S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Random Snak om 40k

+5
Yde
Kptbiceps
princelarming
gakkedulla
Janushedemann
9 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 12]

26Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 20:41

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Ville folk blive meget gale i pikken, hvis jeg investerede i et squad Legionnaires of the Damned, og spillede dem som evt. Sternguard veterans i stedet for??

Figurerne er fede, men de er lidt for tjallede for min smag, selve LoTD

27Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 21:10

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Forstår ik helt lige spørgsmålet ?

Altså om det er ok du køber LotD figurer og bruger som Stern?

/J

28Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 21:13

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Du proxyer bare benny - COOLNESS trumfer altid wysiwyg som jeg ser det.

29Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 21:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ingen røg her fra heller

/J

30Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 21:14

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Fed erik!

Det kunne jo også være at de kom til at blive spillet som LoTD en gang imellem, de er sgu ret seje, men også nogle dyre drenge!

31Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 25 Nov 2010 - 21:15

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Nu skal jeg også snart have kogt den Librarian... Han mangler sgu...

32Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Lør 27 Nov 2010 - 11:26

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

HVis jeg skal skaffe mig et sæt regler til 40k, skal jeg så bare skaffe sidste nye store bog, eller er det nok hvis man kan finde en mini udgave med resume af alt det vigtigste i battels og missions? er der evt en pdf tilgængelig et sted?

den koster vel et sted mellem 300-400 kr ikke mere håber jeg ;D

33Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Lør 27 Nov 2010 - 13:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Man kan finde reglerne på nettet - så hvis det ikke er meget vigtigt for dig at have dem i papirform er det her

Med tak til yde for henvisning

Ellers - ja du skal bare have fat i den store stygge bog. Du kan selvfølgelig også købe AOBR og forsøge at afskibe dukkerne til nogle af os andre og så beholde den lille bog og templates selv.

34Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Lør 27 Nov 2010 - 16:12

princelarming

princelarming
Barbar Barber

fordi jeg er mindst lige så viis, som jeg er fuld af fis, så har jeg faktisk været med til at købe 2 spil AOBR, og derfor ligger jeg inde med 2 (læs: TO!) regelbøger (det er en af de små regelbøger, men reglerne er ikke mere eller mindre forkerte...)

Hvis du vil, så kan jeg sende dig en af dem, så du kan geeke i bussen, med alle os andre geeks der geeker i bussen...

skriv din adresse herinde eller i en PM, så sender jeg den snarest... Det koster kun en øl i lufthavnen...

35Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Lør 27 Nov 2010 - 20:07

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Lige lidt gejl: https://www.youtube.com/watch?v=kv0-95ltk3M

Det lyder da helt vildt Asbjørn! Very Happy Jeg stod og kiggede i den lokale Dragons lair og så en tyk bog med lige så tyk pris, så det ville være fedest at kunne forberede mig med sådan en lille fætter Smile

Jeg bor:

Flemming Ellegaard Møller
Hjallesevej 47, 202
5000 Odense C

Hvad der det for en bus du snakker om? scratch

Den til lufthaven måske Razz

36Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Man 29 Nov 2010 - 23:35

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Jeg har lige læst lidt om AP1 shooting attacks i regel bogen, og der står at alle glancing og penetrating hits lægger +1 til damage table, hvilket giver Exorcist missilet en lidt bedre fordel til at skyde biler (selvom en LR kun bliver glancet på 6ere) Wink EDIT: ahh jeg har også lige set at der er -2 på samme tabel hvis man glancer... så Exorcisten skyder vist 0 Landraiders

Kan det konfirmeres af jer andre, eller har jeg læst reglerne forkert? Det står skrevet på side 61

Hmm, tænker på sådan en bil med 4 meltaguns der hopper frem og skyder...hvis det slår fejl på alle 4 skud så skriger man vist...

37Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Man 29 Nov 2010 - 23:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe ja højt og længe!

men excorsisten kan godt nakke LR, fordi den glancer på en 6'er og trækker 2 fra resultatet pga glancing og ligger 1 til pga AP 1 så den kan stadig wrecke LR på på double 6... men melta-guns i squad med 4 styks er en sikrere måde at stoppe armour 14 vehicles på... så kan dine excorcister nakke medium og light vehicles, hvilket de er sygt gode til med sådan en omgang AP 1...

38Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 13:51

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hej jeg sidder og filer løs på nettet, og leger med tanken om hvilken hær jeg evt kunne starte op en gang, hvis jeg får tid og råd Smile

Men hvilke hære spille alle i andre egentlig???

Man kunne skrive en hurtig post:

Flemming - Witch Hunters/Sisters of Battle - op til 2000 points

Mit evt næste projekt skulle være en meget CC orienteret hær, og hvis der ikke var noget hed "Øgler hyrder" (aka ren Kroot hær, med masser af infiltration) så synes jeg også Chaos Daemons ser spændende ud. Men uden at være alt det bedste fra mormors krukker, der skulle være et rent tema af en slags, f.eks 50% tzeentch og måske 50% khorne eller Slaanesh. Skydning og CC, 2 Daemonic Heralds der dyster om supremacy på en planet... da de pludselig bliver afbrudt af IG, tau, Eldar... you name it. og så vædder de om hvem der kan få flest sjæle med hjem Orc with axe Saw Flaming Pumpgun Laser

39Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 14:00

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

BERLIN

Führerbefehl

Oberstgruppenführer Janus Graf von Hedemann overtager fra dags dato kommandoen over 2nd SS Panzer Division Das Reich

"Meine Ehre heißt Treue "


/AH

40Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 14:24

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

scratch

Det forstår jeg ikke helt

41Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 14:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvis du ikke forstår det så skal du have noget syet på dit tøj...

/J

42Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 14:35

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Det er vist sådan noget humor clown jeg gætter på Chaos space marines med et twist af gasmasker og nurgle mayhaps?? I reference til de hemmelige tyske forsøg under WW2, eller al anden Conspiracy om Hitlers fantasifulde måder at overtage verden på Smile

43Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 15:05

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

så kom da med den Razz

Jamen har du kun fået limet eller er du gået igang med at male?

44Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 15:15

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

et hurtigt spørgsmål mere: tæller betegneslsen "Jetbike" (f.eks for screamers of tzeentch) som at de er skimmers? eller er det bare et andet ord for jump infantry, måske noget med difficult terrain? synes ikke jeg kunne finde det i reglerne.

45Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 16:05

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ikke limet, men på vej i kasse....

/J

46Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Tors 2 Dec 2010 - 16:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

jet bikes er lidt ligesom skimmers og lidt ligesom alm. bikes. Tjek s. 53 og s. 76 i regelbogen. på side 53 står der bla. Jetbikes are the same as bikes with the following exceptions. Så det du skal sammenligne dem med er nok almindelige bikes ud over at de må køre over terræn i uden at tage dangerous terrain test i movement fase.

47Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Dec 2010 - 9:55

andbruu

andbruu
Captain

Anders - Ultra Marines - 12.000+ point
Anders - Grey Knights - 2.000 point
Anders - Necrons - 2.000 point

48Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Dec 2010 - 10:15

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Woot 12.000+ Wink sygt show, der må være kommet lidt mere til siden aldersrovej.

49Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Dec 2010 - 11:31

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Asbjørn:

Salamanders Space Marines 2000+
Tau (som jeg overvejer at sælge) 4000+
Tyranids 4000+

50Random Snak om 40k - Page 2 Empty Sv: Random Snak om 40k Fre 3 Dec 2010 - 17:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle

Elvere: for få
Orker: alt for få

Hvad går det ud på det her?

Er der for øvrigt nogen der har nogle dukker der lave et stand in for elvercykler. Pønser lidt på at lave en cykelhær og til det formål mangler jeg 18 cykler. sååå deeet.

Så lige om lidt når jeg begynder at tjene penge for alvor skal der sendes en stor ordre afsted til wayland - bare lige så i kan begynde at overveje hvad i skal have til september Razz

Over and Johnny - tjek for øvrigt

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 12]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum