S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Valgkamp for 3. kvartal

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Valgkamp for 3. kvartal Empty Valgkamp for 3. kvartal Tors 11 Jun 2009 - 13:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Sig nærmer tiden... 1/7 er deadline for afstemning om nyt triumvirat, og snarligt håber jeg at de siddende Triumviranter opretter en valg-tråd (Ellers skal jeg da nok gøre det cheers ) Derfor tænkte jeg at oprette denne tråd, med valgløfter, flæsk og spørgsmål til kandidaterne...
Det er ikke nødvendigt at have en post her for at være kandidat, men det ville da pynte på debatten hvis alle kandidater sagde lidt om hvad de vil...

Jeg starter:

Fede stiller op til triumviratet.

Fede går til valg på regler! Ikke regler for reglernes skyld, og ikke kun de officielle regler, men derimod regler i stedet for enkeltsagsvurderinger og uforudsigeligheder i beslutningsprocessen, som alt andet lige kræver mere forklaring end regler i sig selv kræver...

Fede er engageret, erfaren og vil os alle det bedste... (med undtagelse af dig! Du skal dø!!! Twisted Evil )

Fede går også på valg på en oprydning og sortering i dette forum. Der er en masse fyld, som er vældigt sjovt, men det skal gerne kunne adskille sig mere end det allerede gør fra de vigtige ting som regelbeslutninger, spøregsmål/svar og offentliggørelser fra Triumviratet. Gennemskuelighed!

Flæsk til Triumviratet!!

Lad valgkampen begynde!

2Valgkamp for 3. kvartal Empty Sv: Valgkamp for 3. kvartal Tors 11 Jun 2009 - 14:43

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

nu skal kølle sgi også prøve det der med at have bestemmedag.

Mit valgprogram ligger op til medvind på cykelstierne og styrkestigninger til alle stuntyspillere!

Spøg til side, jeg vil hvis jeg bliver fundet værdig arbejde for at vi har overskuelige regler, men at Triumviratet stadig vil tage stilling fra sag til sag i stedet for en større udbygning reglerne med hvad vi mener der mangler. Jeg mener at denne måde sikrer den mest fair afgørelse i forskellige tvister der måtte opstå og at der på denne måde bliver mulighed for en mere fleksibel løsning af omdiskuterede emner.

Ellers vil jeg bare gerne sig op på barikaderne nu skal vi slås, over and out R-Kølle pirate

3Valgkamp for 3. kvartal Empty Sv: Valgkamp for 3. kvartal Man 15 Jun 2009 - 17:18

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kunne godt tænke mig en tilkendegivelse fra de folk som kunne have interesse for at stille op.

Har set at Krølle og Bjørnen gerne vil, men har ikke nogen oplysninger om andre.

Skal det forståes sådan at der ikke er andre som har lyst ? ej heller det siddende triumvirat?

/J

4Valgkamp for 3. kvartal Empty Sv: Valgkamp for 3. kvartal Man 15 Jun 2009 - 19:10

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ras stiller også op!


1-sikring af Landskamps afholdelse og regler herfor
2-sikring af det af siddene triumvirats beslutninger vedrørende overgangen til lrb5,+

So muss es sein!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum