S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Spil-gange

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down  Besked [Side 3 af 5]

51Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Feb 2014 - 11:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Så mine herrer!

Er det ved at gå helt i stå, eller hvordan ligger landet med det?

Ang. Tirsdag d. 4. er planen at vi spiser noget mad og snakker om karaktererne og får afklaret noget basisviden, forhistorie, spørgsmål, situation i landet, geografisk layout og så videre.

Derfor kunne det være fedt hvis i tænke over, og forberedte jer lidt på, følgende spørgsmål (lettere omskrevet fra tidligere, med add-ons):

1) hvordan er mit rygte blandt befolkningen/hvad ved eller mener "menig mand" om mig?

2) hvad er holdningen blandt blandt adelen, til mig?

3) hvad ved mine venner om mig/hvordan oplever de mig/hvordan fremstår jeg for mine venner?

4) hvad er mit forhold til prinserne Brann og Conn?

5) hvad er mit forhold til Kongen?

Hvis i har brug for det, må i gerne spørge om det ene eller det andet, så vi kan få noget afklaring. Også gerne på mail.

52Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Feb 2014 - 13:26

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Har lavet en tråd under min gruppe med tanker om de ting du har beskrevet.

/J

53Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Feb 2014 - 13:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

fedt! checker den lige ud, der!

54Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Feb 2014 - 15:14

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kunne for øvrigt også være fint med nogle tanker om hvordan i forestiller jer at i har det med de andre... det skal selvfølgelig finpudses d. 4., men det kunne være fint med nogle tanker om relationer, og evt nogle historier om noget fælles. f.eks. en drukhistorie, en syg i potten jagt, der nær var gået galt eller noget helt andet... bare skyd fra hoften, og husk: i "method-acting" skal man altid sig ja! hehe!

55Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Feb 2014 - 15:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes det er svært at gøre sig tanker, mangler lidt input/beskrivelser omkring flere af de andre karakterer.
Har ikke rigtigt et billede af de andre karakterer.

/J

56Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 5 Mar 2014 - 11:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tak for en supergod start Smile

Det skal nok blive godt Smile

/J

57Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Søn 9 Mar 2014 - 19:54

Rune

Rune
Founder

Mega fed start. Glæder mig til næste gang. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

58Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tirs 11 Mar 2014 - 13:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det hjælper sgu også med sådan et Recap, der!!

mere af det, Rune!

59Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Mar 2014 - 15:11

Rune

Rune
Founder

Heh, tak. :)det gik hen og greb om sig. Razz

Jeg opdaterer den løbende efterhånden som jeg får skrevet mere. Jeg skriver øverst i recappet hvornår den sidst er opdateret, men måske jeg skulle smide en update post hver gang jeg har tilføjet mere, så man kan se, uden at gå ind i tråden, at den er blevet opdateret...? Så kan jeg altid slette de forrige update posts, så der kun er den nyeste.

Jeg kunne dog godt bruge lidt hjælp, da min hukommelse af resten er lidt pløret (var det ikke også noget med at Gwenn blev såret i kampen?).

Hvad hed byen med hestene?
Hvem hentede hestene?

Hvad hedder kroerne vi overnattede i?
Hvad hedder krofatteren, i begge kroer vi overnattede i?

Hvem var til stede i den første kro? (8 unge men-at-arms, 2 jægere, 1 købmand?...)

Hvad hed floden vi krydsede ved hjælp af en lille pram?
Hvad hed byen som vi valgte ikke at krydse igennem?
Hvem var det der sagde til manden at han ikke huskede os og betalte ham for det (Gwenn?)?

http://splatcup.goalsoccer.net

60Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Mar 2014 - 15:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hvad hed byen med hestene?

Rabhchain [ray-HIGH-n] - (baune by)


Hvem hentede hestene?

Gaels stod for at placere hestene der, de er fra hans faders stald. det var Lour der var med ind over den del af det.


Hvad hedder kroerne vi overnattede i?

Kierwars kro, den store midt på heden, den anden er lå i byen Forao, så den hedder Forao kro.


Hvad hedder krofatteren, i begge kroer vi overnattede i?

Kierwar i Kierwars Kro. Den anden krofatter hed Robd [Roy].


Hvem var til stede i den første kro? (8 unge men-at-arms, 2 jægere, 1 købmand?...)

8 unge Knights, 2 jægere, en købmand med 3 kuske. 2 bouncere/udskænkere.


Hvad hed floden vi krydsede ved hjælp af en lille pram?

Yeh Ehrian = the River Ehrian


Hvad hed byen som vi valgte ikke at krydse igennem?


Ehrian, than-sædet for Ehrian huset.


Hvem var det der sagde til manden at han ikke huskede os og betalte ham for det (Gwenn?)?

Gwenn, ja.


og jo, Gwenn blev såret i kampen.

kæmpe godt arbejde!

61Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Mar 2014 - 15:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

desuden er der nu afklaring på at vi starter allerede onsdag d. 16 næste gang.

update først i tråden.

62Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Mar 2014 - 19:56

Rune

Rune
Founder

Fedt!
Hvad var det nu der blev brændt for at mindske lortelugten hos kongen? Og hvad lugter det af?

http://splatcup.goalsoccer.net

63Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Ons 12 Mar 2014 - 20:41

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Der blev brændt bynke af. Det lugter af parfumeret hø når det brænder, på en måde tykt og støvet... Håber det giver mening. Jeg kan plukke noget så du kan lugte det ved lejlighed, men pt er de døde. De er nemlig tilbagevendende stauder. Man brændte det blandt andet af i forbindelse med pest epidemierne i Europa...

64Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 13 Mar 2014 - 19:36

Rune

Rune
Founder

Ok, fedt nok. Mere bynke til folket.

Hvordan var det nu oppe ved baunen. Var der to vagter? Hvad gjorde Gwenn? Han væltede en vagt ned af højen, ikke?

...det kan godt være at jeg ikke skal kalde det for recap, men rebook. Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

65Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 13 Mar 2014 - 21:11

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

haha!

jeps. mere bynke!!!

mener det var noget i retningen af: Gwenn slog den ene vagt, og skubbede den anden ned af bakken. så væltede han bål-bækkenet og stillede sig så ridderen ikke kunne komme til bålet med sin fakkel. da han kom, bad han ham smide faklen og stige af hesten og gå ned af baune-højen... derefter kom Brann fyrende og skulle lige til at massekrere ham, men blev manet til besindighed... frit fra leveren...

66Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tirs 18 Mar 2014 - 21:11

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

der er 'order to go' på Helgenæs-hytten, Onsdag - Fredag.

jeg har fri kl. 17.00, og ligeledes Rune. det kunne være kanon om vi kunne komme derop i 2 biler. En der tog afsted tidlig eftermiddag, og en der kørte kl 17.

gi lige lyd, hvis man har mulighed for øse?? Krølle har en, men hvad ellers?

67Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 20 Mar 2014 - 18:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg foreslår Team krølle i rødbil 1 kører først. Så kommer jeg med de langsomme i rødbil 2

68Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Fre 21 Mar 2014 - 22:02

Rune

Rune
Founder

Rock on!
Glæder mig mega meget Smile

Jeg har skrevet det sidste af kampen ved baunen færdigt og lavet et kortere recap af resten af turen. Det kan være jeg omskriver det korte recap på et andet tidspunkt, men det bliver ikke nu. Smile

Folk må jo bare sige til hvis der er noget der skal ændres. Det står som jeg husker det, tilføjet lidt ekstra krydderi hist og her, og jeg har helt sikkert ikke fået alt med.

http://splatcup.goalsoccer.net

69Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Søn 23 Mar 2014 - 16:35

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kører den tidlige bil. Det kan vi godt blive enige om. Hvornår er folk klar til at tage afsted?

Og mega fedt med et recap af den kaliber især for ham der ikke var med.

70Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Man 24 Mar 2014 - 20:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

folk har vist fri som følger:

Krølle + Ras: hele dagen, mere eller mindre.

Janus: fra kl. 12-ish.

Rune, John og Helge: kl. 17-ish.

John arbejder på muligvis at låne en øse af sine gamle, men det er endnu uvist. derfor er der 2 umiddelbare scenarier:

Plan A: Krølle, Ras og Janus tager op til hytten tidligt, når det kan lade sig gøre, i rødbil 1, John henter Rune 16.55 og Helge 17.00 i rødbil 2, og kører derop, med rendevouz klokken 18.15 til mam og tamtam.

Plan B: Krølle og Ras tager op som planlagt i Plan A i Rødbil 1, men rødbil 2, som kører af Janus i denne plan, henter John og Rune 16.55 på Skanderborgvej og Helge 17.00, hvorefter Plan B ellers er som Plan A.

Savvy?!?

71Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tirs 25 Mar 2014 - 12:06

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er med på det hele.

Umiddelbart tænker jeg at løsning B er det letteste i forhold til at skaffe slæder. Så skal rass og jeg nok sørge for at købe ind på vejen derop og gøre det hele klar til I andre kommer.

72Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 3 Apr 2014 - 11:50

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

***NYT-NYT-NYT***

pga. alt for meget pædagogisk konsulent-virksomhed, har jeg fået tvungen fri om onsdagen i påsken.

jeg har forhørt mig med John og Rune omkring muligheden for at de kan afspadsere. det kan de godt, fra kl. 15.

det betyder at vi ændre planen en bette snas, sådan at rødbil1 kører som tidligere planlagt, mens rødbil2 kører fra Hedeborg med Helge (der tropper op der og gerne vil have 1 taske til opmagasinering) og ud til Rune og John ved Skanderborgvej 15.10 og derfra videre til Helgenæs, med forventet ankomst 16.30.

Savvy?!?

73Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Tors 3 Apr 2014 - 19:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det lyder rigtig godt. Så bliver der rigtig tid til at spille onsdag også. Det er super fedt Smile

74Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Fre 4 Apr 2014 - 16:40

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Super

75Spil-gange - Page 3 Empty Sv: Spil-gange Lør 5 Apr 2014 - 16:02

Rune

Rune
Founder

Jeg kan godt være klar før John, hvis John er klar lige ved 15-tiden, så vi kan læsse mit shit før vi henter John. Jeg har taget dagen fri, men skal også kærestehygge lidt, så jeg kan være klar omkring 14:30, hvis der er go på det.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 5]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum