S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

40k Kampagne

+4
rass
Rune
Helge
princelarming
8 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down  Besked [Side 6 af 7]

12640k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 13:07

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så fik jeg mail fra GW om at mine LW/BS og baser er sendt! Yeah!

@Gax: Status på Wayland bestilling??

@Helge: Kamp på fredag lyder ok - hos dig? (mit hus er fuldt af damer...)

12740k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 14:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, der er bare mig og Valde her, så så længe vi starter efter klokken 20, når prutten sover.

hvad for nogle damer er der fyldt med, der?

sygt med et hus fyldt af damer!

jeg er sådan set ligeglad med om vi mødes eller ej. du kan for min skyld fordele de tiles som du vil, bare det bliver gjort, så vi kan komme igang.

@Janus: kan du ikke få Niels til at oprette sig herinde, så logger jeg ham, så han kan følge med i fluff, ændringer etc...?

12840k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 14:21

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kan da lige skrive til ham idag og høre.
Men det kræver lidt mere udtrykkeligt info om hvordan vi spiller.
Specielt i forhold til regler, frekvens, tidshorisont mv.

Så snart det foreligger skriver jeg til ham

/J

12940k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 14:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@Helge: Mia har besøg af nogle veninder fra højskolen, tror jeg nok... Jeg kan godt rejse med mine figurer, og håber at få malet lidt i løbet af ugen, så min hær ikke er lige så nos som den er nu Very Happy

@Janus: Jeg ved ikke helt hvad du efterspørger, eller om vi kan efterkomme det... Vi spiller med de almindelige regler, som vi plejer + PE-reglerne, som nævnt i min post. Frekvensen er ukendt (0+ kampe om måneden) og ditto tidshorisonten (indtil en vinder). Ved godt det er lidt et ikke-svar, men vi kan dårligt komme det nærmere.

13040k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 14:54

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja det var da et rimeligt ikke-svar.

Noteret.

/J

13140k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 16:57

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så har køllen fået lidt mere styr på sit liv. Jeg får besøg af bestyrelsen onsdag så, hvis vi mødes hos mig er det torsdag.

Det vil sige: Kom hjem til mig på torsdag så finder vi ud af, hvem der skal slås med hvem for at vinde Smile

Vi kan lave mad sammen, hvis det har interesse eller vi kan mødes efter maden, hvis folk stemmer mere for den løsning

Køllen over and out

13240k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 17:02

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Torsdag er fin med mig.

Må man medbringe konen såfremt denne har lyst til at komme og hygge lidt?

/J

13340k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 17:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Koner medbringes efter behov. Anna er ikke hjemme, men alle er velkomne.

13440k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 17:17

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det lyder fint.

/J

13540k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 19:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg spiser gerne nede ved dig. jeg har fri kl 17... hvornår regner folket ellers med at indfinde sig?

13640k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 20:52

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg også gerne vil spise med. Hvornår må man komme?

13740k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 21:22

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg vil i øvrigt lige gentage - jeg synes faktisk det er nemmere at fordele tiles "at random" end at mødes og gøre det i fællesskab...

Jeg vil gerne mødes (jeg kommer så sjældent ud Wink ) men så skal vi hellere male nogle clubz eller noget...

13840k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 21:40

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Man kan vel også bare fordele tiles ligesom i twiligt sådan at den der får den dårligste tile i første valgrunde får den bedste i anden. Lad os se på det. Lige så meget for lige at få snakket lidt om, hvordan vi gør det.

/Køllen

13940k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 22:06

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det har du naturligvis ret i - jeg sagde heller ikke at det ikke var muligt at løse det, men bare at det sandsynligvis var nemmere end at gøre det allesammen, og med Gax på via Skype... Uanset hvad, så vil jeg gerne komme og spise al din mad Very Happy Wann könnst man kommen??

14040k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 6 Mar 2012 - 23:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Rettelse af tidligere udtalelse. Anna er ikke hjemme før kl 19. Så der er mad kl 19. Jeg kommer hjem kl 16.30. Så I kan indfinde jer engang derefter

Køllen out

14140k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 7 Mar 2012 - 0:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er det nok 17.30-45... super cool!

14240k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 7 Mar 2012 - 0:59

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er mine tre Hive Guards malede, og deres baser er smurt ind i lim og sand... Så mangler vi bare en omgang sort, db med gråt, og lak, så er de klar til kamp! Yeah!

14340k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 7 Mar 2012 - 14:33

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Hold. Nu. Kæft.... hvor i snakker Smile

Jeg synes lige jeg vil nævne en vigtig ting i forbindelse med afviklingen af denne kampagne (som jeg i øvrigt stadig ikke har læst reglerne til - det kommer mig dog for at de minder om dem til fantasy): Jeg synes det er vigtigt at huske at de her kampagneregler (som jeg ikke har læst Cool ) ER skrevet til GW's julefrokost. Der opstår garanteret alle mulige mystiske situationer som spildesignerne ikke liiiige havde tænkt på.

Derfor vil jeg opfordre alle til tålmodighed med reglerne og til venskabelig samt forsigtig omgang med diskussioner om spillets balance.

Vh. Den fordomsfulde Wizard

14440k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 7 Mar 2012 - 14:53

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vi snakker som vi har forstand til... og vi snakker meget!

Men ja, PE-reglerne er også skrevet til GW's julefrokost, af praktikanten, mens han havde bar røv på kopimaskinen, og havde fået en flaske snaps, med ferskensmag, og havde kastet op på den storbarmede piccolines bryster under et fejlagtigt forsøg på et juleknald på toilettet, mens chefen holdt tale med pikken i punch-skålen... Ligesom de fleste af deres udgivelser!

anyways...

Jeg skal holde baby på lørdag, og kunne godt tænke mig selskab. Mao. der er male-club hos mig på lørdag, med endnu en omgang baby-fremvisning, kødboller og champagne-gallop... Kom frisk, fra middags-tid, eller hvornår i nu engang har lyst, så finder vi på noget at lave, udover maling, hvis det bliver for kedeligt. (jeg ser også om der kan trækkes add's der ikke nødvendigvis findes her på SPLAT så jævnligt)

14540k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 8 Mar 2012 - 10:46

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

well. et styks inddraget frihed netop ankommet. har sandsynligvist først fri kl 8 idag pga. sygdom og sot, men cykler som død og helvede ned til Krølle med det samme efter vagten slutter, hvis i andre altså ikke er færdige der... øv bøv!

14640k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 8 Mar 2012 - 10:51

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Sådan er det at have varme hænder Smile

Vi ses når du kommer.

/J

14740k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 8 Mar 2012 - 10:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yes, det er fucked at blive ringet op klokken 8.20 om morgenen og få at vide man lige skal snuppe en vagt forlænget med 3 timer... hmm prøver om jeg kan smutte lidt tidligere, men umiddelbart lader det ikke til det.

14840k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 8 Mar 2012 - 11:14

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tough luck...

Vi ses når vi ses så.

/J

14940k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Fre 9 Mar 2012 - 11:08

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Tak for et godt møde igår! Nu er kampagnen i gang!

Fandt lige referencen til Moral Victory i regelbogen i øvrigt: side 108 (i den lille regelbog):
- Kort fortalt: hvis man spiller Draw på Victory Conditions, tæller man Victory Points (ligesom i gamle dage, antal points ødelagt, halverede squads eller damaged vehicles), dette sammenlignes, og hvis der er en forskel på over 10% af spillets start-points, går den "moralske sejr" til vedkommende... Dermed er der næsten altid en "vinder" - omend af og til moralsk...

Jeg opretter en tråd til kamp-referater, så vi kan smide dem ind der...

15040k Kampagne - Page 6 Empty Sv: 40k Kampagne Lør 10 Mar 2012 - 2:30

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Første kamp afviklet! Hive fleet Bahmuhl vs. The host of Mual'baeth. Tyranid victory. Battle Report følger!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 6 af 7]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum