S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnoxicon 11

+7
gakkedulla
andbruu
Rune
princelarming
Janushedemann
R-kølle
Helge
11 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 3]

26obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Man 6 Dec 2010 - 13:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nix... bussen kører 2.5 km derfra hvorefter det er grusvej ned til centret... og der er mega meget eng og skov til, så den er sikkert ikke helt billig...

27obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 28 Jan 2011 - 11:49

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

ok tøsepigebørn, nu har far skrevet til manden med lisbjerghytten. Der kommer nok et svar på et tidspunkt. Som jeg kan se det på kortet er der lige godt 2 km at gå fra Lisbjerg hvor bussen stopper - til gengæld kan Bimse cykle derud Smile.

Som jeg ser Hytten er det lige hvad vi skal bruge. Der er en rimeligt stor sovesal der er adskilt fra fællesrummet, hvor der kan drukkes og spilles hammer. Der er 2 mindre lederrum, hvor det ser ud som om man kan spille rolle adskilt fra dem der drukker og dem der sover og der er et fint stort køkken så vi kan lave fin stor mad. Desuden er der en overdækket bålplads i forlængelse af huset så vi også kan holde bål og grill om lørdagen, som vi plejer.

Jeg opdaterer lige folket når jeg hører mere fra hyttefaren

28obnoxicon 11 - Page 2 Empty Brandvagten kommer Fre 25 Feb 2011 - 4:32

Mikkel BV


Gnom Svinehyrde

nu kommer vi jo nogle stykker fra Brandvagten her i 2011 og for at vi kan opsætte max bissede hære at tabe med vil vi gerne vide hvormange point der skal ha tæv... er det 1500 eller hopper obnoxicon på gw bølgen og spiller 1750 point?

29obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Lør 26 Feb 2011 - 1:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey Mikkel! jeg tror de fleste er game på det hele, 1500, 1750 eller 2000... jeg medbringer i hvertfald typisk en hær, der kan bygges om fra det ene til det andet mode rimeligt rapt. men jeg tror 1750 er "standart" formatet for vores kampe i tiden...

30obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Lør 26 Feb 2011 - 22:43

Mikkel BV


Gnom Svinehyrde

awsome vi laver nogle totalt basse 1750 hærer vi kan få tæv

31obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Søn 27 Feb 2011 - 22:52

Ezekiel BV

Ezekiel BV
Gnom Svinehyrde

Da jeg oxo vil have tæv (ikke nødvendigvis begrænset til 40k) spurtede jeg omkring på forummet for at finde tilmelding og var med i afstemningen som det eneste, men om tilmelding er snail/sms/pop mail så send lige nogle håndtegn i min retning, pretty please with toast on top.

http://www.mesiah.dk

32obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Man 28 Feb 2011 - 9:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu en lille update:

vi har forsøgt at få fat i "lisbjerg hytten" som kunne være mega fed at holde obnox i. det er ikke lykkedes endnu, og vi forsøger stadig.

ajstrup forsamlingshus med teltpladser en masse, er udlejet fredag-lørdag og søndag er bare lidt for lidt.

vi overvejer torrild forsamlingshus med sovepladser i telt, på scenen osv (det er udlejet søndag, så vi skal være rimeligt rappe med rengøringen og ude klokken 12... (torrild kommer til at betyde meget mindre rolle da der ikke er rum til det, men meget mere hammer (og andre brædtspil), da det er det eneste der er plads til)

alternativt skal vi finde noget helt trejde og derudover muligvis også leje en bus til fællestransport eller lignende... vi arbejder på sagen og melder tilbage med al den info vi finder frem...

33obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Man 28 Feb 2011 - 13:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ringede til Temnæs hytten her idag (i hylke), og den er også booket...

er der nogen der får en fantastisk genial ide må de hjertens gerne sige til snarest muligt...

34obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 10:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

vi må heller ikke låne Friskolens pavillon og jeg har stadig ikke hørt noget fra lisbjerhytten

35obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 10:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi kan ikke låne gedved seminarum heller... da det ikke er lovligt at overnatte på området...

der var tidligere snak om at kunne låne alrøe forsamlingshus? er der nogen der har en kontakt til det, eller skal jeg tage affære?

36obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 12:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok, Alrø dur hellerikke, da det er udlejet lørdag den 19. maj... fackels!

tilbageværende muligheder: Lisbjerghytten og ???

ellers er det nul obnox, dobbel eins, hvilket kan siges at være cool nok midt i alt det trælse...

taget ud af en samtale et tilfældigt sted i århus...:

Obnoxinaut 1: ..."altså holdt i det så slet ikke?"
Obnoxinout 2: "nej, det var jo allivel dobbelt et, og der er jo ikke nogen der gider glide i "end-zonen", vel?"
Obnoxinaut 1: "nå nej, uhm, men så var det jo også heldigt nok at det lige var det år der ikke var noget sted at få..."
Obnoxinaut 2: "jaeh, det er ligesom lidt a la Jesus, med det der ingen plads, men nu holder vi så bare 5 bacons istedet for en obnoxicon... maria og josef måtte tage et krybberum istedet for et hotel værelse.... jeg synes måske vores "istedet for" er lidt mere attraktiv!!!"
Obnoxinaut 1: "ja, det kan du sgu ha ret i!"
Obnoxinaut 2: "du er nu egentlig også meget attraktiv..."
Obnoxinaut 1: "du er nu heller ikke så [censur]"...

og i ved hvor det ender, så vi behøver ikke mer' detalje

jeg foreslår dog at vi går igang med at booke til '12 snart!

37obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 12:37

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

ok den 19 maj er en torsdag! Betyder det at Alrø er up for grabs eller betyder det at helge mente at det var udlejet den lørdag den 21 maj?

38obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 13:26

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lørdag den 21.... her er link til showet: alrø forkvaklingshus

men alternativt kunne vi låne den til næste års obnox? jeg ser på det...

39obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 14:24

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hvad med pindstrupcentret skylder de ikke jer for blod sved og tårer og mange års tro tjeneste? Har de ikke noget man kan låne/leje?

40obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 14:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg har sat Bimse, aka THE BEAST på sagen med pindstrupcentret... han vender tilbage så snart som muligt...

[Here comes the BEAST!!!]
[Spejderhytten aka. Service-huset koster 2785,- for en weekend, men desværre er den måske udlejet 19-22. maj]
[Det nye spejderhus kan lejes for 1000,- plus forbrug, men jeg aner intet om layout og plads...]
[The BEAST has spoken!]

41obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 17:29

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er nu inden for rækkevidde, men kommer til at koste en brugerbetaling på 75 kr per dag eller 200 kr partout... deri ligger at vi regner med begge hytter og de 1200 kr fra sidste år...

det kommer til at koste 2875+1000-1200=2675

15 partout folk giver 3000 kroner hvor der så er 325 til mam...

alt derover er bonus!

er i klar?!?!?!

42obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 18:20

Ezekiel BV

Ezekiel BV
Gnom Svinehyrde

Jada sæføli, hvis der er nogen der syns det er dyrt, må de jo møde op og spise flere toast for at putte mere i kassen til næste gang.
All hail Obnoxicon!

http://www.mesiah.dk

43obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Ons 2 Mar 2011 - 18:47

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg er SÅ klar. Som i ved ÆLSKER jeg conner! Specielt dem der er DYRE!!!!! Wink

44obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 8:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så snart vi ved noget konkret om hytte-situationen iværksætter vi plan "rampage" hvor alle, traditionen tro, løber rundt om sig selv og skriger på tåååast og bajre!

altså, vi afventer stadig om hytten skal bruges af dem der har lagt "passiv booking" ind...

jeg kigger på hvad det ville koste at blive hentet af Grethes busser på ryomgård stationen og kørt til hytten... det kommer til at stå for egen regning og ikke fælles-pulje-betaling.

jeg undersøger desuden muligheden for at kopiere hyggebussen, så vi laver fælles pick-up site i århus og kører hele vejen...

Chief Obnoxicunt out!

[The Beast Speaks!]
[service-hus og spejder-hus på Pindstrup er ledigt, og forhåndsreserveret til os]
[jeg får fremsendt en leje-kontakt til gennemlæsning, og så ser Vi på det]
[prisen bliver 2875 +1000 + 2 gange forbrug, hvis det er løsningen]
[The Beast out!]

45obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 11:23

oj


Gnom Svinehyrde

Det lyder som en sweet deal Helge!

46obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 13:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

husene er nu vores. vi skal finde ud af om der er reelt behov for begge huse eller kun det ene. det er et spørgsmål om tilmeldinger. der kommer snarest en doodle her i obnoxicon-forummet hvor der vil være BINDENDE tilmelding.

47obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 13:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

yiir så er der tilmelding til årets obnox: klik af som følger

torsdag og søndag er der noget der hedder kør selv, det er hvis man ikke skal regnes med på fællesturen derop. og kun aktuelt hvis man kommer torsdag og/eller tager hjem søndag.
Alle dage undtagen søndag er der noget der hedder telt, det er en tilkendegivelse af at man har et telt som man vil tage med og sove i, hvis vi kommer i bekneb mht sovepladser. Det ville være smart i forhold til prisen da vi på den måde nok kan nøjes med at leje den ene hytte
Alle dage undtagen søndag er der mulighed for at vælge hammer eller rolle. Hvis man bare har lyst til druk og måske lidt bowl vælger man også hammer, da det vi prøver at finde ud af er, hvor mange rum der er nødvendige.

Her er linket

Doodle

jeg har meldt mig til at hamre torsdag, fredag og lørdag - desuden kunne jeg måske tænke mig at rolle om fredagen. Jeg har ikke noget telt at tage med så det er ikke krydset af, men jeg vil gerne med fællestransport så jeg har ikke valgt at køre selv.

Lige en sidste ting. Alle er selvfølgelig velkomne til at sørge for at dette link kommer ud til alle der bør have det så send det til de folk der ikke kommer på SPLAT hver dag Smile

Nu er jeg vist ved at have skåret det om til pap. Håber det kan lykkedes for alle

Krølle

48obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 17:38

Mary


Gnom Svinehyrde

Hej aber

Vil bare gøre opmærksom på at hytterne ligger jo et stykke fra hinanden... ikke vildt langt, måske 10 - 15 min at gå fra den ene til den anden.
Den lille hytte, den der ikke ligger på centret, er indrettet som et hus og vil derfor være oplagt til rollespil, tænker bare at der er jo ikke plads til begge dele i hytten på centret....

Tilsidst en lille tanke til næste gang, det er en god idé med invites via mail, både Mette og jeg har feks først idag fået at vide at der var ting at læse herinde og vi har en del andre helt fantastisk mennesker der heller ved noget endnu...
Det er på ingen måder bitching, bare en sen opbakning af, tror det var, Asbjørns forslag, vi er ikke så skide hurtige herinde på Wærums Gade jo vel :-)

Vi vil stadig rigtig gerne hjælpe med alt mulig lækkert og ulækkert, i siger bare til, men ikke herinde vel be om :-)

Pigelus fra them bitches!

49obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 18:03

Rune

Rune
Founder

Jeg har nu tilmeldt mig fredag og lørdag til rolle og hammer (med hammer mener jeg hygge og druk). Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derop eller om der er plads til at sove, men jeg vil gerne med hvis det er muligt. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

50obnoxicon 11 - Page 2 Empty Sv: obnoxicon 11 Tors 3 Mar 2011 - 18:59

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@Mary: jeg tror at en del af infoen kommer til at flyde herinde, men det lyder dejligt at i er villige til at give et nap med... vi uddelegere opgaver når vi kommer nærmere et regulært deltager antal.

@Rune: det lyder dejligt! jeg vil også gerne bullshitte med dig indtil du skal putte-sove.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum