S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Spil-gange

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 5]

26Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 28 Jan 2014 - 17:07

Rune

Rune
Founder

Stille, din gamle hippie!  Conan 

Jeg ser det ikke som noget vind eller forsvind, bare at vi gør hvad vi kan for at få karaktererne klar til start, så vi kan få lidt stille og roligt spil op at køre. Vi skal alligevel alle sammen rette dem ind, når vi lærer dem at kende, så hvorfor ikke få spillet dem til? Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

27Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 28 Jan 2014 - 21:29

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt i har et godt drive på det her!

jeg melder også klart ud, at der ikke kommer til at flyve omkring med plot-tungt materiale, ud over et par hooks, til første session, så i har god til til at "nulre" jer ind på hinanden...

28Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 29 Jan 2014 - 15:57

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Uha da - så diskuteres der Smile
Det jeg mente var, at jeg ikke synes det er fedt, hvis vi skal bruge den halve tid på at lave karakterer færdig fredag. Det er super vi tager den med ro på pacing og indhold, bare vi kommer i gang. Forventer da alle har en gærdig karakter med ? (More or less Smile)
J

29Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 29 Jan 2014 - 16:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

haha!

(der er mail, Janus)

ja, det satser jeg også stærkt på... John har lige meldt sig klar, og vi går i boks nu, og får kogt noget, så vi kan se hvor det ender...

men klart, regner da med at alle har en karakter plus en fornemmelse for hvordan den skal spilles, og nogle relationer på bedding til første gang...

30Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Fre 7 Feb 2014 - 14:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Rolle er aflyst idag.

Vi spiller næste gang Lørdag, d. 8/3.

Over and out.

31Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Fre 7 Feb 2014 - 15:16

Rune

Rune
Founder

Arkham Horror hos mig i stedet.
Jeg er hjemme fra omkring 16 tiden, så folk kan bare komme der.

http://splatcup.goalsoccer.net

32Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Søn 9 Feb 2014 - 14:12

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Hey Guys. Pisse ærgerligt med rolle i fredags. Personligt er jeg ved at være oppe på hesten igen efter en ordentlig omgang pest. Og jeg har gode muligheder for at komme til Jylland i løbet af den kommende uge og jeg kan derfor også være med til at diskutere bygge karaktere en hverdagsaften evt? Mandag(i morgen) dog udtaget. Alt i alt kræver det vel at Helge kan være der og at vi har et sted at være..hvordan ser det ud med det og hvad synes folk?

33Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Søn 9 Feb 2014 - 14:24

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Doodle om mulighederne næste weekend:

snaps-poodle

34Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Søn 9 Feb 2014 - 20:47

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg var været inde i doodle, kan lørdag og søndag.

Jeg er i østrig, og først hjemme igen Lørdag.
Så at mødes i løbet af ugen + fredag er udelukket.

Jeg regner da bestemt med at alle skal være tilstede for at vi mødes.
Så vi må finde et andet tidspunkt at mødes i stedet for fredag.

/J

35Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Søn 9 Feb 2014 - 23:08

Rune

Rune
Founder

Jeg kan måske lørdag og/eller søndag. Ved det ikke helt endnu. Jeg synes dog godt at folk må mødes og snakke kampagne selvom alle ikke er der. Så længe vi ikke går i gang med spillet eller noget. Det er bare min mening.
Hvad er det du tænker der er skidt ved at vi snakker kampagne når alle ikke der der, Janus?

http://splatcup.goalsoccer.net

36Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Man 10 Feb 2014 - 17:24

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hej Rune,

Jeg synes faktisk det vil være lidt ærgeligt, om alle var der og snakkede karakterer og kampagne, og der var én spiller der ikke var.

Jeg synes alle bør være der til sådan en snak, da den jo er med (skal være med) til at forme settingen, og sætte vores karakterer sammen.
Det vil også være sådan et tidspunkt hvor vi alle kommer lidt mere ind i settingen, og kan få forklaret ting, og diskuteret historien/NPC's/fluff mm.
Især når det er første gang man mødes i en kampagne.

Hvis der er én der ikke er der, er det min erfaring at der kommer en eller anden form for skævhed ind i hvad man ved om settingen, og hvordan karaktererne er sat sammen på.

Altså, det er jo ikke mig der bestemmer, så I skal selvfølgelig gøre som I finder bedst.

Janus

37Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 11 Feb 2014 - 15:08

Rune

Rune
Founder

Yeah, man må vel veje fordele og ulemper mod hinanden. For mig vejer det mere at vi holder gejsten oppe og at vi kan køre videre selvom vi mangler en spiller, og så tror jeg ikke jeg vægter den første snakke-gang særlig højt, i forhold til en spil-gang. Men det kunne være rart at høre hvad i andre tænker omkring mødet i weekenden (hvis det bliver til noget) og det at mangle en spiller.

Uanset om vi vælger at holde noget i weekenden eller ej, så er jeg klar på at lave et eller andet fredag. Om det er brætspil, rollespil eller bogklub er sådan set ligemeget. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

38Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 11 Feb 2014 - 15:46

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Jeg synes det er ærgeligt vi ikke kan mødes, men synes også det er et reelt synspunkt at vi venter til alle kan.

Når det nu bliver uofficielt, er folk da velkomne her, men der er en Imperator der kommer i første række. Men vi kan sagtens spille brætspil fra 21.00-24.00.

vi må se om det kan være muligt at mødes til en "gennemgang af Tailte Na Rithe" med aftensmad eller lignende... jeg kigger lige på sagerne og sender et show rundt, når jeg har fået styr på datoerne.

39Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 11 Feb 2014 - 17:19

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

der er en åbning d. 4./3.

det er sidste chance, og i har også fået en SMS om showet...

vi ser hvad der sker, men jeg kan ihvertfald godt, og Krølle, Rune og Janus kan.



Sidst rettet af Helge Ons 12 Feb 2014 - 12:35, rettet 1 gang

40Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tirs 11 Feb 2014 - 19:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Vi er nok ikke enige.
Jeg vil også gerne holde gejsten oppe, men jeg vil også gerne at vi gør det sammen.

Jeg synes også det var trist aflyste, fordi der var folk der Var forhindrede.
Men jeg vil også virkelig synes det er ærgeligt hvis vi så panikker., og går i gang med fælles forberedelse og karakterer, når der også er folk der er forhindrede.


Som sagt er det ik mig der bestemmer., og I kan jo gøre hvad der passer jer.

Janus

41Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 10:47

Rune

Rune
Founder

Nææh, men du er med til at bestemme Smile

Hvordan har du det med mangel af spillere efter vi er gået i gang?

Jeg kunne godt tænke mig hvis vi kan spille selvom vi mangler en spiller. Jeg tænker, at så længe Helge og spilleren der mangler finder på en god grund til fraværet, så kan vi sagtens køre spillet videre, og det kan måske endda være noget der driver spillet, hvis der findes en god grund.

http://splatcup.goalsoccer.net

42Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 12:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Her var et regulært godt spørgsmål: hvordan med at spille "one-man-down"??

Vi har jo aftalt at vi planlægger spilgange så alle kan, og at det skal prioriteres. Men der kan jo tilstøde sager, som i fredags, hvor der kommer grus i maskineriet.


Derfor skal vi lige have afklaret hvordan vi forholder os til det, efter vi er startet, for vi SKAL alle være med til første spilgang.

Der kommer en afstemning...

43Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 16:10

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

minder desuden lige om påske-rolle doodlen: http://doodle.com/83f5p44kph67yu4kit5znh2q/admin#cmt582133329

come on!! vi skal have det op og stå, der!

44Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 17:37

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Ok, nu er alle meldinger kommet ind, og det betyder at vi mødes til en omgang hygge, snak, spørgsmål, karakter-præsentation osv. hos mig Tirsdag d. 4./3. Jeg er hjemme hele dagen, med et sår i brystet, så dørene er åbne. Vi spiser sammen omkring kl 18 og slutter senest 23.00 måske endda tidligere, så gymnasie/seminarie-lærerene kan få deres nattesøvn...

45Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 18:38

Rune

Rune
Founder

Et sår i brystet?

http://splatcup.goalsoccer.net

46Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 18:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, skal opereres mandag, for en cyste i bindevævet ved det nederste højre ribben... small potatoes.

47Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Feb 2014 - 19:19

Rune

Rune
Founder

Crazy shit. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

48Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Tors 13 Feb 2014 - 15:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

opdatering først i tråden.

49Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Fre 14 Feb 2014 - 14:58

Rune

Rune
Founder

Hvordan ser det ud med d. 9. marts? Jeg har også afsat den, da der blev nævnt både d. 8. og 9. i starten,

http://splatcup.goalsoccer.net

50Spil-gange - Page 2 Empty Sv: Spil-gange Fre 14 Feb 2014 - 15:10

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

den 9. er no-go, da der er nogen der ikke kan...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 5]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum