S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnox-logistik

+9
princelarming
Mette Suhr
Janushedemann
Mikkel BV
Rune
andbruu
R-kølle
gakkedulla
Helge
13 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 4]

1obnox-logistik Empty obnox-logistik Tors 3 Mar 2011 - 23:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

fra tidligere post, som skulle placeres i denne tråd:
(Helge:
der kommer sikkert både en øl/sodavands/tåååst bod igen i år, med enhedspris! (wink wink Gakke)

The BEAST:
[The BEAST speaks!]
[Arrangementet af bod, i form af øller, tååster og sodavanner og den slags, burde arrangeres af almenvældet, dvs. Obnox som gruppe]
[Så går pengene til fælles, og evt. udlæggere får dækket deres udlæg... Resten af evt. profit bør gå til Obnox, synes The BEAST!]
[The BEAST has spoken!])

eftersom vi pludselig er blevet til at dyr con er det regulært at vi udnævner nogle generaler... folk som står for et eller andet logistisk projekt...

Tååst-Generalissimo: GakkeD
Fælles-rejse-chieftain: Helge

det er regulært at tage ansvar for det ene eller det andet, men gør opmærksom på hvis i tager ansvar, eller synes der er noget der skal tages ansvar for... f.eks. at få plader til hytten etc.

2obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Fre 4 Mar 2011 - 18:46

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

@beast: Sådan foregik det også sidste år - jeg stod bare for at købe lortet ind. Ingen profit til mig tak.

3obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 7 Mar 2011 - 10:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg tænkte at jeg ville delagtiggøre befolkningen i økonomien til einz-einz:

the master of the treasury har talt pengene op fra sidste obnox og der er 1885,- kr i kassen

dertil kommer (i skrivende stund) 12 partout tilmeldinger og 4 to-dages tilmeldinger hvilket svarer til 12x200kr + 4x150 kr= 2400+600=3000 kr

plus-siden=4885 kr

vi har udgifter til lege af huset på 2875+1000 kr

nega-siden=3875 kr


vi er altså godt 1000 kroner foran, men dermed er der hellerikke regnet mad osv.

4obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 7 Mar 2011 - 11:19

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kassemesterren kender desuden heller ikke til den hemmelige opsparing på ca. 400 kr. Det betyder at der efterhånden er råd til mad også. Det ville dog stadig være fint hvis der var nogen der kendte en bil de kunne låne. Det ville nemlig gøre det lettere at flytte føromtalte mad, samt lette indkøb af tåååst og bajere

[The BEAST speaks!]
[Der skal lige påregnes at lejen hedder 2875,- + 100,- PLUS forbrug! Hvis vi tager mange, lange og/eller tynde bade, så kan det gøre noget ved prisen...]
[Derudover er SPLAT fint til beskeder til de 10 af os der frekventerer herinde jævnligt, men så glemmer man resten...]
[Eksempelvis har vi fakker allerede holdt et møde, som adresserede de ting som her tages højde for... Uden at smide referat på SPLAT ]
[The BEAST has spoken!]

5obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 7 Mar 2011 - 14:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, how about that?!?!? i holdt et møde, og istedet for at dele det i fandt ud af med de 10 i kunne dele det med, valgte i at dele det med, uhm...0???

nok om det.

@krølle: hvad er det for en extra opsparing krølle?

@budget: alle tilmeldinger der indløber fra nu-af er direkte til madbudgetet... jeg håber da på at høre fra både Janus, Carset og Anders BC endnu, for ikke at tale om Ulf og Bjørn + extra random encounters. forbruget bliver ikke ret højt. mener at kunne huske at vi bruger 700kr på en sommerlejr på en hel uge...

@hemmeligt møde: var det ikke en ide at få nogle af de beslutninger der er blevet truffet ud til folk?

6obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 7 Mar 2011 - 15:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@penge: Det er en slat fra obnox 2009 så vidt jeg husker.

@hemmeligt møde: Jeps jeg er enig. SPLAT er ikke en god platform - ligesom FJæsbog ikke er det. Men en kombination af begge ville jeg mene kunne få vore betænkninger ud til størstedelen. Det betyder at der er nogen som er med på begge platforme der er nødt til at sætte links ind det ene eller det andet sted når der sker noget nyt. Elllers skal yde for obnox forummet op at stå og i det tilfælde synes jeg lige så godt vi bare kan bruge splat! Men det er sikkert nogle betænkninger der allerede er gjort.


Nå men jeg glæder mig i hvert fald til at høre hvad der er gjort af tanker.

7obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 7 Mar 2011 - 23:11

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

helt præcist er der 397,50 kr så jeg synes det var meget godt husket med ca 400 kr.

[The BEAST speaks!]
[Jeg synes at der burde indsamles email-adresser, eller i værste fald mobilnumre, hvorefter information om arrangementet til allerede tilmeldte burde foregå enten via SMS eller mail... Det er mere direkte end både SPLAT og Fjæsbog, og så er der en gevinst ved at man kan regne med at de når frem til alle... Kan det ikke arrangeres at de indsamles i en doodle eller lignende, så man kan finde dem, og sende info ud om arrangementet??]
[The BEAST has spoken!]

8obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tirs 8 Mar 2011 - 11:24

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@The Beast: Det kunne det sikkert godt, men det er jo ikke sket. Hvordan får vi et doodle link ud til dem vi ikke har en email til? Så tror jeg det er lettere at opfordre alle der har tilmeldt sig på den allerede eksisterende doodle til at sende en mail til princelarming om at de gerne vil være med. Så bliver det dit ansvar at sende en mail hver gang der kommer en ny tilmelding sådan at alle har alle emailadresser, eller sådan at man i hvert fald kan svare alle der er interesserede. Hvis du vil stå for det sender jeg gerne dig min mail, det kræver jo som sagt kun at alle der melder sig til også sender en mail til dig og at du sender en rundemail, hver gang der kommer en ny tilmelding.

Køllen over and out

9obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tirs 8 Mar 2011 - 13:12

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg vil for øvrigt gerne melde mig som mad-übersturmfürer. Hvis der ikke er andre der har et helt vildt ønske om det.

10obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tors 10 Mar 2011 - 14:16

andbruu

andbruu
Captain

Jeg mener faktisk at SPLAT er en god platform til information om Obnoxicon - hør mig ud.

SPLAT kræver ikke login for at læse posts - den er altså tilgængelig for alle.
Dem der har den vigtige information, skal så huske at sende en mail/sms med link til deres post.
På den måde behøves infoen kun at stå et sted, og via mail/sms sikre man sig at alle bliver oplyst (science victory i Alpha Centauri).

Andre løsninger er sikkert også gode, men jeg ser ingen problemer i denne løsning, når først der er lavet en mailing/sms liste. Hvordan man så lige får samlet listen, er jeg sikker på at vi er mange kokke der kan hjælpe med.

NB: Min deltagelse på Obnox bliver som "deltager". Jeg vil gerne tage træer og bakker med, men kun hvis der er nogen der vil hjælpe - OGSÅ NÅR JEG SKAL HAVE DET HJEM
Jeg regner ikke med at kunne komme torsdag, men så snart jeg ved det, skal jeg nok tilmelde mig. Lille Bruun regner også med at komme, men han skal lige få det clearet med DDR.

11obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Fre 11 Mar 2011 - 13:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey Anders!

hvis du regner med at komme er du så ikke en skat og smutte ind her og tilmelde dig?

det er lidt nemmere at lave budget når man ved hvad man skal gå ud fra...

12obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 16 Mar 2011 - 15:13

andbruu

andbruu
Captain

se mine sidste to linier.

13obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Fre 18 Mar 2011 - 16:36

Rune

Rune
Founder

Men Anders! Du kan jo rette i doodlen. Kom nuuuu!

http://splatcup.goalsoccer.net

14obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 2:39

Mikkel BV


Gnom Svinehyrde

Splat er glimrende til beskeder det er også nødvendigt, hvis i skal ha nye folk med, ikke at nøjes med mails eller fæsesbog

15obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 12:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tror ikke som sådan det nogensinde har været vores plan at lave Obnox til nogen stor Con med en kæmpe stak nye, derfor tror jeg ikke vi har tænkt så meget over det.

/J

16obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 17:50

Mette Suhr


Gnom Svinehyrde

Det er da skønt at nye folk ikke er bange for at bruge en hel weekend sammen med os Very Happy . Så længe obnox- stemningen bevares er det da fedt med så mange som muligt. Very Happy

Mary og Mette

17obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 18:15

Mikkel BV


Gnom Svinehyrde

det er stemningen vi kommer efter Smile

18obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 19:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bevars,
Det var på ingen måde ment som om nye ikke er velkomne, men som en forklaring på hvorfor vores organisering er som den er.

Jeg pakker mig bare sammen igen så Smile

/J

19obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Ons 23 Mar 2011 - 21:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe!

Mikkel og Ezekiel er ikke sådan helt nye... de var da ude og vifte fanen sidst år, det samme var OJ og Allan Digital, som vi selvfølgelig kommer til kamp iår også!

mon ikke også Allan har et slag hammer mod Loo til gode, eller hvordan var det det var?

20obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Man 28 Mar 2011 - 20:20

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Har tænkt lidt over det, og kan virkelig godt se at min forrige post sagtens kan tolkes som om jeg ikke synes der skal nye med.
Det var virkelig ikke min hensigt at lyde sådan, jeg synes vi skal have en masse nye med Smile

Tak til Mary og Mette fordi de påpegede det Smile

Janus

21obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tirs 29 Mar 2011 - 15:14

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Til næste års tilmelding skal vi åbenbart have nogle bedre kategorier end i år. Skynd jeg derfor at foreslå hvilke kategorier der er vigtige til næste års gilde.

Jeg tænker følgende

Rolle/Twilight

Hammer/Hygge

Medbringer Telt

Medbringer Bil

22obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tirs 29 Mar 2011 - 16:36

Rune

Rune
Founder

Jeg synes ikke at Janus virkede bange for nye i hans forrige indlæg. Jeg forstod godt hvad han mente. Det må være alle i andre "gamle" der er noget galt med. Orc

@Krølle: Gode forslag. Jeg stemmer for.

http://splatcup.goalsoccer.net

23obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tirs 29 Mar 2011 - 19:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ej Rune, det kunne altså sagtens misforståes Smile

Du misforstod mig ikke, en du kender mig jo også og ved at jeg ikke kunne finde på at sige sådan noget Smile

Men for folk der kommer udefra og ikke kender os og mig, der synes jeg godt man kunne misforstå det..

Men skidt nu med det, er glad for jeg blev gjort opmærksom på det Smile

/J

24obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 10:20

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@Krølle: forslag til Doodle:

t-shirt (en kolonne pr størrelse)

Krav om "korrekt" navn, og en kommentar med email, så arrangører kan kontakte folk.

25obnox-logistik Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 11:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tænker også at en væsentlig kolonne kunne være "vil gerne tage en tørn" kolonnen, hvor folk skulle ordne opvask, mad, feje eller lignende... hvis alle tog en tjans var det sikkert nok... så skulle der bare være en general der bestemte hvem der stod for hvad...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum