S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Triumvirat-afstemning 3 kvartal 2011

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Triumvirat-afstemning 3 kvartal 2011 Empty Triumvirat-afstemning 3 kvartal 2011 Tirs 26 Jul 2011 - 0:23

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hej folkens

bare så Jonas ikke har for meget at brokke sig over, eller forsøger at stable et impromptu Triumvirat på benene i Thy, i en BB-inspireret blodrus af øksedød, så starter jeg her en afstemning.

Den løber, som foreskrevet, til d. 8, kl. 00.00, hvor det nye triumvirat har fået den magt der skal til.

PS: en stemme på mig, er en stemme på at indføre SPP's for sacks - dvs. blocks/Blitzes der får boldholderen til at tabe bolden/vælte/Stunn'e/Blive K-O'ed/Dø!
(det er i hvert fald min primære opgave i denne omgang af triumviratet... Sandsynligvis bliver det ikke til det store, men man kan jo håbe ;-))

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg stemmer på:

Asbjørn Christensen

Christian Danielsen

Janus Knudsen

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg mener at en ændring af starplayerpointsystemet ligger ret langt udenfor triumviratets område og jeg vil opfordre til ikke at pille ved dette grundlæggende system. Det vil adskille os afgørende for andre ligaer og da vores community ikke er så aktivt vil det også blive svært at implementere. Jeg synes også det er mærkeligt pludseligt at sætte en afstemning op fordi man har fået en ide...valg deltagelsen vil givetvis være lav og da afgørelser i rådet vil kunne påvirke hele det slumrende community. Derfor opfordre jeg til konservatisme! og prundence! i disse trange år. Af ovennævnte grunde stemmer jeg på følgende:

Aslak

Krølle

Rasmus

Jeg kan godt forstå ideen, men sæt en turnering op efter de glimrende regler, tæl sacks op, og tildel bedste sacker 1 mvp.

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg er blevet bedt af Jonas om at afvente med afslutning af afstemning til torsdag, så Helge og andre kan nå at snakke med folk om de foreslag der er fremsat. Hermed gjort. Afstemning afsluttes midnat, natten til torsdag.

5Triumvirat-afstemning 3 kvartal 2011 Empty Sv: Triumvirat-afstemning 3 kvartal 2011 Tirs 16 Aug 2011 - 10:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Siden vi ikke har fundet tre kandidater, der har fået flere stemmer end de andre (udover Krølle, som vidst har fået 2 i alt), så skulle jeg mene at vi endnu ikke har et fuldgyldigt triumvirat... Øv...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum