

48Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 6 Nov 2012 - 23:49

Dr. Hansen

Dr. Hansen
Gnom Svinehyrde

Den kan stå derinde, alene og tænke over hvad den har gjort (6th ed.) indtil den finder ud af at være bedre!

Ser fedt ud, Kølle! Sætter jo lidt pres på resten af dit hold, men ok... the ante has been upped... the gloves are off!!! Wink

http://34millimeter.blogspot.dk/

49Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 7 Nov 2012 - 10:21

princelarming

princelarming
Barbar Barber

En enkelt ting - der er ikke så mange mænner... Men det er jo heller ikke en streng nødvendighed... Men kan godt nå at blive det...

50Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 2 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 8 Nov 2012 - 8:37

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Når jeg er færdig med at male tårne til de to rhinos så de kan trylles om til razorbacks står den på mænner i maleskeen

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Lignende emner

-

» The Angels Sanguine

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum