S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Champions League

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Champions League Empty Champions League Tirs 6 Okt 2009 - 22:53

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Udover alle de andre tossede turneringer, landskamps-debatten, den fesne elver-turney og King-of-the-hill-kampene, vil jeg gerne foreslå endnu en turnering!

Champions League!

En knock-out-turnering kun for hold der har vundet en eller flere andre turneringer!

Hvordan kan en sådan arrangeres, og er der opbakning??

2Champions League Empty Sv: Champions League Tors 8 Okt 2009 - 11:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er vel ved at være et passende tidspunkt at tage denne diskussion op. Der er efterhånden ved at være mange hold som har præsteret at vinde en turnering af kortere eller længere varighed. Jeg synes dog at der skal laves nogle regler for hvornår man kan deltage i champions league. Det jeg blandt andet tænker på er den foregående turnerings størrelse. Er det sådan at hvis man har vundet en couch-cup så er man kvalificeret til at spille med i champions league, hvis det er tilfældet mener jeg at man bør tage 2. pladsen fra de større turneringer med i champions league også. Altså noget der ligner følgende:

5 eller færre deltagere i oprindelig turnering --> 1 plads i CL
6-10 deltagere i oprindelig turnering --> 2 pladser i CL
11-15 deltagere i oprindelig turnering --> 3 pladser i CL
16 eller flere deltagere i oprindelig turnering --> 4 pladser i CL

Dette er selvfølgelig et udkast men jeg tror ikke at det er helt ved siden af. Desuden skal der vedtages mht noget gruppespil for kvalifikation til den egentlige CL, her tænker jeg at man kunne gøre noget med et indledende gruppespil for alle dem der ikke havde vundet en turnering men var kommet med pga turneringens størrelse.

Jeg tænker også på om der i forbindelse med CL skal tænkes mulighed for større præmier eller om det blot er efter vores normale turneringsopbygning (som for øvrigt er til revision). Personligt kan jeg godt se det problematiske i at give hold der allerede har vundet en del endnu større præmier i den næste turnering. Så jeg mener ikke at de skal favoriseres yderligere.

Det var sådan lige mine overvejelser i denne forbindelse

R-Kølle pirate

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum