S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnox '11 tilmelding

+4
Kptbiceps
princelarming
Janushedemann
Helge
8 deltagere

kommer du til Obnox '11?

obnox '11 tilmelding Vote_lcap91%obnox '11 tilmelding Vote_rcap 91% [ 10 ]
obnox '11 tilmelding Vote_lcap9%obnox '11 tilmelding Vote_rcap 9% [ 1 ]
obnox '11 tilmelding Vote_lcap0%obnox '11 tilmelding Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 11


Go down  Besked [Side 1 af 1]

1obnox '11 tilmelding Empty obnox '11 tilmelding Tirs 30 Nov 2010 - 15:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Anders foreslår at vi får en eller anden form for overblik over hvor mange vi bliver, så gi lige lyd til de omkring jer, der eventuelt kunne tænkes at deltage, så de kommer på.

dette er jo en vote feature, så navne fremgår ikke, men det væsentlige her er jo også hvor mange der kommer...

meld jer gerne til så hurtigt som muligt, så vi kan se hvad vores behov reelt er.

2obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Tirs 30 Nov 2010 - 15:14

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg vil sige, at vi har jo prøvet lidt at danne sådanne overblik før, og det er jo ikke ligefrem en af vores vennekreds forcer at ku planlægge sådanne tng i detaljer og på forhånd..

Men en gang skal jo være den første Smile

/J

3obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 10:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, der ender det nok Janus! der er kun 4 tilmeldte, så vi holder bare obnox hjemme hos mig.

der kan vi godt være med 2 borde og så kan vi sikkert sende Tine i exil i Stauning så vi også kan sove lidt heromkring!

HALLO! vågn lige op!

4 tilmeldte! hvad sker der? er alle så mega angste for at dedikere sig til noget at de ikke engang kan give dem der skal planlægge det her show den lille fordel at sige om de regner med at komme? jeg er fanme den ene af dem, så det vil sige der kun er 3 af jer der har nosser til at tilkendegive deres intentioner til et fælles show, eller er det bare fordi i ikke gider, eller er det bare fordi i er ligeglade? jeg er ret træt af hele miseren og melder mig per dags dato ud af planlægning af obnox 11.

4obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 11:26

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Husk nu på hvor mange af bananerne der rent faktisk checker det her forum ud på regulær basis...

Men det er lidt skidt... Jeg melder mig til nu ;-)

5obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 11:31

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bare lige til orientering Bjørnen, så var vi 9 online på samme tid forleden dag.

Alle herinde tjekker rent faktisk forum på regulær basis...

/J

6obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 11:33

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Janushedemann skrev:
Alle herinde tjekker rent faktisk forum på regulær basis...
/J

Det kan man jo ikke argumentere imod ;-)

Der er bare en del Obnox'ers der ikke er herinde særligt tit... Them bitches, Carset, AK42 etc...

7obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 12:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg undskylder at jeg blev så pissed off. Men hvis vi skal til at leje en hytte til 5-10.000 skal vi altså have et eller andet mere håndgribeligt end "jaøuhnøj, jeg ved måske ikke rigtigt, men jeg regner da med nok at jeg måske kommer" det kunne være fint at få en eller anden for for overblik over hvor mange der har lyst til at deltage, mod en deltager betaling på omkring 300 kr...

det er råttens hvis vi er 10 der står med en hytte til 5000 til sidst og så skal deles om at afvikle den...

vi skal snart til at booke en hytte, hvis vi skal have noget formodning om at få den, fordi der er ikke engang ½ år til, og det, mine herrer, er det der hedder sent ude...

jeg er kølet ned igen, og vil selfølgelig gerne hjælpe med at finde ud af både det ene og det andet... trængte måske bare til at komme ud med min frustration.

8obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 13:03

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvis du vil have noget mere håndgribeligt, så synes jeg faktisk ikke at dette forum virker... Den afstemning er ikke særligt bindende, fordi man ikke kan se hvem der har trykket ja eller nej...

Jeg foreslår at vi sender invitationer ud (enten via email eller, gudhjælpemig, via brev!), og så får svar tilbage skriftligt eller lignende... Ingen netværk på nettet, hverken SPLAT eller fjæsbog er dækkende for alle dem vi gerne vil have med, så det er svært at køre en tilmelding via dem...

DET er mere forpligtende!

9obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 13:15

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Det er da klart, synes jeg, at når forholdene er anderledes, ifht planlægning, ved næste Obnoxicon, så må vi også prøve at ændre tilgangen til både planlægning, økonomi og initiativ.

Også hvis det viser sig at der er mange der ikke kan, pga af andre vigtige ting de evt kan skulle til (bryllupper og lignende, man ikke kan planlægge sig ud af) så er det måske ikke en stor hytte der skal til? jeg tænker det er det punkt Helge er obs på, ifht hvis det kan holdes privat??

Skal vi sende en Doodle, eller sms kæde ud for at høre alle tidligere Obnox gængere om et bud på deres tilmelding?

Bare lynhyrtigt ud af posen så har vi et kælderum her på Kollegiet Sct. Joseph, som er et udemærket, og stort rum til 4 plader 40k, men tilgengæld har det 0 alternativer til rollespil, som f.eks Regnbuen havde masser af.
så, det er et rum som ikke lever op til alle potentielle gæsters con ønsker (ud fra hvem der tidligere har været på Obnox, f.eks non-40kere)

så altså...glem mit forslag Wink nu har jeg skrevet det, tosset at slette. der er også mørkt dernede.

Er der noget jeg kan hjælpe med herovre fra i forbindelse med planlægning af Obnox?

10obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 21:29

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

ud af alle dem der kommer på obnox er der jo kun en brøkdel der nogensinde kommer forbi dette forum. I øvrigt går der længe imellem at mit øje fanger Obnoxtråden fordi der så sjældent sker noget i den (off-season that is)

11obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Fre 3 Dec 2010 - 23:27

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der er sådan en fin funktion der hedder indlæg siden sidste besøg. Den kunne du overveje at bruge. På den måde kan du se når vi andre snakker obnox

12obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Ons 29 Dec 2010 - 16:45

andbruu

andbruu
Captain

Jeg ser faktisk først dette i dag. Jeg syntes ikke det er en god ide at bruge forummet her til tilmelding. Det bør gøres via mail. Både fordi at alle obnoxer ikke er på forummet (eller ikke er her så tit), men også fordi (som bjorn hvis skrev) at det ikke er bindene og med navn. Om jeg tilmelder mig, afhænger meget af hvor obnox bliver, så jeg er ikke klar til at binde mig. Jeg syntes heller ikke kritiken af "alle os" er ok (selv om den nok heller ikke er helt lyv). Jeg syntes at denne afstemning er pre-mature.

13obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Ons 23 Feb 2011 - 12:46

oj


Gnom Svinehyrde

Allan og jeg regner også med at komme (de to hoveder fra kanalen Asbjørn) og jeg nød at komme og besøge jer sidste år, desværre kun til spisning og hygge.

Er der noget nyt i om der er fundet hytte mm? Super ærgeligt at Regnbuen ikke er tilgængelig, det var et rigtig hyggeligt sted at skubbe druk dukker.

14obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Ons 23 Feb 2011 - 14:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey OJ! vi har ikke noget sat i sten endnu, men regner stækt med at finde en løsning på vanskelighederne...

der kommer opdateringerne så snart de forefindes.

15obnox '11 tilmelding Empty Sv: obnox '11 tilmelding Ons 23 Feb 2011 - 19:20

oj


Gnom Svinehyrde

Cool cool, i er jo nogle flinke mennesker der forstår at skubbe med den rigtige mængde alkohol, så vi vil jo nødig undvære det Wink

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum