S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Afstemning til 3. kvartal

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Afstemning til 3. kvartal Empty Afstemning til 3. kvartal Man 15 Jun 2009 - 17:04

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så skal der stemmes, Folkens!!

Afstemningen slutter d 30/6 klokken 23.59, og det nye/gamle triumvirat erklæres efter optælling af stemmer...

Jeg stemmer på:

Asbjørn
Christian
Yde

2Afstemning til 3. kvartal Empty Stemme stemme stemme Man 15 Jun 2009 - 23:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej børn i alle aldre

Jeg stemmer på mig selv R-Kølle, på min bror fra en anden mor Bimse og på Rass fordi jeg godt kan lide tanken om landshold.

dvs.
Christian
Asbjørn
Rasmus

R-Kølle pirate

3Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Fre 19 Jun 2009 - 11:23

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Christian
Asbjørn
Helge

4Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Fre 19 Jun 2009 - 11:24

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Rasmus
Asbjørn
Krølle

Fra Yde på aslaks konto

5Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Ons 24 Jun 2009 - 11:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Mine stemmer går ved dette valg til disse tre kandidater:


  • Rasmus

  • Asbjørn

  • Krølle


/Janus

6Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Ons 1 Jul 2009 - 9:43

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Optællingen af stemmer er afsluttet, efter afstemningen, og resultatet er som følger

Rasmus: 3
Asbjørn: 5
Krølle: 5
Yde: 1
Helge: 1

Det nye Triumvirat er derfor: Christian, Rasmus og undertegnede.

mvh
Fede

7Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Ons 1 Jul 2009 - 13:56

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Igen en velgennemført afstemning, selvom stemmedeltagelsen blive mindre og mindre for hver gang.

Er det muligt at få et lille indblik i hvilke områder det Triumvirat har tænkt sig at beskæftige sig med ?
Altså et slags manifest ?

/Janus

8Afstemning til 3. kvartal Empty overvejelser i det nye trimvirat Tors 2 Jul 2009 - 11:34

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Stemmedeltagelsen er som den er... svingende/dalende fordi folk ikke er herinde så tit... det er fair nok, og en forventet udvikling, i mine øjne... Ikke fordelagtig, men forventet...
Man måtte håbe at hvis der var en sag eller et emne som havde folks interesser, og som derfor ville være værd at lobbiere for eller imod, at det ville få folk lidt mere op af stolene, og så eventuelt også til stemmeurnerne ved næste triumvirat-valg. (Se posten omj BB-landshold længere nede...)

Vi er ikke blevet enige om et mål med det nye triumvirat, men Rasmus' valgløfte om at færdiggøre overgangen til 5.0 + Exp rules er noget som jeg personligt bakker fuldstændigt op om. Sikre en kontinuitet og videreførsel af de tidligere overherrers virke ;-)

Der er dog to ting vi kommer til at arbejde med, udfra hvad BB-diskussionerne har drejet sig om den seneste tid:
-BB-landsholdskampe! Hvorvidt kampene skal spilles med eller uden permanent injuries (og derfor uden eller med starplayer points og kompensationer) er til heftig debat, men siden 2 af triumviratets 3 medlemmer mener at det burde forsøges uden injuries og uden SPP's først, er det nok retningen det peger imod...
-Eftersyn og revidering af Turneringsregler. Det er efterhånden så længe siden at Triumvirat 1 leverede disse regler, og de er blevet brugt så mange gange at en evaluering og efterfølgende revision er på sin plads. Det er min egen mening indtil videre, men jeg mener at kunne vejre stemningen blandt mine bb-medspillere, og triumviratet skal derfor ikke sidde sådanne samtaler overhørig.

MVH

Fede
Medtriumvirist

9Afstemning til 3. kvartal Empty Sv: Afstemning til 3. kvartal Tors 2 Jul 2009 - 11:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Godt at høre at der overvejes forskellige ting.

Med hensyn til landsholds problematikken er jeg for badly hurt only, måske med en meget let bonus, ala en mvp som normalt.
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige at jeg ikke ville stille en eneste spiller op nogensinde hvis der var mulighed for værre skader en badly hurt.
Hvis nogen skal hærge mine spillere så er det mig selv.

Men jeg er sikker på denne debat nok skal tage form på et tidspunkt, så nok om det

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum