S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Efterårs Ferie

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 4]

26Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 18 Sep 2009 - 1:36

Rune

Rune
Founder

Thomas har meldt positivt tilbage, han er klar i første weekend af efterårsferien. Han kan endda tage tidligt fri om fredagen hvis der er stemning for at vi begynder tildigt der (det kan jeg også). Hvis Rasmus ikke kan fra tidligt fredag, så kan vi jo bare hygge lidt sammen inden, og snakke onde planer... Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

27Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 18 Sep 2009 - 9:07

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ok det er super. Så skal vi lige have Rasmus til at lave en tilbage melding herinde, så kører vi. Og vi holder det her i Århus C (Silkeborgvej) eller hvor bliver det?

Mvh
Nathan McGregers

28Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Søn 27 Sep 2009 - 15:48

Rasmus


Gnom Glædespige

Hey allesammen.

Den weekend skulle stadig passe mig fint, med hensyn til fredag så kan jeg tag afsted direkte fra arbejde men det bliver nok ikke tidligere end 19-20 tiden alligevel. Søndag smurter jeg nok ved aftensmads tid.


Ellers synes jeg alt lyder helt fint, men vil måske forslå at hvis vi ikke har hverken Thomas eller Michael med vi så istedet spiller med FG karakterne ved at udprinte skemaerne.

D&D skal det ihvertfald være Smile

29Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Søn 27 Sep 2009 - 18:11

Rune

Rune
Founder

Det lyder fint. Så har vi et par dages spilletid.

Thomas er med, så skal vi ikke sige den gamle gruppe?

http://splatcup.goalsoccer.net

30Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Søn 27 Sep 2009 - 21:54

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ok det er fint.
Dvs. Fredag d. 9 oktober kl 20 ankommer BI og kl. 21 er vi igang med at spille ude hos John?
Vi stopper så om søndagen d. 11 kl?

MVh
McGregers

31Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 30 Sep 2009 - 7:45

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Så fik jeg taget mig sammen til, at få tilsendt ny kode. Any way…
Hvornår skal vi andre ”dødelige” møde op hos John? Skal vi lave noget fælles spisning/hygge om fredagen?
Skal man sove på liggeunderlag. Eller har du en gæste seng?.. Tror godt jeg kender svaret til den her :-p
Er der gode/sikre parkeringsforhold? Har nemlig ”kun” ansvar på bilen.
Hvor stor er din lejlighed?

Og vigtigst af alt!!! Jeg håber virkelig, at du har gjort rent inden vi/jeg kommer. Jeg kan stadig godt huske Lupinvejs tiderne Cthulhu affraid

He heh

32Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 30 Sep 2009 - 13:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

Synes vi skal mødes så tideligt som folk har mulighed for.
Jeg har fri kl. 11.30, så for mit vedkommende kan jeg godt komme kl. 13.00
Rasmus kommer jo først omkring 19-20 tiden, og hvis vi kunne have forberedt en del før han kommer, så kan vi også komme hurtigt igang med at game når Rasmus dukker op.
Hvad synes folk vi skal gøre med mad fredag? jeg går stærkt ud fra vi spiser når Rasmus kommer, men skal vi bestille noget udefra eller skal vi lave noget selv? jeg er neutral på det område.

Ang. størrelse af lejlighed: Thomas så vidt jeg husker så er det Bo Tingholms gamle lejlighed, som du har været oppe i før. Men et lille recap; den er ikke super stor (tro ikke der er ekstra seng), så liggeunderlag ville nok være at foretrække. Jeg bor ikke langt derfra, så jeg tager nok bare hjem og sover, så er der også mere plads til jer andre.

Mvh
McGregers

ps: pakeringsplads er der masser af, og der er ikke noget problem med at have sin bil/cykel med motor til at holde der

33Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 30 Sep 2009 - 13:32

Rune

Rune
Founder

Jeg har fri fredag så jeg er klar når folk er klar. John skal jo nok lige hjem fra arbejde, men hvis i andre har lyst kan vi godt sidde lidt hos mig før vi tager op til John (hvis han får sent fri).
Mad ved jeg ikke. Har folk lyst til noget specielt eller skal vi bare købe fastfood?
Jeg cykler nok også hjem om aftenen Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

34Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 30 Sep 2009 - 19:30

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

john her john her.

jeg er hjemme ca. kl 16.30 fredag den 9. så der kan i bare komme................................................................................................................................................................................men landet ligger sådan at, jeg skal til min morfars 80 års fødselsdag fredag den 9. så jeg smutter ved aftentid.... jeg håber at i kan klare jer uden mig til jeg kommer igen ved 12-01 tiden. peace out

35Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 30 Sep 2009 - 20:36

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ok vi kommer bare over til dig kl. 17. ca.
Bare du husker at tage noget lagkage med hjem fra festen, så er det ok med mig Laughing
Vi kan sagtens undvære en "BARD" haha

Mvh
McGregers

36Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 1 Okt 2009 - 21:27

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Ingen kan undvære en bard.... anywho... kan i ikke lige lade den der enorme gulddrage være, til Rudolph Dragonslayer kommer tilbage. men jeg gætter på at i har alt for travlt med at tale med dennis om politik, hyre en ordentlig bard til mcgregers og lege ond/ go' præst........ nårh ja og så ødelægge verden.


ps. (note til thomse) jeg tror pt. at min lejlighed er renere end dit keybord Razz

cya l8ter m8s 4ever

37Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 2 Okt 2009 - 9:12

McGregers


Halv-elver Bondemand

Forresten, hvis der er nogen der har mit penalhus (lysse brunt, med to figurer vedhæftet) så må de meget gerne tage det med Very Happy

Mvh
Nathan McGregers

38Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Tirs 6 Okt 2009 - 9:50

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg kommer først omkring 15 tiden ca. da jeg lige har noget skole arbejde jeg skal lave inden Very Happy

39Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Ons 7 Okt 2009 - 7:33

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

John The Rosenberg skrev:ps. (note til thomse) jeg tror pt. at min lejlighed er renere end dit keybord Razz
cya l8ter m8s 4ever

Ahh... Kan det nu passe!?? Wink

Jeg er pt. mest til en Pizza.

40Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 9 Okt 2009 - 0:24

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Ser frem til at se jer alle

hvis de første kommer ved 16:30 tiden er jeg hjemme der.
silkeborgvej 178

ses nørder

41Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 15 Okt 2009 - 14:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens

Vil bare lige sige tak for weekenden. Det var hyggeligt selvom det kun blev til et par dage. Til næste gang, så skal vi sgu lige have lidt mere styr på DSB. Det holder ikke folk hopper ud foran togenen bare fordi de ikke vil have vores DM skal komme frem til tiden......

Det var super fedt, og vi kom lidt videre. Vi steg et level, og nu er alle næsten level 18.
Vi gik imod princess Athanake eller hvad hun nu end hedder. Hun havde engang en ninja der arbejdede for hende, han er sat ud af spillet nu. Hun havde en general over i Wheyland, som havde en guldrustning. Det viser sig at han havde slået sig ned i en lejr inde i bjergene, højst sandsynligt sammen med en masser mørk elvere. Vi kom frem til indgangen til mørk elver byen, hvor de havde sat en vagt op, i form af en sort drage/wyvern som vi fik sendt til hvile. Byen er åbenbaret også under belejring af ham der nordkongen(vikingen) eller hvad han nu var.

Men alt i alt, så var det et par gode dage, og så må vi se hvornår vi kan få slutningen på det vi startede Laughing

Mvh
Nathan McGregers

42Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Tors 15 Okt 2009 - 22:41

Rune

Rune
Founder

Det var vist noget med at ham vikingen hedder Uthgar, eller noget, ligesom nordriget.

Ja, og jeg fik brugt et miracle på at live John og Jacob op i en måned...der måtte dog lige ofres en giant og et con point fra begge to, men så kunne vi også spille videre i godt en time mere Very Happy

Det havde nok været bedst hvis jeg havde taget de to tilbage til Lagos og havde skaffet nogle dyre diamanter og vækket dem igen...meeen jeg tænkte at det ville være federe hvis vi lige kunne spille lidt videre på det eventyr vi havde gang i...sorry guys Smile

Hvad ville i egentlig helst hvis i havde valget, gå et level ned eller miste et con point?

http://splatcup.goalsoccer.net

43Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 2:06

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Hvis det var mine valg.. havde jeg nok tænkt udenfor boxen og valgt en splinter ny character.

en der faktisk kan noget albino Laser

44Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 14:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg ville helt sikkert have valgt, at du tog til Lagos og vi os resset på den gode gamle manér.
Husk: Theres always money in the bananastand!!" Laughing

Mvh
Nathan McGregers

45Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 16:42

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

John The Rosenberg skrev:Hvis det var mine valg.. havde jeg nok tænkt udenfor boxen og valgt en splinter ny character.

DITTO!!!
For dem der ikke lige kan huske det, så havde Rasmus og jeg en ”lille” diskussion om superior invisibility… Igeeen. Og det her var altså dråben for mit vedkommende.
Rasmus trådte i karakter. Og jeg blev over-rulet. Det er som sådanne også fint nok. Bortset fra at det var et underligt/unfair argument. Og det svarede slet ikke til det som stod i bogen. Personligt mener jeg jo, at det heller ikke gav nogle mening hvis man tog de teoretiske briller på. Alt sammen set fra min side.

Jeg kunne sagtens argumentere for den igen. Jeg har tilmed fået lidt mere viden omkring den spell.
Men det er fuldstændige ligegyldigt. For det er ikke førstegang jeg er kommet ud i den situation. Det er efterhånden sket så mange gange, at jeg bare ikke gider mere… Jeg kunne lige så godt tage hjem, den aften. Jeg valgte dog, at gå i seng i stedet for.
Jeg vågnede sener på natten da John serverede suppe (Mums!) havde gruppen nakket en eller anden, og lootet var noget Epix! Under normale omstændigheder ville jeg have avet mig super meget, og spurt ind til hvad, hvor og hvordan. Meen jeg var faktisk ligeglad. Og sådanne skal det bare ikke være. For så kan jeg jo lige så godt stoppe.

Det her er IKKE et angreb på nogle! Og må under ingen omstændigheder tages personligt!

Jeg søger bare en måde hvorpå jeg kan genfinde lysten til rollespil. Er der nogle gode råd confused

46Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 17:23

Rune

Rune
Founder

Tadaaa! ja det var så dit polterabend, synes du ikke det var fedt?!



Personligt bliver jeg også pænt nedern når mine spells bliver nerfed og har tit meget lyst til at blive ved med at argumentere mod det, men det kommer vi jo bare ingen steder med, så godt gjort at du "gik i seng".

Det bedste du kan gøre hvis du vil have magien diskuteret og fundet nogle klare regler til den er at gå ind på http://splatcup.goalsoccer.net/regler-f22/superior-invisibility-t226.htm og skrive hvad du mener om den og hvordan den burde opfattes. Kom gerne med officielle forklaringer fra wizards of the coast, hvis du finder nogle, eller hvis du finder andre rollespillere der har diskuteret den, så kom gerne med deres meninger.

Desværre er der mange af de magier fra Spell Compendium der ikke er tænkt helt igennem, eller ikke beskrevet særligt godt, og det lider vi under hver eneste gang vi spiller.

Men jeg tror ikke det er der problemet ligger, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg tror bare at vi (eller D&D) generelt er blevet for fokuserede på powergaming. Rasmus nævner det hver gang vi spiller og jeg giver ham gerne ret. Vi forsøger alt hvad vi kan for at optimere vore karakterer, og hvis Rasmus skal give os en udfordring bliver han jo også nødt til at sende vildere ting mod os. Det er skruen uden ende og som sådan også sjovt nok, bare ikke i længden. Så synes jeg personligt at vampire er langt federe fordi det ikke er så kampfikseret, men mere lægger op til at man rollespiller.

Jeg ved ikke hvordan der har været for dig, men det virker som om du er blevet for vant til at Tortan bare trykker på power knappen og så er alle fjender udryddet. De sidste mange gange vi har spillet har du ikke skullet bruge mere end et par ture på at udrydde noget alle vi andre til sammen ikke har kunnet overvinde. Tortan har haft det for nemt og det er blevet kedeligt for dig. Det er jo også det samme trummerum hver eneste gang, wail of the banshee, time stop, superior invisibility...osv. osv.

Jeg tror også at vi begge må lære at tage det som det er, et fucking spil. Hvis Rasmus mener at en magi fungerer på en bestemt måde, så fungerer den sådan, ihvertfald indtil kampen er forbi. Og hvad så om du ikke kan kaste wail of the banshee når du er under superior invisibility? Du kan så fucking meget andet at det halve kunne være nok (samme med min cleric). Det er mega trælst når man føler sig uretfærdigt behandlet af DM, men så længe vi spiller spellcasters, så burde det være de andre der brokkede sig over hvor gode vores karakterer er. Very Happy Ved godt at jeg whinede lidt for meget denne gang, men i bagklogskabens klare skær, så er Cleric, Wizard, Sorcerer og Druid langt de stærkeste classes.

Om ikke andet så synes jeg bare du skal skrive dine tanker om spillet her på forum eller snakke med os andre om dem, da det er den eneste måde vi kan gøre spillet bedre på. Du får ihvertfald ikke lov at kvitte rollespillet!


Lige et spørgsmål: Hvad kan du bedst lide ved rollespillet?

http://splatcup.goalsoccer.net

47Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 23:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ok først og fremmest vil jeg bare sige, at det altid er surt at føle ens char bliver nerfet.
Når det så nu er sagt, så synes jeg heller ikke det er den vildeste nerf der er blevet lavet. Der er så mange andre muligheder for en wizard i det level for at optimere hvad han kan. Sammenlign det med en landkone, hvis hun ligger alle sine æg i kurven, og falder på hjem, ja så går alle æggene i stykker, sagt med andre ord.....lad være med at lægge alle dine ting et sted...spred dem.
Som Rune også er lidt inde på, så er der måske gået lidt for meget auto knap over Tortan. 1. Prekamp: laver mig selv til UD (eller hvad det nu hedder). 2. Superior invisibility. 3 Wail of the undead. 4. Loot 5. Exp.....Det er jo ikke dårligt når man ser det fra et synspunkt, der hedder at optimere ens skade/loot, men set fra et måske lidt mere rollespils synspunkt er det nok lidt kedeligt i længden.

Men hvad angår Superior invisibility og wail of the undead.
Superior invisibility gør at alt hvad du udsender af lyd, duft etc er skærmet for dine "fjender". Du kan dog kun blive opdaget af folk med true seeing, samt hvis man bevæger sig på noget underlag der kan vise ens skridt. f.eks sne, grus etc.
Wail of the banshee går på, at man(Spellcaster) fylder sine lunger med luft, ogderefter udsender man(spellcaster) et meget meget højt og ondskabsfuldt skrig, der gør at folk blive så bange i bukserne, at de lægger en lille én og dør. Problemet er bare her at dine fjeder er skærmet for den lyd du udsender, og kan derfor ikke høre den lille luftbobbel man(spellcaster) har sendt afsted til at springe et sted vær fra en(spellcaster).
Jeg kan godt se at man kan se det fra to sider. Dog vil jeg mene at det virker ikke logisk at man kan sende en lyd som man selv udsender der kan skade dem der skal høre dem, når ens lyd er skørmet for dem der skal høre det. ja man kan godt kaste andre spells hvori man skal bruge verbal, men der er det ikke selve verbalen der er det skadelige. Det verbale er en del af en aktivering for at der kommer noget frem som er skadeligt, uden at det er en lyd. f.eks. fireball. Du laver nogle fagter med dine hænder samtidig med du står og læser noget op fra din spellbook, og ud af dine hænder kommer der en fireball, der er fysisk tilstede og som flyver fra dig og rammer et sted du har valgt. Når man(spellcaster) laver den her spell, så kan fjenden ikke se det, da man(spellcaster) er påvirket af superior invisibility, og dermed har skærmet for lyd etc. Men man bliver dog pinpoited af det, da fjenden kan se at der kommer en ildkugle flyvende lige pludselig ud af det blå. Som jeg ser det så er det samme princip for wail of the undead, dog er det her en fysisk genstand i form af ens(spellcaster) lyd, der bliver trygt sammen i en bobbel og bliver sendt ud fra ens(spellcaster) oprindelsessted og så frem til der hvor man(spellcaster) har valgt at luftboblen skal springe. Der er så 2 måder at fortolke denne her. 1. Du kan ikke høre lyden da det er lyden du skal høre, og lyden er skærmet af fjenderne, da man(spellcaster) er under superior invisibility, og derfor skærmer for al lyd, duft etc man udsender. 2. Fjenden kan godt høre den, da luftboblen har passeret en(spellcaster)s felt hvorpå man skærmer for den lyd man(spellcaster) og spænger uden for ens såkaldte "forcefield", som er en kappe omkring en(spellcaster).

Man kan jo så argumenter for det ene eller det andet. Jeg vil dog så også lige påpege at det er godt nok regel bøger, men de skal tolkes måske lidt mere "løst" dvs. som en slags guidelines (jeg kan ikke huske hvor jeg har læst det i bøgerne, men det står der et eller andet sted, som noget af det første) for hvordan spillet kan spilles, og så er det jo op til DM hvordan spillet skal køre.

Så det er jo lidt op til DM(Rasmus) hvordan han synes der skal rules på det her, men selfølgelig skal DM(Rasmus) jo også tage højde for hvad vi siger, ellers får vi jo bare en dårlig stemning når vi spiller, og så er det jo ikke sjovt længere. Så der skal være en vis balance mellem tingene. Og som jeg har sagt til at starte med, så er det heller ikke en vildere nerf. Jow du får lidt sværer ved at trykke på auto knappen, men der er mulighed for så meget andet i spillet. Det er jo ikke fordi jeg har noget imod Tortan(Thomas), men jeg kan godt forstå hvad Rasmus siger, og samtidigt kan jeg også godt forstå det Tortan(Thomas) siger. Som der også er blevet sagt under selve spilelt, så virker det det lidt som om at dem der har lavet de spells i spell compendium ikke helt lige har tænkt alt igennem da de fik lavet de spells, og det er ikke kun superior invisibility her, men der er mange andre spells i det compendium der virkelig er dårlig gennemtænkt.

Nå det var sgu en lang snøre, men jeg synes vi skal få skrevet nogle houserules ned, så alle kan forholde sig til det, så vi undgår de her situationer i fremtiden. Det kan dog godt blive lidt svært da vi allerede er så højt level og man har alle spells, dog er magiker undtaget. Her ligger problemet så nok også, hvis man ser tilbage i bakspejlet. Når man(spellcasters) har valgt spells, så har man måske ikke lige fortalt DM det godt nok, hvordan spellen virker, så han har kunnet lave en houserule på den, så man havde muligheden for at vælge noget andet. Problemet ligger jo lidt i af vi kan vælge alle spells, og vi kan få alt(næsten alt) dog med undtagelser af artefacts etc.

Jeg synes helt sikkert vi skal få skrevet nogle faste houserules ned omkring spells af den kaliber, hvor vi er så meget i tvivl, og så er det bare godt at DM banker i bordet og ruler igennem, hvis han mener det er alt for langt ude. Alternativet vil bare være at han begynder at finde mere effektive måder at nakke folk på, hvis han mener de er for overpowered, eller hvis han er for pissed på nogle spells etc. Her igen superior invisibility i combo med wail of the banshee. Så kunne det tænkes, at DM tænker, nej det skal fandeme være løgn, og så finder han lige et par spells og nogle items, og pist så døde Tortan, og så er vi andre i fedtefadet......men så er det godt vi har ressurection Laughing

Nå men alt i alt, så mener jeg bare at det er fint der kommer nogle små nerf her og der, da mange af de ting der står i nogle af bøgerne simpelhent er for langt ude, men hvis man er i tvilv inden man bruger det eller anskaffer sig det, så hør DM hvordan han vil rulle det, og så får vi bare skrevet en masse houserules ned, så er det problem løst, og vi kan fortsætte med at have det sjovt.

Mvh
Nathan McGergers

48Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Fre 16 Okt 2009 - 23:11

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ps: en anden ting er at finde noget information omkring emnet på diverse forums, som rune allerede er inde på, men der er bare intet at finde. Hvis vi virkelig vil have det ok svar, så må vi vel bare lægge et indslag ind på wizard of the cost´s forum og så høre hvad folk har at sige omkring det

49Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Lør 17 Okt 2009 - 2:22

Rune

Rune
Founder

Jeg må også sige at jeg synes at vores karakterer er blevet en smule frustrerende at spille med. De skal forestille at være nogle af de mægtigste personer på Nikos, men når alt kommer til alt så har de ikke mere at skulle have sagt end en simpel skopudser...måske lidt overdrevet. Men det føles ikke som om vi spiller mægtige personer. Det eneste der føles mægtigt ved dem er at de giver mere i skade og har flere hit points (undtagen jacob der lige tog et dyk) Razz

Jeg ved ikke om det er spillerne, DM, os alle eller bare pga. at spillet ikke er særligt godt gearet til at klare et spil med indhold på dette level, men jeg vil egentlig gerne om vi kunne tage en lille disussion om det..?

Måske vi skulle starte på nogle nye karakterer, eller et andet spil bare for at få et friskt pust?

http://splatcup.goalsoccer.net

50Efterårs Ferie - Page 2 Empty Sv: Efterårs Ferie Lør 17 Okt 2009 - 15:06

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg vil sige at det ikke er frustrerende at spille med vores karakter. Synes bare det er blevet mere interessant at spille med dem, da vi har mange flere muligheder end vi før havde. Vi er jo tilsyneladende ikke nogle af de mægtigste personer, da der er mange ting der ikke er besvaret endnu, som ligger åbne ude i fremtiden.
Det er klart at spillet måske ikke er helt gearet til at spille i Epic leve, men der er masser af muligheder der. Der er rigtig mange bøger omkring epic derude, mange af dem som jeg har. Det kan gøre spillet bedre hvis vi får det forberedt ordenligt ind. Igen det kvræver jo også at alle skal være mere forberedte til hver gang, specielt DM har en stor arbejdsbyrde med at forberede sig ordenligt for at spillet skal være sjovt på det her level, men os PC bærer et lige så stort ansvar

Hvis vi vælger at starte nye chars, så løber vi jo bare ind i samme problem før eller siden, men vi står så bare lidt bedre rustet til når vi kommer i level 18 med de nye chars, men igen så vil der komme diskussioner når vi stiger yderliger, for så bliver det måske for kompleks og folk forbereder sig måske ikke ordenligt fordi man har været vant til at sætte den på autopilot fra level 12 - 13 stykker?

Husk også på at vi også selv har et ansvar for hvordan vi vil spille spillet. Vi kan jo ikke kun bare læne os tilbage og så vente på at DM sender nogle imod os. Jo mere vi selv kan komme med til hvordan vores char vil udvikle sig og jo bedre vi er forberedte på det vi vil gøre jo bedre bliver spillet efter min mening.

Men vi kan da godt lave nye chars hvis det er, men jeg tror bare ikke det løser problemet. Eller spille videre på nogle af alle de andre chars vi har? f.eks min paladin eller nogle andre?

Mvh
Nathan McGregers

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» Ferie
» Adventure Ferie

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum