S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

jule-rolle i december

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 4]

26jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 10:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg skal til tyskland på fredag og kan derfor godt score 1 ks sort guld med + 1 flaske whiskey... tror det er det det begrænser sig til, eftersom vi kører i Søren Bos karet, med Valde og Tine på bagsædet, og der også skal være plads til Pops bajre. Men jeg satser på det kan lade sig gøre...

det er vigtigt med lys, men vi kan vel klarer os med en pose fyrfadslys... men fuck det kunne være sejt om vi kunne have høje lysestager, og 10 af slagsen på bordet...

de andre ting er der, og så fylder vi bare op på det der begynder at se slunkent ud. men derudover er det nok en brav plan at have en rulle spiller tape eller 2 med...

27jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 12:39

Rune

Rune
Founder

Jeg kan godt stå for lys, der!

http://splatcup.goalsoccer.net

28jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 13:04

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Nå for satan, Germany ? Smile Nogen speciel anledning anden end at I havde lyst til en tur til nabolandet efter arbejde ? Smile

/J

29jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 13:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, vi skal jo besøge Faster Kirsten i Tønder... så er det jo nærliggende...

30jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 13:08

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ahh smart Smile

Selvom der jo nok er mange ved græsen sådan en søndag eftermiddag efter arbejde Smile

/J

31jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 13:14

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, men vi skal ikke have det helt store... og så kan vi også køre lidt længere ind i fjende land, fordi vi starter fra tønder om lørdagen...

32jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 13:15

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ahh ok, smart smart.

Tænkte bare lige at hvis I først skulle afsted fra Århus sen eftermiddag, så ville det sgu nok blive et show uden lige Smile

33jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 16:22

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hvis man skal i bad skal man have håndklæde med. Dem der er deroppe er kun til at tørre hænder i, mest på grund af deres størrelse. Jeg har for øvrigt en enkelt eller to flasker god whiskey stående. Jeg kunne nok godt tage lidt med

34jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 16:29

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har også sager derhjemme..

Men overvejer også en spand cognac til den unge søhelt Smile

35jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 17:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Bare du husker på at vi skal være 5 mand i bilen plus baggage så må du slæbe alt det sprut med du lyster. Men vi skal jo også kunne spille rollespil, i hvert fald i lille smule.

36jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 17:40

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bagage = Mad, rolle, sprut, lagner, lokumspapir

= Plads nok Smile

37jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 17:46

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

og en lille smule varmt tøj. Der kan godt være lidt kold deroppe når brændeovnen ikke lige kører.

38jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 17:57

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ikke kører ??

Jeg ved ikke om du var den eneste som ikke lige fattede at vi skulle have calypso stemning ? Smile

Der skal være lige så varmt som i en sauna du Smile

/J

39jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 18:10

Rune

Rune
Founder

Og så tager jeg lysestager og lys med. det bliver psyko...

http://splatcup.goalsoccer.net

40jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 22:37

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Mørk rom tak. I kan drikke alt jeres whisky hele tiden...Og i øvrigt synes jeg ikke brændene kærlighed holder som åbningsmiddag for fem fuldvoksne mænd på nørd tur og ikke spejder tur. Nej noget mere spektakulært eller eksotisk. Suppen støtter jeg dog fuldt op om. Søbemad, også om natten.



Sidst rettet af rass Tors 25 Nov 2010 - 2:00, rettet 1 gang

41jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 24 Nov 2010 - 22:53

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg drikker sgu alt det whiskey og cognac som det passer sig for en god engelsk gent Smile

Og med hensyn til maden, så finder du bare på en anden ret du.

/J

42jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 8 Dec 2010 - 19:03

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hov, glemte helt at skrive herinde igen om bil til sommerhus.

Det er selvfølgeligt i orden.

/J

43jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Man 13 Dec 2010 - 13:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Så er vi ved at komme ret tæt på.

Skal vi lige samle op på det sidste ?

Hvornår kan folk køre fra århus ?
Er folk tilfredse med planen ?
Er der ting vi mangler ? Musik etc

/J

44jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Man 13 Dec 2010 - 21:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

igen på heksetimen! Janus! fyfyfy!

jeg er klar til at køre fra RB klokken 17. så det kunne være sejt om i hentede mig til sidst.

ellers tror jeg vi har styr på det hele... jeg har ihvertfald fået nogle øller som vi tager med til fredag, så vi ikke behøver handle på helgenæs før om lørdagen...

45jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Man 13 Dec 2010 - 23:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@ Musik: Tag computere med, hvor der er det musik i gerne vil høre så er der højtalere deroppe

@ Plan: Jeg er glad for plan - god mad og god druk - ingen sure mor.

@ Køretidspunkt : Jeg skal mødes med min bror kl 14.00 for at købe lidt julegaver - jeg ved godt at det ikke passer helt vildt godt men han har sent fri til hverdag, så det skulle være en fredag hvis vi skulle gøre det sammen. Men jeg er helt sikkert klar til at tage afsted kl 17. Jeg kan evt. aflevere noget gods hos greven inden kl 14, hvis det ikke er til for meget besvær for greven. Hvis jeg skal være med til at købe ind skal det til gengæld være før kl 14.

46jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Tirs 14 Dec 2010 - 13:57

Rune

Rune
Founder

Bare sig til når jeg skal være klar. Håber lidt på en hentning hvis det kan lade sig gøre. Jeg bor ved viby stadion, hvis nogen skulle være i tvivl Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

47jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Tirs 14 Dec 2010 - 18:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Nej Rune da ? Jeg troede du var afgået ved døden, alternativt mistet fingrene siden du ikke svarede tilbage Smile

Du er hermed påskrevet til hentning.

Tidspunkt følger Smile

/J

48jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Tirs 14 Dec 2010 - 21:15

Rune

Rune
Founder

Mine fingre er afgået ved døden grundet opgaveskrivning... Very Happy

Jeg vil se frem til hentning med forventningens søde glæde Propeller

http://splatcup.goalsoccer.net

49jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Tirs 14 Dec 2010 - 22:29

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er super.

Jeg kender steder fra tidligere afhentninger/hjemkørsler.

Det bliver stort Smile

/J

50jule-rolle i december - Page 2 Empty Sv: jule-rolle i december Tirs 14 Dec 2010 - 23:37

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat


Bare en lille reminder:

@Rune: Husk figurer vi kan bruge på det store farlige Battlemap

@Helge: Husk det store farlige battlemap + den lille kuffert med terninger og kridt.

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum