S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Karakter ideer og karakter tilkendegivelser

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Her kan umiddelbare grundideer og tanker spilles ud til glæde for os alle Smile

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Der slettes Smile

/J



Sidst rettet af Janushedemann Søn 14 Dec 2014 - 1:25, rettet 1 gang

Rune

Rune
Founder

Jeg kører videre med min gut fra Daresia - take one. Han bliver tunet til take two, men ellers bliver der ikke gjort noget ved ham.

Idé:
Ældre, godt smadret ridder. Han er ikke på toppen af sit game, men han er stadig dødsens farlig. Er meget praktisk anlagt, og meget lidt politisk.
Der var nogen der nævnte sidst at det ikke ville gøre noget at karaktererne startede ud med forskellig points-score. Det kunne være fint hvis Maynard startede rimelig højt og så at der var noget decay i løbet af kampagnen.

Her er description fra sidst og det holder stadig:
Tæt klippet mørkt/grånende hår. Sølvgrå skægstubbe der barberes hver morgen.
Gråblå øjne. Stor, skæv næse der er blevet brækket flere gange. Vejrbidt ansigt med flere tydelige ar. Mangler 6-7 tænder og nogle er skæve.
Mangler venstre hånd lige over håndledet. Stumpen er ofte svøbt i stof og læder.
Halter lidt på venstre ben. Bevæger sig langsomt og bevidst, som om han vælger ikke at skynde sig med noget.

Maynard voksede op som den 5. søn af en mindre Lord. Han havde ingen udsigt til at arve noget, og det stille liv som præst vakte ikke hans interesse. Normalt ville han blive brugt politisk i et ægteskab for at styrke en alliance, men grundet hans mange brødre vakte det ikke stor opstandelse da den unge Maynard meddelte sin familie at han havde besluttet sig til at søge at blive en Knight of the Argent Dawn.

Maynard viste sig meget lærernem og blev som meget ung optaget som fuld ridder og sendt ud i verden.
Som ung søgte han de farligste steder, men med alder og erfaring er han blevet mere konservativ.
Maynard valgte KotAD da han aldrig har været meget for det politiske spil. Han har altid været praktisk anlagt og søger mod mennesker der er hvad de giver sig ud for.

http://splatcup.goalsoccer.net

4Karakter ideer og karakter tilkendegivelser Empty Roric Søn 14 Dec 2014 - 13:02

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har også fundet et navn til min karakter. Han skal hedde Roric.

Han er lidt en lykkeridder og lidt en folkets helt. Han overlever de varme måneder ved at rejse fra by til by og udfordre til stavkamp, noget han er særligt dygtig til. De kolde måneder arbejder han for KotAD i deres stalde, en aftale der er kommet i stand efter han i sin tid kæmpede side om side med en af ridderne (evt. Maynard) der var blevet trængt op i en krog af nogle landevejsrøvere. Forår og efterår rejser han tit som driver når kvæg og får skal skifte græsgange.

Roric er folkets helt, han kæmper de svages sag og tror på en verden, hvor alle har ret til deres eget liv og til at lave det så godt som de selv ønsker og formår.

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Vi er lige nødt til at reducere mængden af Info indtil videre... Vi er stadig ret meget i opstartsfasen, storyline plus fuldstændig baggrund er stadig ikke færdig. Plus vi mangler 4. Manden.

Ikke for at være lyseslukker, overhovedet! Jeg synes det er fedt i glæder jer og arbejder med det!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvad med delukkede forum rune?

Rune

Rune
Founder

Hvad med dem, Janus? De er lavet. Fungerer de ikke? Smile

Helge, du er mega lyseslukker! Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

Rune

Rune
Founder

Aha, så lige hvad i havde skrevet i den anden tråd. Forums skulle gerne virke nu. Vil du checke Janus? Jeg kan ikke selv checke da jeg er admin og kan gå ind i alle forums uanset hvilke indstillinger jeg laver.

Helge du må godt give lidt info med hvorfor vi ikke skal dele den sparsomme information vi har delt indtil videre. Grunden til at jeg gjorde det er for at vi kan fintune gruppen, så vi får nogle karakterer der fungerer godt sammen. Men hvis det er for meget, så sig lige til så jeg kan slette det igen.

By the way - I må meget gerne sørge for at titlerne til de tråde i laver i jeres forums ikke er for beskrivende, da jeg kan se dem. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok, boys!

der er endnu ikke kommet noget "inkriminerende" ud... som jeg skrev tidligere kommer spillet til at dreje sig en hel del om drama, og derfor er det ret vigtigt at i ikke kender alle hinandens hemmeligheder, svagheder og styrker, da det er det i skal spille på overfor hinanden...

derudover er der ikke noget der er helt fast endnu (karaktermæssigt), da vi som sagt mangler den 4. mand (hvis vi ikke vælger at spille 3), da Ras har takket nej til jobbet i Aarhus og smutter tilbage til kbh permanent pr. 1/2-2015.

desuden er storylinen ikke helt færdig, og jeg kommer muligvis til at lægge beslag på nogen point eller tweake sådan at det kommer til at flyde mere naturligt, når vi kommer i gang med at spille...

det er fint at kunne fin-tune og også få inspiration af hinanden, men jeg tænker det ville være bedst, og håber i vil være med til, lige at slå lidt koldt vand i blodet og få afklaret nogle ting, inden vi laver plenum-sparring.

det kunne være fint om vi (i en anden tråd) lige kunne få lidt debat om tankerne om 3 eller 4 spillere og hvem det evt kunne være...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er stor fan af at vi bruge lidt tid på at få karaktererne til at afhænge i hinanden. Jeg ser den karakter jeg har lavet nu som et udkast man kan arbejde videre med.

I forhold til antallet af spillere, har du så snakket med dullen?

Jeg er klar på at spille både 3 og 4 spillere alt efter, hvad der kommer til at passe.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum