S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

evaluering af Obnox '10

+4
Janushedemann
princelarming
Rune
Helge
8 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1evaluering af Obnox '10 Empty evaluering af Obnox '10 Søn 2 Maj 2010 - 21:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu er den så afsluttet, gjorde den, i flot stil og med 3 sejre og 1 enkelt draw, en halv-brandert og et pudsigt putte-job af kaptain sparrow og en vabel pga guitar ved bålet til undertegnede, men hvad så? her er der jo så mulighed for at give til kende hvad der gik godt og hvad der gik skidt.

personligt vil jeg sige at det var fedt fastaval folkene var på con og evaluere, men jeg synes nu godt at de kunne mænge sig lidt mere, eller på anden vis deltage lidt i festen, sammen med os andre istedet for at sidde oppe på pinden og drikke med hinanden... men det kan vi jo snakke med dem om til næste år...

en anden ting er at det kunne være fedt at have en "skatte-opkræver" hvis job det var at afstemme ølstreger i forhold til hvornår folk smutter, så vi ikke ender med 50-100 ubetalte streger...

desuden kunne en støbt cremeskildpade på stander være en fin vandrepokal, til DM.... men kan det ikke være det kan tages op af
lorte-støber-manden?

ellers synes jeg det var et brag af en con!

tusind tak for showet til jer alle sammen!

2evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 9:25

Rune

Rune
Founder

På trods af kun en enkelt dags Obnox fra min side, synes jeg at det gik mægtigt godt. Jeg slap endda væk uden at betale min øl-gæld. Nu skal jeg så bare finde ud af hvem jeg skal gemme mig for så jeg heller ikke behøver at betale den i fremtiden!! Razz

Tak for guitar Helge, det var sgu en fed aften. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

3evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 11:02

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Obnox Rox!

Tak for en fed 'con, på alle måder...

Skatte-far er ikke en skidt idé, og Gakke kunne vel agere som opsamling af retsbetalinger for skyldne streger... Det kræver blot at han er klar på det... ellers må vi klæde Yde ud i Tyl, og give ham et skattefar-skilt, og så skal de penge nok komme i kassen...

Jeg synes også det var fedt at se Fasta-folkene lørdag, og kan faktisk godt forstå at de holder sig lidt for dem selv... Det havde været federe med mere mingelering, men det er forståeligt at de hellere vil chille med deres bekendte... Vi splitter jo alligevel festen i flere små grupper (af pladsårsager, drukårsager eller årsags-årsager), så det er vel ikke det store problem...

Næste år:
- Flere Tååst!
- Flere Litre bitre!
- Flere lammere...

Næste år i Berlin!

4evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 11:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe jeg har stadig ølregnsskabet her Rune, så med mindre du regner med at droppe ud af RPG gruppen skal de skejser nok bliver kradset ind!!!

ellers kan jeg kun være enig... det var en smadderhyggelig aften, på alle leder og kanter.

er desuden enig i at en Tååst til tømmermændene søndag morgen havde været kanon, men vi handler til nogen flere næste år...

også: mulighed for åbning/oprettelse af enn obnoxikonto, med dankort, så vi kan indbetale på forhånd (os der ved vi kommer) så der ikke behøver blive lagt ud i stride strømme for øl, tååst og så videre...

H

5evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 11:31

Rune

Rune
Founder

Helge, kan du se om min fætter Rasmus er på øl-regnskabet? Jeg ved nemlig ikke om han skrev sig på og/eller fik betalt. Ellers skal jeg nok betale. walla!

http://splatcup.goalsoccer.net

6evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 11:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

umiddelbart står fætter Rasmus for 10 bajre til 40 kr, men du kan være stolt over at toppe ham, med hele 11 øller til den nette sum af 44 kroner. jeg kan dog ikke se om fætter Rasmus er betalt eller ej, idet han ikke er streget ud...

H

7evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Man 3 Maj 2010 - 11:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

BTW: Anyone woth photographic evidence of this glorious occasion, be so kind as to report your presence, and gief all photoes hier pliex! Naouw!

Med andre ord: Jeg vil gerne have kopier af billeder/film og lydklip optaget eller fanget under afviklingen af dette års Obnox... Fordi den kære Doktor Nielsen nok har hæmmet min egen hukommelse i en ikke så ringe grad...

8evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Tirs 4 Maj 2010 - 16:37

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fin Obnox synes jeg også,

Jeg synes sgu bare den gik mega stærkt... men business as usual right?

Ellers synes jeg egentlig alt gik fint, måske ku vi godt ha investeret i en god stak toast mere, det var lidt træls der ik var flere lørdag aften kl 10..

Ellers var det da bare dandy...

I øvrigt hedder det ikke 'Næste år i Berlin' Bjørnen...
Men derimod 'Næste år i Jerusalem'... En fin god jødisk hilsen... som måske får en helt anden, og en sule mere nasty, mening hvis man smider Berlin ind i stedet for Jerusalem...

/J

9evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 0:37

Rune

Rune
Founder

Fætter Rasmus har betalt. Manglende udstregning skyldes nok den sene time hvorpå vi abdicerede. Men jeg er stadig skyldig for 44 stk. af den danske krone.

Noget helt andet er at jeg må melde mig helt og aldeles enig med Janus, Obnoxicon var overstået for hurtigt. Måske næste år skulle have et tema i stil med "i år varer det længere"? Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

10evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 9:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe... vi har bare ikke meget mere tid at gøre med... fredag er der ingen unge på RB, men det er der tors og mandag.... tænkte ganske kort på at holde det i kristi himmelfart, men der kommer unge om fredagen, så det er yt... måske skulle vi lave officiel start torsdag nat klokken 12, men det ville hellerikke gi det store... tror bare vi må erkende at, med mindre vi ligger den i påsken er vi proper fucked.... hov, pinsen! de unge ssmutter fredag klokken 17, så vi kunne rykke ind der klokken 17.30 og så først rykke ud mandag, efter oprydning.... det vil give os en xtra aften med mulighed for et extra scenarie eller hammer spil:)

hvad synes i om det?

H

11evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 10:46

andbruu

andbruu
Captain

Obnox vil altid være for kort. Jeg syntes ikke vi skal flytte den. Jeg syntes bare at det er ok at alle kommer torsdag.

12evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 10:46

princelarming

princelarming
Barbar Barber

What Bruun said!

13evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 11:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er muligt at starte conen torsdag aften, men det kommer til at være noget mærkeligt noget, for nogen sætter op, andre spiller, og nogen slæber og køber ind...

men klart! lad os se på mulighederne næste år, og muligvis (stemmer jeg faktisk for) nedsætte en arbejdsgruppe der samler op på erfaringer fra iår og evaluere lidt på hvad vi kan gøre anderledes, organisere indkøb osv. så vi ikke ender uden tååst søndag og med 10 kasser øller for meget Cool

forestiller mig arbejdsgruppen skal være omkring 4-6 mand og regner med deltagelse fra:
Gakke, som tååst-general
Krølle, som trajler-general
mig selv, som regnbue-general
Anders BC, som brædtspils og slå-nu-koldt-vand-i-blodet-med-al-jeres-planlægnings-general

er der nogen der kan finde nogle andre poster der skal inddrages i et eventuelt general-stabs-møde

synes faktisk min titel lyder lidt gay...hmmm

H

14evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 12:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kunne også godt tænke mig en expertvurdering på din titel Helge, Det er noget ved det der regnbuegeneral der lyder lidt hen af at det godt kunne give nogle point på gayskalaen

15evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 12:52

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg vil være med som problem-solver / Kværulant General.

Ham som simplificerer jeres ting når i koger over og glemmer meget simple ting som godt kan lade sig gøre.

Ham som ikke har hovedet op i røven og kan rationalisere Smile

Som fx at man godt kan aflevere øl tilbage uden en aftale, jf. købeloven...

/J

16evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 13:28

andbruu

andbruu
Captain

@Janus: og ham som kan være med til at trække en diskution i langdrag (lige som mange af vi andre), og glemme diplomati i sin sin iver efter at VI skal gøre "det rigtige". Hvis du forstår sådan en Smile

@Helge: Jeg syntes det er en rigtig god ide at have en gruppe der skal se på næste års kon. Men for lige at tage en ting af gangen, vil jeg her prssntr mit forløbige forslag:

1) Evaluering af Obnoxicon 2010:
En gruppe bestående af dem der vil, og tror de kan bidrage positivt til en evaluering og opsamling, samt at lave en anbefaling til næste år.

2) Planlægning af Onoxicon 2011:
En lille gruppe (2-3) mennesker der BESTEMMER hvordan Obnoxicon 2011 bliver. De kan bruge anbefalingen fra evalueringen. Meget flere end det, og så ender det med en kæmpe kaffe klub.
Andre folk kan så melde sig til at påtage sig en af de opgaver der SKAL løses på Obnoxicon 2011 (TÅÅST, Bil, Hammer, DM i Skildpade).
Det er min overbevisning at få med magt, og mange med lyst til at adlyde (uden for meget brok), giver den bedste løsning.

Jeg vil gerne være med til evaluering, og også til planlægningen. Jeg vil dog ikke stille KRAV om at være med til noget af det, og vil gerne påtage mig en opgave eller to (også selv om jeg skal adlyde).

Jeg vil dog ikke være med i en gruppe hvis der er mange mennesker der skal planlægge næste års kon. Så vil jeg bare være helt alm./fuld kon deltager, med de fordele det nu gir.

PS: Tak for kon, og tåst, og mel, og pizza.

17evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 13:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Nazi Anders Smile

Ingen hygge der, streng disciplin og hård planlægning....
Var det ikke lige præcis det der ik var nogen som havde lyst til ?
Det var jo lidt det jeg advokerede for sidst...


/J

18evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 13:44

Mary


Gnom Svinehyrde

Hellere 10 kasser øl for meget end 10 i sverige som vi alligevel ikke kan få fat i, hvilket ville få alle til at græde :-)
Tyl får os til at danse, så uden tyl næste år, jeg får blå mærker af at danse med mikkel pik og jonas.

19evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 13:45

princelarming

princelarming
Barbar Barber

uanset om det er foreslået før, synes jeg idéerne med både en evaluering og en planlægning er gode... Størrelsen af grupperne er for mig uvæsentlig, men hvis Anders mener at der er størrelser af arrangør-grupper han ikke ønsker at være en del af, så må han vel være parat til at træde ud af en sådan gruppe, hvis den bliver for stor...

med andre ord, og for at følge op på Anders' tilkendegivelser: Jeg vil også gerne deltage i både en evaluerings- og planlægnings-gruppe... uanset størrelsen af begge grupper... Titler uddeles efter forgodtbefindende, og i fløng!

20evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 13:53

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hold da helt op, vi læner os måske lige så stille op ad en holdningsændring hos folk ?

Hvor man faktisk gerne må arrangere Obnox sådan mere fast ? Og Obnox godt må stå for ting..

Jammen jeg kan da ik andet en at klappe i mine små fede fingre af glæde..'

/Janus

21evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe, ja nu er det væsentligt nemmere at stå for noget når der ligger 2000kr på kistebunden...

kom desuden til at tænke på at der kunne være en fin ide med en udtalt differentiering på con og mad, således af conen koster 25 kr pr dag og aftensmad koster 25 kr pr dag, alt i alt bliver det 50 kr pr dag, men det er måske lidt nemmere at sluge med 50 pr dag, når der udlægges som at der går 25 kr til lege kaffe osv...

H

22evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Well..

Tror ik der på noget tidspunkt har været problem med dækning for beløbet... jeg har i hvertfald sagt flere gang at mit dankort gerne ville dække..
Det var vist ikke der skoen trykkede...

Mht betaling for selve Obnox, så synes jeg egentlig ik vi behøver at dele det op... jeg synes 50kr er meget meget lidt...
Synes måske man er lidt smålig hvis man ikke gider smide 50kr for alt show, selv hvis man kun kommer Lørdag aften og griller og hygger...

/J

23evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Btw,

Super Star...
king
/J

24evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det kan godt være man er smålig, men synes faktisk det er fair, at folk der kun kommer og griller, som f.eks. fasta folkene og fætteren + gæster kun betaler for mam, og ikke for vores andres kaffe...

det endte jo også med at fasta-folkene betalte 30 kr pr mand for at være med... i år altsåSmile

og tillykke (kan være jeg skal bruge min nye power-house-administrator-status til at rykke dig ned på 0 igen Twisted Evil )

H

25evaluering af Obnox '10 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:34

Rune

Rune
Founder

In the spirit of arguing:
50+ kr. for at komme en enkelt dag synes jeg også er pænt meget og jeg vil nok synes at det er en smule nedern at betale for andres forbrug af kaffe/morgenmad eller hvad der nu hører under gebyret. Efter min (2-årige) erfaring er det rigtig dejligt bare at betale for tilbehør til maden og så ellers købe øl til de crazy lave priser i har (som jeg hellere så forhøjet). Et lille ekstra beløb ville måske ikke betyde det store...Måske en 20'er og så får man et Obnox badge eller whatever. Alt andet vil kun skræmme en-dags gæster væk, tror jeg.

@Helge: kan du egentlig ændre min status, eller fungerer jeg som en over-administrator? Nu ikke noget drillen med dit rang, ellers vanker der. Monk Razz

Jeg har også tænkt lidt på om vi skulle ændre lidt på rank? Vi behøver jo ikke køre efter blood bowl regler.



Sidst rettet af Rune Ons 5 Maj 2010 - 14:36, rettet 1 gang

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum