S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Efterårs Ferie

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 4]

1Efterårs Ferie Empty Efterårs Ferie Søn 28 Jun 2009 - 23:12

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej folkens

Ved godt at vi lige er kommet hjem fra sommerhuset, men bliver lige nødt til at komme ud med den her!
Hvem kunne tænke sig at lave noget i efterårs ferien? Jeg er klar nok som det ser ud nu, men kan godt være jeg ikke kan, hvis skolen går amok med hvad vi skal lave etc. Det må vi se på når den tid nærmer sig.
Synes folk lige skal skrive sig bag øret, at i efterårs ferien (uge 42) kan der godt blive afholdt noget rollespil.
Jeg smutter til Tailand imorgen og kommer først hjem engang til august.

Mvh
Nathan McGregers

2Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Man 29 Jun 2009 - 19:42

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

john er klar til at spørge chefen om mere ferie Orc

3Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tirs 30 Jun 2009 - 3:46

Rasmus


Gnom Glædespige

@John: Så der fandme kommet dødsharpe på avatar billedet Cthulhu

4Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tirs 30 Jun 2009 - 21:19

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

McGregers skrev:
Synes folk lige skal skrive sig bag øret, at i efterårs ferien (uge 42) kan der godt blive afholdt noget rollespil.

Pumpgun KAN!??Saw Hvad kan vi andre bruge det ord til?Propeller


Jeg ser det på følgende måde:
Enten begynder vi, at planlægge nu. For at få styr på tiderne i god tid.
Eller også er jeg ved, at gå kold i manglende initiativ og sløseri. Flaming

Den første er at foretrække… Fra min side.

Kan vi ikke få en tog holder på? En som får styr på tidspunkt og sted. Detective
Hvis dette bliver fastlagt i god tid. Så skulle det heller ikke være et problem for folk at planlægge, ud fra det givne tidspunkt.

Det er det, kalenderen er til Teach

Hvad siger I?

Ps. De er sku sjove de her smiles, dem havde vi ikke da jeg var dreng Rolling Eyes

5Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 8 Jul 2009 - 19:18

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Er folk virkelig så ligeglade?

6Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 10 Jul 2009 - 23:41

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

altså jeg er mere end lidt klar på at nappe en uge mere med rudolf (nu uden mindflayer maske Crying or Very sad )og venner.

hvis andre er med skaffer jeg ferie i uge 42

hvis det skulle gå hen og gå helt galt med tilholds sted, kan vi sagtens være hos mig, selv om der ikke er voldsomt meget plads at sove på.
det er ikke noget sommerhus meeeen...

7Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 17 Jul 2009 - 15:24

Rune

Rune
Founder

Jeg er super klar, bare kryds mig af som sikker.

Jacob er uden internet lidt længere endnu, men ham kommer der også snart svar fra og siden det var ham der kom med forslaget tror jeg nu godt han kan.

Mht. Michael, så tror jeg sgu ikke han checker forum særlig tit Very Happy Men prøv at kontakte ham og spørg ham om det Thomas og få ham gerne til at skrive en sød lille besked til os her på forum.

Mht. Rasmus, jae så har han vel svært ved at sige noget sikkert. Jeg kender ikke hans arbejdssituation efter sommerferien, men jeg kan forestille mig den er ligeså kaotisk som den plejer.

http://splatcup.goalsoccer.net

8Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tirs 21 Jul 2009 - 13:25

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hey Folkens

Saa har jeg endelig faaet lidt tid til at skrive her fra Thailand.
Jeg er klar som det ser ud nu, mn jeg ved ikke om jeg har ferie i uge 42. Det finder jeg uf af lieg saa snart jeg kommer hjem igen d. 1 august.
Skal nok lige komme lidt mere ind i kampen, naar jeg kommer hjem

Mvh
McGregers

9Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 30 Jul 2009 - 18:43

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens.

Nu er jeg kommet hjem til DK igen. Thailand var sgu fedt...specielt at dykke Very Happy Billigt mad, billige damer(ladyboys) og billige øl.
Men nok om det. Jeg starter i skolen på mandag (d. 3/Cool og jeg finder i løbet af den uge ud af hvordan mit skema kommer til at se ud, og om jeg overhovedet får ferie i uge 42.

Ellers så håber jeg da, at folk er klar hvis jeg kan få noget ferie, og i skal da også være velkommen til at tage afsted uden mig, hvis i nu gerne vil det Crying or Very sad

McGregers over and out

10Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Lør 1 Aug 2009 - 2:23

Rune

Rune
Founder

Godt så. Godt du er kommet vel hjem Jacob, jeg håber ikke du har taget alt for mange sygdomme med dig hjem (man ved sku aldrig med de ladyboys...det minder mig om engang da jeg var ung...)

Jeg har snakket lidt med Rasmus og han håber på at få noget lidt mere fast ansættelse her til august. Hvis det lykkes har han muligvis arbejde de næste par år, woohoo! Så kan vi jo planlægge alt muligt helt vildt lang tid i forvejen!!

Men det betyder jo ikke at han kan lege til efterårsferien. Måske vi bare skulle aftale at vi holder hyggeuge den uge, og så hvis vi alle kan, så spiller vi rollespil...?
Orc

http://splatcup.goalsoccer.net

11Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 0:11

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hey Folkens.

Jeg har talt med min skole idag, og de siger at vi ikke har noget ferie overhovedt, men vi har heller ikke mødepligt. Derfor er det op til en selv, om man vil komme til forelæsnigerne eller ej, men nogle gange så holder lektorerne "fri" i uge 42, eller sørger for at der ikke ligger nogle forelæsninger der, eller at dem der skulle være der er blevet lavet inden da.
Jeg er sådan set klar nok i uge 42, hvis alle er klar, ellers bliver jeg hjemme og læser Very Happy

Mvh
Nathan McGregers

12Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 17:53

Rune

Rune
Founder

Det du siger er vel at du er 100% sikker, men at du har en backup plan hvis det ikke bliver til noget?

Vi skal vel også så småt til at finde ud af hvor vi vil være?
John har jo fået egen lejlighed nu, men det skranter vist med pladsen hvis vi alle kommer Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

13Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 20:53

McGregers


Halv-elver Bondemand

Nej det er ikke det jeg siger.

Jeg siger at vi IKKE har ferie på mit studie, men der er heller IKKE obligatorisk mødepligt. DVS det er op til mig selv om jeg vil skippe undervisningen og så lave selvstudie. Og jeg er blevet fortalt, at nogle lektorer for det lavet sådan at man får et par dage fri, eller måske hele efterårsferien fri, men det er jo ikke sikkert at de gør det, dem jeg nu skal have.

Sagt med andre ord, det er ikke 100% sikkert jeg har ferie. Det er lidt op til mig selv, og nej det er ikke ens betydende med at jeg bare holder ferie fordi jeg kan gøre det. Er alle klar på at tage i sommerhus og game rollespil, så kan jeg godt tage fri, men ellers ikke. For hvis det bare er for at tage ud for at "hygge", så er det vigtigere at læse.

14Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 21:14

Rune

Rune
Founder

Jeg tror nok også det var det jeg mente. Er du 100% sikker på at tage med hvis vi kan allesammen?

Men Thomas, hvordan ser det ud med din efterårsferie, er det muligt for dig at holde fri der?

http://splatcup.goalsoccer.net

15Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 22:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Tager med hvis Rasmus tager med, samt resten af holdet ja.

16Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 23:20

Rune

Rune
Founder

Ærgeligt, men forståeligt. Det var jo det samme som Thomas sagde. Er der ingen der er med på noget medmindre Rasmus kan?

Men nu er vi da 3 helt sikre (hvis Rasmus også kommer).
John
Jacob
Rune

http://splatcup.goalsoccer.net

17Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 6 Aug 2009 - 23:53

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det er lidt dumt at "Pjekke" bare for at "hygge", vil gerne med, men Rasmus og ja resten skal med, for at jeg for noget ud af det, samtidig at jeg skal lave selvstudie derovre Very Happy

18Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 16 Sep 2009 - 10:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

hej Folkens.

En lille hurtig update. Rasmus har som det ser ud nu ikke fri i uge 42. Vi talte om, at vi muligvis kunne lave noget i den første weekend i uge 42. dvs fra d. 9 oktober - 12 oktober, sådan som jeg har forstået det. Hvad siger folk til det?

Mvh
McGregers

19Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 16 Sep 2009 - 10:20

Rune

Rune
Founder

Rasmus, John og jeg er klar den første weekend i efterårsferien. Vi kan være hos John på Silkeborgvej.
Jeg har skrevet til Michael og Thomas og fået besked tilbage fra Michael. Han skriver at vi ikke skal regne med ham da Lisbeth har termin om 2 uger, så det ser ud til at han får pænt travlt. Smile

Mht. sted at være, så synes jeg at vi skal holde det hos john da sommerhuset er pænt langt at tage for en enkelt weekend. Min mor er højst sandsynligt hjemme der, men hun siger til hvis hun ikke er hjemme så vi kan nuppe hendes hus. Dancing orc

Hvis folk har lyst til et par ekstra spillere (hvis nu thomas og michael ikke kommer) så kender jeg to (jacob og john har mødt dem) nemlig Christian (fra min klasse) og hans lillesøster. De er ikke særlig erfarne men er begge meget villige til at lære...altså D&D.

Men ingen pres, det skal kun være hvis folk synes vi har brug for ekstra.

http://splatcup.goalsoccer.net

20Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 16 Sep 2009 - 15:17

McGregers


Halv-elver Bondemand

Bor John på Silkeborgvej? Men cool nok hvis han har plads til at vi crasher der.

Men vi skal bare lige have det helt på plads om vi skal spille eller ej?

Hvad angår ekstra spillere, så synes jeg ikke vi skal tage Christian og hans Lillesøster med, og det er ikke fordi jeg ikke synes om dem. Det er på baggrund af vores gruppe. Vi er alle sammen ved at være level 18, og alle er inde i hinandes chars og hvad der foregår i verdenen etc. Hvis de skal til at lave en level 18 char, og de ikke rigtigt er inde i selve spillet D&D, så synes jeg det er lige højt at stile efter. Og så er der det andet problem at de ikke kender til vores chars og univers etc. alt hvad der er sket i verdenen og alt det der.

På den anden side, hvis vi aftaler at spille den weekend og Michael og Thomas ikke kan(gider) komme, så har vi det andet problem at vi kun er 3 :O) og vi har ingen rigtig "tank" så vi er lidt presset i mange af tingene der ligger frem for os, så vi er faktisk lidt afhængige af om Michael og Thomas kommer med eller ej, som jeg ser det. Så set på den baggrund, så ville 2 ekstra(I form af Christian og hans søster) være godt at foretrække.

Så for mig er det sådan lidt svært at sige hvad vi skal gøre. Der er fordele og ulemper(på en positiv måde) i begge situationer som jeg ser det. Men jo før vi får det aftalt helt 100% jo bedre efter min mening, for så kan vi tage stilling til om de skal med eller ej, og hvis de så skal med, så kan Rune jo begynde at hjælpe dem med at lave nogle chars, i samarbejde med BI(såfremt han har tid til det) og få sat dem ind i universet og hvad der sker etc. Så der ligger nok et større arbejde for nogle(RUNE) hvis vi gør det på den måde

Mvh
Nathan McGregers

21Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 16 Sep 2009 - 20:33

Rune

Rune
Founder

Hehe, god post, jeg ser det lidt på samme måde.

Men jeg foretrækker måske selv at vi spiller bare os fire (hvis thomas og michael ikke kan). Tanken kan vi muligvis hyre os til, eller Zarakos kan begynde at udnytte sine fantastiske evner som Grandmaster Cleric of Lokos! ....jeg laver helt sikkert en prestige class der hedder det Wizard

Det ville være rart med lidt feedback på vores idéer, dog. John, Thomas, Michael, Rasmus, nogle tanker? Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

22Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 16 Sep 2009 - 22:08

Karkov


Gnom Svinehyrde

Hej Gutter

Så er jeg herinde for første gang i flere måneder cheers ja det er lidt vildt.

Jeg kan jo, som i nok allerede ved, ikke deltage, da jeg om kort tid, har valgt om kort tid, at servicere en 4 kg lyserød rosin i døgndrift de første par måneder Crying or Very sad


PS. Bare fordi man ikke er med, kan ens character altså stadig godt få XP og loot!!!! Husk det bounce !

Michael

23Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 17 Sep 2009 - 0:21

Rune

Rune
Founder

Ja, man ved jo ikke helt om man skal sige tillykke eller hvad Very Happy Men held og lykke, i det mindste Propeller

Har i nogen idé om det bliver en dreng eller pige denne gang og har du selv nogen preferencer?

http://splatcup.goalsoccer.net

24Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 17 Sep 2009 - 7:35

Karkov


Gnom Svinehyrde

Dumt spørgsmål rune, årsagen til at folk får flere børn, er at de ikke fik en dreng i første forsøg og derfor prøver igen!

Dvs. vi regner med det bliver en dreng. (det havde dog været nemmere hvis det blev en pige pga. alle de lyserøde ting og tøj vi allerede har i huset. Nå men hvis det bliver en dreng, så må han jo bare være maskulin nok til at kunne bære en lyserød princesse kjole i ny og næ Cool )

25Efterårs Ferie Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 17 Sep 2009 - 9:32

Rune

Rune
Founder

Min fejl Very Happy

Du må endelig sige til hvis Tag'arth har nogle skumle planer, så kan det jo være Rasmus kan inkorporere dem i spillet. Wooden horse

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» Ferie
» Adventure Ferie

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum