S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Formalia Obnoxicae 2010

+5
R-kølle
Helge
Janushedemann
gakkedulla
princelarming
9 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 4]

1Formalia Obnoxicae 2010 Empty Formalia Obnoxicae 2010 Man 15 Feb 2010 - 14:12

princelarming

princelarming
Barbar Barber

HULK er ved at forsøge at få styr på vigtige datoer og lignende i sit liv: Vil derfor gerne vide hvornår der er Obnox i år...

Datoen!



Sidst rettet af princelarming Ons 17 Feb 2010 - 21:54, rettet 1 gang

2Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Man 15 Feb 2010 - 14:36

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Helge siger at han har booket regnbuem i store bededagsferien som han plejer. Det vil nok sige at vi kan rykke ind torsdag aften sent og stille op - og så gå gung ho fredag

3Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Man 15 Feb 2010 - 14:47

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

For os der ikke kender den præcise placering af St. Bededags ferien kunne der måske fremføres en dato?

/Janus

4Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tirs 16 Feb 2010 - 1:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yiir der!

info-obnox'10

Jeg har booket regnbuen fra fredag d. 30/4 til søndag d. 2/5

der er indryk og opstilling som vi plejer, efter de unge er taget hjem, kl 20.30. dvs at vi i princippet har lokalerne derfra til opstilling osv.

det er cool hvis der kommer nogen og stiller op, men det er opstilling og ikke bare hærg (ridser det bare lige op, ikke fordi det har været et problem tidligere). erfaringerne viser at det passer fint med en 8-10 stykker plus nogen med bil --> anyone?

ellers starter vi officielt kl 12 fredag og slutter søndag, så der er tid til oprydning osv.

har desuden en plan om at der skal være en 'anden-befalingsmand' da det er ret sandsynligt jeg skal passe imperator ind i mellem, måske også om natten, men det må vi se nærmere på. det indebærer ikke andet umiddelbart end at stoppe op ind i mellem og tænke: "hvad ville Helge have gjort?" så det er jo en loppetjans! hehe¨

nærmere senere...

5Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tirs 16 Feb 2010 - 14:01

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er du helt sikker på du vil have os til at stoppe op og tænke, hvad ville Helge have gjort? Jeg spørger bare.

Derudover skriver jeg fluks datoen i min kalender og begynder at fremlægge for mine forældre at vi skal have flyttet dukker igen i år.

Indtil da over and out

R-Kølle pirate

6Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Ons 17 Feb 2010 - 18:29

andbruu

andbruu
Captain

Jeg kommer helt sikkert. Måske skal jeg gå på et tidspunkt, men min pirat afløser vil gerne komme i den tid. han vil gerne lege legen: "How LOOO can you go!".

Det gælder om at se hvor lang ned man kan drikke sig. Kan man nå Billiard bords højden. Kan man stå oprejt på et køkken bord, eller vælter man rundt på en plæne.


Der ud over tror jeg også gerne at The Male Club vil holde fernisering.

7Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Ons 17 Feb 2010 - 21:05

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det bliver godt, og Lur mig om jeg sikkert ikke har en bil på det tidspunkt...

Druk-Con med Kaptajn LOOO

/Janus

8Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tirs 9 Mar 2010 - 15:06

Rune

Rune
Founder

Hvis der er nogen der står for rolle så kunne det godt tænkes at jeg gerne vil være med. Ellers bliver det nok ikke til mere end et kort visit ligesom sidste år, hvor jeg lige kan nå at se Anders gå kold el. lignende.

http://splatcup.goalsoccer.net

9Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tirs 9 Mar 2010 - 16:59

andbruu

andbruu
Captain

Hov hov. Jeg var der slet ikke til festen. Du har måske set en fuld pirat, og troet det var mig (du er ikke den første der har begået den fejl).

10Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tirs 9 Mar 2010 - 22:58

Rune

Rune
Founder

Du har uden tvil ret Anders. Jeg undskylder ydmygt til dig og den fulde pirat. pirate

http://splatcup.goalsoccer.net

11Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Fre 26 Mar 2010 - 13:18

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@Helge: Har du bekræftet bestillingen af Regnbuen Bro-heim??

@Gakke: Har du fået tegnet en tegning til T-shirten, Taaast-maaren??

12Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Fre 26 Mar 2010 - 15:10

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Esben bliver færdig i løbet af påsken. Hvem vil ligge adresse til pakkemodtagelse når t-shirts skal bestilles?

13Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Fre 26 Mar 2010 - 16:40

princelarming

princelarming
Barbar Barber

I can do it!! I ca do it, all night long!!

14Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Fre 26 Mar 2010 - 18:49

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

All night long ... all night!

Sådan bimse træder igen i karakter, det lyder godt. Det er også vældig fint hvis de er hos dig, da jeg forventer at skulle forbi det nabolag med bilen.

15Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tors 8 Apr 2010 - 17:34

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey Guys!

lige en hurtig en her fra sidelinien...

fik lige en pointer fra min afdelings leder om at Salen og Base 2 ikke bliver brugt mere efter klokken 19 torsdag, så eventuelt kan der smides bagage ind allerede fra klokken 19 der... der betyder at vi kan mødes et eller andet sted, hente alt muligt grej osv og derefter smide det af i salen/base 2 og så derefter hente mere, indtil klokken 21, hvor det kan komme ind i værkstedet og cafeen...

lyder det som en plan?

16Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tors 8 Apr 2010 - 17:35

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Word!

17Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Tors 8 Apr 2010 - 17:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Tommelfingre op for plan. Jeg skal ikke arbejde om torsdagen alligevel så fuld skrue.

18Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Lør 10 Apr 2010 - 9:40

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok drengene!

så er der tilstødt extra info:

i værkstedet, hvor vi normalt har fællesområde har klubben udvidet deres netcafe med 6 computere... det betyder at vi enten kan nedskalere brugen af rummet, fordi der er mindre plads, eller skubbe computerne over i den ene side, som kræver mere oprydning bagefter...

desuden har Fastaval Crewet ytret ønske om at evaluere på Obnox om lørdagen, og det synes jeg er fremragende... Gax og mig har snakker med Bo og Jost omkring situationen, og jeg er blevet enig med mig selv om at vi overdrager 1. salen, over cafeen til dem, med de sager du har brug for... dvs at der er optaget på 1. salen lørdag. i lyset af det ville det oplagte valgt omkring værkstedet være at flytte computerne ind til siden, men lad os se hvordan det kan hænge sammen...

19Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Lør 10 Apr 2010 - 11:26

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

1. salen lørdag, det var ikke der du havde planlagt vi skulle spille videre med rolle?

/Janus

20Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Lør 10 Apr 2010 - 13:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg havde planlagt at vi måske skulle spille rolle der (altså tidsmæssigt der) eller fredag aften, men ikke hvor...

synes i bund og grund det er federe at spiller rolle om aftenen, så hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne at vi kan sigte mog fredag aften, i retning af efter aftensmaden...

har en ide om at vi kan spille i base 2, i rummet ved siden af vandshowet...

H

21Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Lør 10 Apr 2010 - 17:49

Rune

Rune
Founder

Jeg kan, af uransagelige årsager, ikke komme om fredagen. Sad Jeg er nok klar på whatever om lørdagen, dog, bare lidt op på dagen først.

http://splatcup.goalsoccer.net

22Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Søn 11 Apr 2010 - 17:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Køllen skal arbejde lørdag fra 10-12 så der skal planlægges uden om det hvis vi skal spille, hvor jeg skal være med. Det er svært at sige nej til arbejde når man får over 300 i timen!

23Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Ons 14 Apr 2010 - 13:32

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så mine damer og herrer!

nu er den endelige booking af Regnbuen clearet og betalt (600 kr lagt ud)!

som sagt starter ryk-indet allerede klokken 19 i base 2 og der vil jeg være der med cykel, nøgle og så meget af mit eget gear jeg kan have...

det betyder altså at man kan smide grej af i sovesalen (vi kan stadig ikke gå op i den anden ende - værkstedet og cafeen før klokken 21, men der kan køres og hentes grej hos diverse peps rundt omkring + madrasser på den anden regnbue, så vi sover dejligt og godt i salen og brænde til lørdag aften...

H

24Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Ons 14 Apr 2010 - 13:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

var lige på obnoxicon.dk og opdagede at jeg lige havde lavet en fejl derinde i forhold til betalingen.

priserne for årets con er altså som følger

Torsdag (+morgenmad fredag) 10kr

Fredag (+ morgenmad lørdag) 50kr
aftensmad inkluderet

Lørdag (+morgenmad søndag) 50kr
salatbar og div. tilbehør inkluderet (medbring selv DER WEISES FLEISH FÜR GRILL!)

der er fri kaffe med i dagene.

morgenmaden står på cornflakes m. mælk.

alt andet er for egen regning. (TÅÅÅST-bod og øl-bod kommer sikkert og spreder hygge som de plejer)

H

25Formalia Obnoxicae 2010 Empty Sv: Formalia Obnoxicae 2010 Ons 14 Apr 2010 - 13:52

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes egentlig at Obnox skal stå for øl og tåst boden...

Jeg synes faktisk at det er fokasteligt at nogen af deltagerne skal sætte det op og tjene penge på det.

/Janus

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum