S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Random Snak om 40k

+5
Yde
Kptbiceps
princelarming
gakkedulla
Janushedemann
9 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Go down  Besked [Side 12 af 12]

276Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Lør 14 Maj 2011 - 13:03

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så mangler der kun at blive limet 2 rhinos, før Mual'Baeths horde er klar til kamp...

@ wayland: så er det slet slet ikke umuligt at jeg skal have et par ting med, til at fin-tune mine nye darlings med, men det er altså kun hvis det er efter obnox...

277Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Man 16 Maj 2011 - 14:21

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Skal lige have snittet den femte drop pod og de fem sidste sternguards til, så Tigurius Drop Army kan få tæsk i tissekassen til Obnox...

Håber også at få fingre i omkring fire land speeders fra Anders BC, så jeg kan få nogen af dem med også...

Det bliver raket!

278Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Man 16 Maj 2011 - 14:39

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Husk at lave nogle 1500 points hære også - så jeg kan spille dark eldaaarrrggh

279Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Man 16 Maj 2011 - 15:11

princelarming

princelarming
Barbar Barber

"1500 points hær?? - Er det ikke bare at lave en 1750 points hær, og så gøre den dårlig??"

lol!

Skal nok... Regner med at skifte en hel del ud i min hær i løbet af con'en, for at tilgodese mine frustrationer over nederlagene...

280Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Jun 2011 - 14:32

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Efter 3 veloverståede slag på årets Obnoxicon er Chaos Marinerne klar til kamp igen, efter en smule reconfigurationer... (og de sidste 9 mariner er limet selvfølgelig)

listen har nu fået et større islet Slaanesh, dog uden de imba lash'es, således at den nu er således:

Deamonprince med Warptime og Wings

Chaos lord med mark of slaanesh, deamon weapon, wings og combi-melta

7 Raptors med Champion + powerfist, Slaanesh icon, 2 meltaer

1 defiler med extra closecombat weapon

1 vindicator med possession og dirge-caster

5 terms med 2 champions + paired lightning claws og chain-first, 3 combi meltas, reaper autocannon og icon of Slaanesh

2x10 CSM med 2 meltaer i en rhino med havoc launcher

8 noise-marines med sonic blasters

alt i alt er dæmonerne ude og der er mere slaanesh tema over showet... tager gerne imod udfordringer...

281Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Jun 2011 - 15:08

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det ser spændende ud. Jeg vil gerne udfordre med min DE hær (på flying bases) men hvornår har du tid til at spille?

282Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Jun 2011 - 17:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg kan spille tirsdag og onsdag om aftenen + i weekenden den 1-3 juli? Tine er til polterabend i det vest-jyske så der kunne godt spilles et spil eller to, bare vi kommer i seng til tiden i forhold til at have hærger om morgenen...

mit vassal er faulty, så jeg må desværre se mig nødsaget til at spille face to face...

kan vi finde ud af et eller andet den 1-3 eller hvem?

Edit:
hapser du nogle træer med, eller skal jeg stjæle nogen far Anders imorgen? tror ellers jeg har ok med terrain...

btw: er der nogen der har set den "nye" battlemission: Close Quarter Action? det ser rigtigt lækkert ud og drager nogle spændende variationer ind over spillet... i kan se den her: Close Quarters Action

kunne være fedt at "scratche" et bunker-complex som de snakker om... eller lignende og så smide det ind på en halvt bord... med Anders's modulære ide kunne man "nøjes" med at lave 6 "kasser" af 18X18 tommer...

283Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Jun 2011 - 11:58

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Den sidste regel, med at man bytter om på attacker og defenders shooting phase (og alle units tæller som stationære) ændrer en hel del på spillet, men kunne være spændende at prøve af ;-)

284Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Jun 2011 - 23:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja det er lidt ligesom "overwatch" fra necromunda... kunne da være hyl at teste den mission

285Random Snak om 40k - Page 12 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 16 Dec 2011 - 10:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey Guys!

nu er hele Mual'Baeths Horde blevet malet!

yeah!

all out berserk og så videre!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 12 af 12]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum