S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Illustrationer og karakter profiler

4 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Illustrationer og karakter profiler Empty Illustrationer og karakter profiler Ons 21 Okt 2009 - 12:23

Rasmus


Gnom Glædespige

Som en del af Thomas' ønske om at få lysten til D&D tilbage kom jeg til at tænke på en af de ting der plejet at blive gjort for lysten det var mine tegninger af jeres karakter. Så jeg tænkte dette kunne være en tråd hvor vi illustreret figurer. Men da jeg ikke har jeres skemaer eller ved præcis hvilken udstyr i går med p.t. så ville be jer om at skrive en beskrivelse eller selv tegne en lille skitse af hvordan i mener jeres figur ser ud. Så vil jeg gøre mit bedste for at få dem tegnet og post dem her



pirate

2Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Ons 21 Okt 2009 - 12:58

McGregers


Halv-elver Bondemand

Synes ikek du skal poste tegningerne her, men tegne dem på et A4 ark eller det format der nu passer bedst, og så tage det med til næste gang så vi kan få det i hånden Laughing

Til sidst kunne man slutte af med et "gruppefoto"

3Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Ons 21 Okt 2009 - 13:20

Rasmus


Gnom Glædespige

Jeg tegner digitalt nu Jacob, så de bliver lavet i computeren lige meget hvad, har sgu ikke tid til at se akryl maling tørre bounce Anyways!! Ved ikke om du har hørt om den nye opfindelse kald "Printeren"...du kan godt "bestille" et farve print af mig hvis du vil.


Men post nu nogle beskrivelser istedet Smile

4Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Ons 21 Okt 2009 - 13:56

McGregers


Halv-elver Bondemand

Fuck digitalt!! Der er nogle der stemmer konservativt her du!

Nå men anyways, der kommer en beskrivelse snarest

5Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Ons 21 Okt 2009 - 15:02

Rune

Rune
Founder

Zarakos Lumieer:
(så vidt jeg husker så)
Str: 12
Dex: 12
Con: 16
Cha: 14
Age: 33
Sex: Mand
Race: Human
Height: 177 cm.
Weight: 70 kg.
Body type, frame, bone structure, poise: Veltrænet. Intet overskydende kropsfedt. Ikke bred over skuldrende. Måske lidt spinkel.
Skin Colour: Bleg og mere blank i det end naturligt (grundet hellfire brandsår)
Hair Colour: Jeg ved ikke hvad farve hellfire (eller hvad det nu hed) giver...Han er nok skaldet efter den tur, men jeg forestiller mig at hans hår bliver helt hvidt når det vokser ud igen.
Hair Style: Skaldet.
Facial Hair: Han havde et kortklippet skæg, men det er nok også brændt væk indtil videre.
Eye Colour: Mørk brun
Distinguishing Feature: Intenst blik, som om han gennemskuer alt (31 i wisdom yeah!).
Scars, tatoos, birthmarks: Ikke noget specielt. Han har helbredt de fleste af hans sår hurtigt nok til at de ikke har efterladt ar, men noget af hans hud er mere blank end naturligt (brandskader efter hellfire)
Handedness (Højre/Venstre): Højre
Hand size/description: Knokkelhænder. Bleg, skinnende hud, med få og små mørke pletter på (fra hans eksperimenter med døden?)
Clothing: Sort kåbe der repræsenterer at han er medlem af bedemændenes laug. Men den bæres ofte under hans full plate.
Armor: Full Plate. Den er mørk og med nogle få onde pigge på (det glemte jeg da de der grapplede mig). Den er kantet med sølv (eller guld hvis det ser sejere ud).
Weapons: Light mace. Den er sort ved skæftet men får et mere grønligt skær når man nærmer sig enden. Selve enden er tilskrevet med symboler der lyser en fæl grøn farver når man griber våbnet. (acid attack, yeah!)
Gear: En simpel rygsæk indeholder alle hans pakkenilliker. På rygsækken er spændt et magisk bedroll.
Makeup: Nope
Glasses: Kun når han studerer

Er der andet eller mere jeg skal beskrive?

http://splatcup.goalsoccer.net

6Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Fre 23 Okt 2009 - 20:47

McGregers


Halv-elver Bondemand

Her er så noget omkring Nathan McGregers:
Size: Medium
Height: 1,6 meter
Age: 29
Weight: 60 Kg
Alignment: Chaotic / Neutral
Gender: Male / Female (Curse)
Race: Human
Religion: None
Strenght 19
Dexterity 20
Constitution 19
Intelligence 12
Wisdom 12
Charisma 18

Feat Name:
Adaptable Flanker
Combat Reflexes
Point Blank Shot
Precise Shot
Quick Draw
Tellig Blow
Two - Weapon Fighting
Vexing Flanker
Weapon Finesse
Weapon Focus
Weapon Specialization
Improved Two - Weapon Fighting

Magic Items Worn: Name
Arms/Wrists:
Body: Tyrons Green Suit (Grøn dragon scale mail)
Eyes: Googles of minute seeing
Feet: Boots of Speed
Hands: Gauntlets of Ogre Power
Head: McGregers Headband (gør mig smuk og gør mig mere diplomatisk over for folk)
Neck: Amulet of Natural Armor
Ring: Ring of Freedom of Movement
Ring: Ring of Energy Resistance
Shoulders: Cloak of Changeling
Torso: Vest of Resistance
Waist: Belt of Giant Strenght

Main Hand: Axe of Hurling
Off Hand: Axe of Returning
Bag of Holding Type II
Bag Weight: 25
Content max weight: 500
Content volume limit: 70 cuft
Class Special Features: 1st class
Sneak attack + 6D6
Trap Sense +3
Trapfinding
Evasion
Uncanny dodge
Improved uncanny dodge
Crippling strike

Class Special Features: 3th class
Doubletoss
Quick draw feat
Improved evasion
Deadeye Shot


Det var alle hans abilities/feats/weapons etc.
Her kommer en lille beskivelse.

McGregers har "skotske" aner, hvilket jeg ikke helt ved hvor det vil stamme fra i Nikos, men det er jo nok fra nord landet på en eller anden måde vil jeg gætte på. Han har meget klare blå øjne, og langt sort/brunt hår. Stramme ansigttræk, ikke for slankt og heller ikke for buttet. Han har skægvækst rundt omkring munden og op langs kinderne, samt lidt længere nede ved hagen, så det går sådan ud i en slags "spids" skægget er brun/rødligt.
McGregers er meget veltrimmet, og har ikke synlig meget fedt på kroppen, dog er der nok gennem den senere tid sat sig lidt mere efter de mange gode tider på sine 2 kroer, men han er stadig i god form.
McGregers er oprindelig en Mand, men er blevet forbandet til at være en dame, dette kompenserer han gennem hans kappe der gør han kan skifte til at ligne sig selv som oprindelig.
Den figur jeg bruger når vi spiller, vil jeg sige passer ret godt på hvordan han kan se ud.

7Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Lør 24 Okt 2009 - 1:53

Rune

Rune
Founder

Jeg klapper i mine små hænder hvis du kan tegne McGregers feats Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

8Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Lør 24 Okt 2009 - 10:14

McGregers


Halv-elver Bondemand

Man kunne f.eks. tegne sådan noget "blur" agtigt noget ved siden af ham, som en slags skygge ting af ham selv. Dette kunne jo være hans adaptable flanker feat?? Så det er ikke umuligt at tegne noget i retningen af hvad man har i feats

9Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Lør 24 Okt 2009 - 11:02

Rune

Rune
Founder

Så kunne man lige så godt skrive adaptable flanker ved siden af ham Very Happy Der kommer jo ingen skyggeting, men det er istedet et resultat af at du er så god til at forvirre modstanderen og tiltrække hans opmærksomhed, så dine allierede har lettere ved at komme igenne modstanderens forsvar. Smile

Det kan måske tegnes på et in-action billede? Men jeg må indrømme at jeg havde forestillet mig at det skulle være en slags portræt billeder, ligesom Rasmus lavede til Asheld spillet.

Jeg tror den bedste måde at få dine feats med er hvis Rasmus laver en animationsfilm af McGregers...så Rasmus..? Fighter Very Happy

Har du forresten set på Pathfinder Jacob? Jeg tror det er på 3 eller 4 lvl, der bliver du bedre til at bære rustning så maximum dex bliver forøget med 1, og det fortsætter op til 4, tror jeg. Endnu en god grund til at gå over til Pathfinder, synes jeg Wink

http://splatcup.goalsoccer.net

10Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Søn 25 Okt 2009 - 11:55

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hvem har ringet dig op???

han ville have noget info, og jeg tog en copy paste af mit skema. Han kan bruge det han kan bruge det til!

11Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Søn 25 Okt 2009 - 12:56

Rune

Rune
Founder

Jeg har vel ret til at komme med kommentarer..?

Jeg synes bare at det var lidt sjovt at Rasmus beder om en beskrivelse eller en skitse af vores karakterer og så remser du alle McGregers feats op. Smile Ved godt at det er taget ud af kontekst, da du jo bare kopierede dit skema og lagde ind, men jeg synes at det kunne opfattes sjovt, det er det eneste.
Det var ikke meningen at det skulle opfattes provokerende eller andet, så undskyld for det.

Nu mangler vi bare at i andre får smidt jeres beskrivelser ind så vi kan få det der gruppebillede!
Elf Detective Fighter Mummy
afro elephant Orc Monk
queen jocolor Sleep Dancing orc

http://splatcup.goalsoccer.net

12Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Søn 25 Okt 2009 - 15:49

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Jeg ved næsten ikke om jeg tør at komme med Rudolphs oplysninger hvis man bliver hakket på for det man skriver. tror jeg skriver en mail i stedet...

13Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Søn 25 Okt 2009 - 20:14

Rune

Rune
Founder

Var det så slemt?
Sorry, det var ikke meningen.

http://splatcup.goalsoccer.net

14Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 0:51

Rasmus


Gnom Glædespige

Så må vi lige få en ordentlig tone herinde Pumpgun Saw

Feats er fint nok, men faktisk er en beskrivelse uden præcis stats også helt fint. Bare jeg har noget at tegne efter og kan være på vej i den rigtig retning.


Anyways poster måske nogle skitser så i kan brokke jer inden jeg farvelægger dem


Ved ikke om jeg laver et gruppe foto, synes mere om at lave situationer fra spillet. Så kom heller med forslag til situationer i husker rigtig godt fra spillet.

15Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 1:07

McGregers


Halv-elver Bondemand

Vi kan jo passende tage den sidste situation, hvor Rudolf endnu engang vælger at få en "hjerneblødning" og stikke sin arm ind i en dør, der så trigger en fælde, og samtlige i rummet bliver dræbt!!! hvorefter en meget oprørt lumieer vælger at bede sin gud om et mirakkel!

16Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 2:50

Rasmus


Gnom Glædespige

@Jacob Ehhh ja okay...ved ikke lige hvorfor du skulle sende den så negativt tilbage??

@John føle dig velkommen til at post en beskrivelse eller send den til mig på brainboys@gmail.com

Anyways første skitse af McGregers er klar, Lumieer nåede jeg desværre ikke at få med fra min arbejdscomputer så det må blive engang imorgen eller noget


Illustrationer og karakter profiler Mcgregers

Jeg har tilføjet nogle keltiske tattoveringer da jeg tænkte hans involvering i at skabe en bande havde skaffet ham et par "McGregers" klanen tattoos som resten af hans henchmen også har. Holde hans udstyr ret simpelt men med en del ædelsten og guld (vil blive synligt i farve versionen) da jeg tænkte McGregers var mere til godt håndværk og værdi end at virke skræmmende som de andre nok gør.

Lavet skægget om til stubbe da han kom til at se meget gamle ud med brillerne og stort skæg. Er stadig lidt i tvivl om han skal være sort håret eller en mørk rød/brun på den endelige farvelagt tegning

Økserne er tegnet efter de lidt lange Frankisk/Normaniske kaste økser. Ved ikke om de skal være lidt mere forskellige, evt. ha nogle ingraveringer

17Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 3:05

Rasmus


Gnom Glædespige

til mere inspiration med hensyn til økserne så er her nogle Danske vikinge versioner af den Frankiske økse

Illustrationer og karakter profiler Viking_waxe
Den endnu længere viking økse

Illustrationer og karakter profiler Mammen_axe-big
Mammen Øksen - rekonstruktion af en kort kaste økse, fundet med ingraveringer


Nå jeg vil hoppe i seng nu



Sidst rettet af Rasmus Man 26 Okt 2009 - 11:44, rettet 1 gang

18Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 9:23

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det sgu cool nokDet var jo sådan set ment lidt ironisk det med Rudolf :O), siden han også lokkede os i døden i det der sorte hul kl. lort om natten for lang tid siden også :O)

Økserne må gerne få graveringer eller noget. Specielt den éne af dem, da den er vildt meget magisk. Jeg ved ikke med de der briller som jeg har på mit skema. Ved ikke om det er nogle jeg normalt går med, kan ikke lige huske hvad fanden de gør, og hvornår/hvordan jeg fik dem?

19Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 11:40

Rasmus


Gnom Glædespige

Du fik dem sidste gang, så det er vel ikke normalt endnu ihvertfald. Læste op på dem og de skal ses lidt som en slags læsebriller/forstørrelses glas på det ene øje, virkningen er at du ser flere detaljer og får derfor et bedre search check.

Synes også godt de kan undværes da de måske er nogle han finder frem og tager på, ikke nogen han går med hele tiden.

Men hvad siger du til hår farve/skæg...nogen mening om det??

20Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 12:09

Rune

Rune
Founder

Godt fundet Rasmus, Mammen øksen (og resten af skatten fra Mammen) er en af de mest spektakulære skatte fra vikingetiden. Det sjove ved at du bruger dem som inspiration til McGregers økser er at der faktisk var to økser i graven. Smile Meget McGregers.

her noget andet flot fra vikingetiden (Camminskrinet) og som minder om den stil der blev brugt på Mammenøksen:
Illustrationer og karakter profiler Cammin

Rasmus, fed tegning af McGregers, men er det bare mig eller er hans hoved en smulle for lille?

Jeg synes faktisk ikke at det var et super dårligt forslag med et billede af Rudolf og McGregers der ligger døde mellem dusiner af dæmoner og kæmper og Lunmieer der beder sin gud om hjælp. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

21Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Man 26 Okt 2009 - 17:41

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

nice tegning der. så var de penge alligevel godt givet ud til rasmus-skal-tegne-portrætbilleder akademiet:P

Jeg vover alligevel pelsen og poster den meget berømte Rudolph Rombuk herinde. Gør jer klar til at blive forbløffet!!!

Sex: Mand (med stort M)
Race: Half-Drow
Height: ca. 178 cm
Weight: 50-51 kg
hår farve: hvidt
øjnfarve: lavendel
hudfarve: mørkegrå
Alignment Neutral/Evil
STATS:
Str:13
Dex:16
Con:10
Int:18!!! Teach
Wis:11
Cha:21 (25 med rod of splendor)

Weapon: +3 silver Rapir (keen). og en +2 Composite Longbow. i hans ene hånd holder han Rod of splendor.
Armour: MW MistWyrm Dragon Scale
Bracers of defence +6
Boots of striding/springing
Ring of free action og Ring of fire resistence (15 tror jeg)
og så er der en eller anden der har min mindflayer maske.... Har kigget i lost and found kassen og der er den ikke........ Cthulhu
Gem of seeing som en slags bind for øjet
Og til sidst en lille ond Harpe

apparel: har en del csw potions og to wands of fire
Worn Winter rope en Backpack og en bedroll.

håber du kan bruge det. hygge

22Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 3:17

Rasmus


Gnom Glædespige

@Rune: McGregers hoved er realistisk nok, almindelige mennesker er mellem 6-8 hoveder høje og det passer skam fint. Tror bare det fordi jeg har lavet ham pænt "pumped" og bredskuldret men det er McGregers også i følge hans stats.


Nå men videre til næste ofre Zarakos Lumieer, tænkte han ikke var bange for at symbolisere død og ødelæggelse så her er han i en pænt ond rustning. Har tegnet ham med hår da jeg synes det gav mere mening at tegne en som du synes han skal komme til at se ud og ikke som hans pt. udseende.

Rustningen skal være sorte og sølv farvet plader, mens det der er imellem og omkring halsen skal være lidt ligesom Dracula's rustning


Illustrationer og karakter profiler BRAM_STOKERS_DRACULA-10

nå men her er skitsen

Illustrationer og karakter profiler Lumieer

Er ikke tilfreds med hænderne endnu, skal være mere benet og creepy. Gav ham en bedekæde af sorte sten som jeg tænkte han brugte til at opvække de døde med

23Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 3:25

Rasmus


Gnom Glædespige

Til dem der ikke har set den og som en lille reminder om at jeg har tænkt mig at farvelægge tegningerne efter skitserne er godkendt. Her er den tegning af den ene Asheld bror...selvom vi vidst blev enige om den skulle laves om igen snart.


Illustrationer og karakter profiler Kriger


Skriv endeligt med andre karakter end den onde bande eller hvis der er NPC'er I godt kunne tænke jer at se illustreret.


Dancing orc Dancing orc Dancing orc

24Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 10:43

McGregers


Halv-elver Bondemand

Til NPC´s som kunne være fedt at have nogle tegner over Prins Den, Princess Atamake, Inelex, Red Shroud, Drakemore og ham der oldefar kranium. Det er vidst lige dem jeg kan komme i tanke om, som er de vigtigste lige pt?

Kunne også være meget fedt med nogle illustrationer fra Lagos om de bygninger og steder der er i byen. F.eks. spire city, det berømte tårn der har været kilde til alle vores magiske ting. Og ja måske også McGregers begge kroer hehe.

Ellers ser lumieer sgu meget nice ud må jeg sige. Jeg har set lidt på min tegning igen, han virker sådan lidt "drenget" agtig i hovedet, måske han kan få et lidt mere voksent udtryk?

25Illustrationer og karakter profiler Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 11:22

Rasmus


Gnom Glædespige

@Jacob: Ok det prøver jeg at fikse i den farvet version (fjerner nok også brillerne).

Gode bud på NPC'er

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum