S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Efterårs Ferie

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Go down  Besked [Side 4 af 4]

76Efterårs Ferie - Page 4 Empty Sv: Efterårs Ferie Man 26 Okt 2009 - 17:51

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Jeg tænkte det kunne være nice at lave en (god) gruppe og hygge med dem til de bliver voldsomt mægtige. Og så simpelthen lave en face-off engang. når de er gode nok.

det kunne simpelthen være sjovt at lvl i samme tid som Rudolph banden og så påvirke verdenen på den lyse side.

Når dagen så kom...... skulle der stemmes om hvem vi ville styre og hvem der skulle være npc's

positive tanker og en masse hippie hygge herfra pirat fopulede skanky ho's der.

77Efterårs Ferie - Page 4 Empty Sv: Efterårs Ferie Man 26 Okt 2009 - 17:53

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Det var i hvert fald mine 50 cent

78Efterårs Ferie - Page 4 Empty Sv: Efterårs Ferie Tirs 27 Okt 2009 - 11:48

Rasmus


Gnom Glædespige

Tak for de nye ideer John. Det faktisk rart der er nogle der har dem Very Happy Ikke en dum ide bortset fra dette kunne skabe en del flere diskussioner hvis alt skal forgå sideløbende...skulle de onde ikke starte med at være svage så?? Altså lvl 1? Tror måske det ville være federe at spille en god gruppe der prøver at redde verden efter I har sluppet helvede løst med den onde gruppe? Dæmoner alle steder, måske er I noget fjernt ane af Asheld familien der tager traditionen for at give tæsk til ondskab op.

Så kan I stadig møde jeres onde gruppe som NPC'er


Jeg har faktisk også nogle ideer til gode grupper. Havde godt nok tænkt at de skulle leve noget tidligere i verdens historien end dem I spiller nu, og pointen med dem var at I skulle lave dem mere ved valg end ved terninge kast. Så alle får et mere ens udgangspunkt. Plus jeg har nogle ideer om at I skal vinde experience points ved at lave personlige missioner, istedet for kun ved kamp og gennemførelses af eventyr. Altså så man istedet for nuværende XP system som hedder "flest XP for kamp og bonus for eventyr" nu skal hedde "XP for eventyr, missioner og til sidst en smule for kampe". Anyways det er en længere "pitch" som jeg laver i en anden tråd snarligst.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 4 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Lignende emner

-

» Ferie
» Adventure Ferie

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum