S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Obnock-Out turnering 2010!

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Obnock-Out turnering 2010! Empty Obnock-Out turnering 2010! Lør 3 Apr 2010 - 16:20

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hey dudes and dudettes!

Jeg foreslår en gentagelse af sidste års success med en knock-out turnering på Obnoxicon.

Bedst ville det være med 8 hold deltagende, ligesom sidst, men mindre kan også gøre det, hvis det skal være...

Skriv her hvis i er interesserede i at deltage, og eventuelt med hold.

(Tilmelding er, som sædvanligt, ikke bindenden...)

Præmier og præcist format tilgår hvis der er interesse for konceptet.

2Obnock-Out turnering 2010! Empty Sv: Obnock-Out turnering 2010! Lør 3 Apr 2010 - 18:47

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Køllen har følgende prioriteter til Obnox i år

1. 40 K
2. WOD - evt. mere hjemløs
3. Andet rolle
4. Bowl

Hvis det kan komme til at passe ind stiller jeg gerne op til en lille turnering, men jf. ovenstående er det ikke sikkert

3Obnock-Out turnering 2010! Empty Sv: Obnock-Out turnering 2010! Lør 3 Apr 2010 - 22:45

Yde


Hobbit Grisetyv

Jeg er ikke så meget til blood bowl for tiden, så jeg tror ikke jeg joiner denne.

4Obnock-Out turnering 2010! Empty Sv: Obnock-Out turnering 2010! Tirs 6 Apr 2010 - 13:45

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Hold kæft hvor er i bare nederen med jeres nymalede 40k figure!

Jeg er ihvertfald klar til et titel forsvar hvis nogle kan genfinde interessen for bloodbowl.

forstår ikke hvor denne ekstreme nedprioritering kommer fra... I sidste ende er bloodbowl et bedre spil end 40k, i hvertfald spil mekanisk.

om ikke andet bør det være muligt at spille mere end et slags spil ad gangen.

Nå det var vidst mit tuderi for idag.

5Obnock-Out turnering 2010! Empty Sv: Obnock-Out turnering 2010! Ons 7 Apr 2010 - 15:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vi får også en presset 'con, med 1. Maj druk, opstart og nedluk... det er reelt kun fredag der er til at rolle/skubbe brikker i...

well, vi ser på det...

BTW:

Gå ind på www.obnoxicon.dk og tilmeld jer! Allesammen!!

6Obnock-Out turnering 2010! Empty Sv: Obnock-Out turnering 2010! Ons 7 Apr 2010 - 23:08

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tror heller ikke jeg finder tid til det i år.

Regner med at jeg skal drikke, lyve og ryge, spille lidt rolle med hlge og måske lidt 40k..

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum