S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ba-con Frizzle Fry Jule Bangbang - Revisited!!

+6
R-kølle
Jeppe
Janushedemann
Kptbiceps
princelarming
Helge
10 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 4]

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu er afstemningen omkring 5th edition rules til udstyr afsluttet.

nu kan vi gå igang med at se os om efter en passende val-plads!

mit umiddelbare overslag på hvem der deltager er som følger:

Heffer, Bamse, Gakke, Ras, Plus, Krølle, Yde og mig selv.

er lidt i tvivl om Greven ville deltage med overstående house-rules og Jobbe ville vende tilbage i forhold til ay få fri...

Anders deltager ikke, men kommer og spreder julehygge og baller og napper en kamp i pauserne hvis det kan lade sig gøre... (jeg spiller gerne mod dig ind i mellem Anders)

er der nogen og eller noget jeg har glemt?

hvis vi er 8-10 folks + en slat hangarounds, hvor kan vi så være... hvis vi skal være hos mig skal vi sende min familie væk, for dukkerne holder ikke til Il Imperatör...
der var snak om Hedeborg tidligere og ellers ved jeg det ikke... Regner stærkt med at folk tager hjem og sover på en eller anden måde og så må vi jo se om vi kan akkomodere udenlandssvenskerne Gakke og Jobbe...

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Skal vi ikke også akkomodere Flef-Schmeizeren, eller forventer vi at han tager hjem til Odenzea for at schläfe?

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Flaming

Jeg kan godt passe ned i en kasse et sted
Bare I vil ha mig! Smile

Haha, ellers crasher jeg Aldersrovej lejligheden, der var kun en gammel ukrainsk kone sidst jeg sneg mig derop der spurgte: "you looking for girl?"

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har ikke rigtig styr på om jeg kommer endnu, kan ikke helt overskue det lige pt.

/J

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Er der blevet lagt en fast dato for BaCon, som jeg bare har overset? eller er det ikke blevet bestemt endnu?

og lige et spørgsmål til de interne referancer... Hvem er "NIELS PETER" og hvad er FROB?

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Niels Peter kan ikke beskrives - han skal opleves! tag med på Fastaval og håb på han kommer.

FROB

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg skal så meget prøve at lave sådan en Krølle Smile

Det er alt for fedt med google it for you

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

bacon er den 21-23 januar, sandsynligvist i mikkel piks barak.

Niels peter er ham med piwstemmen fra fasta08 der snakkede om sine 1300 point besjælede rustninger...

Frob er nos

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Frob er nos?

Mikkel piks barak?

i er sku umulige at forstå.

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Hejsa knægte, jeg blive desværre nødt til at spring fra, fra Ba-Con. Skal arbejde og kan ikke lige få fri, men i må have en fed slåskamp med masser af bullshit

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

bacon er for indeværende udskudt på ubestemt tid, pga. lokalitetsmangel.

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så heller ikke 14 dage efter? der i starten af februar eller hvad? nu forstå jeg ingenting - hvorfor får jeg ikke noget at vide

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

generel oplysningsinfo:

i starten var Bacon planlagt til at være den 21-23 januar, der kunne vi ikke låne Mikkel piks barak, så det blev flyttet til den 4-6 februar. pga mangelfuld oprydning efter årets julefrokost kan Mikkel nu ikke længere låne hytten, så umiddelbart, og vi står uden tag over vores projekt.

sad butt, true

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Tit-fuck...

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

æv.... pinligt.

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hva dælen? godt nok var der blevet drukket forskelligt, men ifølge min hukommelse var der da pænt, men det er ikke en drunk der skal afgøre den slags.

Det var da pænt ærgeligt, også for Mikkel

Yde


Hobbit Grisetyv

OK! Jeg kan låne hus af de gamle i weekenden 4.-7. Feb. så jeg kan tilbyde lokaler med indkvartering til Bacon i pågældende weekend. Jeg foreslår derfor at sjællandssturen bliver udskudt til et senere tidspunkt, både for arrangørers og deltageres skyld.

Vi skal have have to hammerborde flyttet herud. Jeg kan låne en bil til at flytte plader, men så skal jeg ud og hente den først, så hvis der er andre der kan hjælpe med transport af gear skal de endelig melde sig.

Folk skal selv have sovepose med, sengeplads er der.

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

halløj drengene - i anledning af bæcon er der så nogen der har noget imod at jeg snyder lidt og bruger de jetbikes jeg har lavet lidt om som almindelige jetbikes. Der hvor det bliver et problem er at den ene er lavet om til en Autarch og har fine flag og alt muligt lækkert og den anden er lavet om til Exarch og har derfor en lang tynd pind i hånden. Dem vil jeg gerne bruge som bikes med store kanoner - er folk kewl med det eller skal køllen ud og bruge penge?

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

det er fint nok synes jeg

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvad er planen med den Weekend i Ydes forældres hus ?

Hvem regner med at komme?

/J

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Ich - mit der schönen grauen Deathwing

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg skal helt sikkert også skubbe dukker, det bliver elverne der kommer

Yde


Hobbit Grisetyv

Ja, det er jeg da egentlig også lidt nysgerrig på. Kan vi lige få en hurtig tilkendegivelse.

Indtil nu:

Monkey count: 4

- Krølle, Dulla, Yde, Janus

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvad er den store forkromede plan egentlig for weekenden ?

Btw, synes de titler til Splat vi fik lavet igår da vi stenede er fantastiske Smile

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

I'm there, I'm square, og noget mere der rimer...

og jeg stemmer for at spille røven ud af bukserne...

Ikke noget med låste lister eller faste point-antal (selvfølgelig de samme på de to sider af bordet), så kan folk selv finde ud af hvilken slags spil de vil have...

det er mine 5 cents

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» jule-rolle i december

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum