S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

evaluering af Obnox '10

+4
Janushedemann
princelarming
Rune
Helge
8 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 14:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes fastaval folkene skal betale dobbelt så meget... fordi deres egen fest aften og con generelt er alt for dyr..

J/

27evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 15:45

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg synes det er fint med en opdelt betaling, så folk betaler for det de får... Med samme logik som at overpris på øllene ikke skal betale for underskud på mad eller omvendt... Ingen vinding på gynger der dækker over tab på karruseller... udgifterne skal gerne stå mål med indtægterne... Og derfor skal priser (både for con og mad) også afspejle reelle udgifter...

28evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 15:46

andbruu

andbruu
Captain

@Janus: Der er vel intet i min post der siger at jeg ønsker meget arrangeret. Kun at jeg ønsker at en lille gruppe træffer de (få) beslutninger der skal være. Bare fordi jeg ikke skære det ud i pap i første omgang, kan du jo ikke indsætte noget mellem linierne!

@Bjorn: Jeg skal ikke træde ud af nogen stor gruppe! Som det står skrevet i min post, så vil jeg slet ikke være med!

@Alle: Så læs dog hvad jeg skriver, og ikke hvad I tror jeg skriver!!!

(og lad nu være med at nærlæse min post, for I kan sikkert sagtens bruge jeres linguistike skills og uni-hat til at fremtrylle ord jeg ikke troede jeg kende)

Det er ikke for at være sur, men det er træls at blive lagt noget i skoen.

Mht. planlægning, så vil jeg lige gentage at jeg sagtens kan se fordelen i ikke at være med til den del. Bare at møde op til kon, drikke en lille øl, tabe fire spil hammer, og så tage hjem.

29evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 15:57

princelarming

princelarming
Barbar Barber

andbruu skrev: Jeg skal ikke træde ud af nogen stor gruppe! Som det står skrevet i min post, så vil jeg slet ikke være med!

Hvad så hvis gruppen starter småt, og vokser? Ikke usandsynligt i min optik... Så vidt som jeg kender folk i vores omgangskreds, så engagerer de sig på mærkelige tidspunkter, og i bølger/hold... Derfor min statement fra tidligere indlæg...

Og hey, vi prøver ikke at skyde dig noget i skoene, men blot reagere på de indlæg som du kommer med... Hvis du mente noget andet, så vil jeg da være den første til at undskylde mmirforståelsen...

30evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 15:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg troede lidt det fremgik af min 'nazi'Anders' beskylding at det var en joke anders...

Men ok, vil da godt klarificere lidt...

Der var folk som var meget bange for at der skulle arrangeres ting på forhånd, det var alt jeg sagde.

Ingen nævnt, ingen glemt... dem der føler jeg ramt beklager jeg da overfor..

/J

31evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 16:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Rune skrev:@Helge: kan du egentlig ændre min status, eller fungerer jeg som en over-administrator? Nu ikke noget drillen med dit rang, ellers vanker der. Monk Razz.

det kan jeg ikke... forsøgte ellers at ændre dit gender til female, men så sagde den at "only the Founder kan manage his own profile" derfor lavede jeg så en special Founder Rank til dig, som jeg synes du skal tage påSmile jeg kunne nemlig hellerikke give dig den:)

H

32evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 16:49

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vores hefitge brug af ironi og sarkasme oversættes ikke særligt godt til forummet, folkens, Keep that in mind!

Derfor fjæs-til-fjæs-samtaler om både evaluering og planlægning, tak!

33evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 18:18

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg stemmer for fjæs-til-fjas evaluering snarest muligt og helst med en kasse bajer.

Derudover er jeg tilhænger af en lille bitte smule planlægning, sådan at vi f.eks. ikke skal køre hele byen rundt for at finde et supermarked der har åbent så vi kan få vores tåååst om fredagen. Det kunne være en fed deal for Trajler-Generalen, hvis vi kunne handle langt størstedelen ellerede torsdag sådan at det kun var det nogle småting som var blevet glemt der efterfølgende skulle hentes. Det ville nemlig gøre at han kunne starte med at drikke bitter meget tidligere på dagen.

Trajlergeneral over and out

34evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 18:20

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

oh oh oh and by the way

OMG! you make noise!

35evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Ons 5 Maj 2010 - 20:47

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

R-kølle skrev:oh oh oh and by the way

OMG! you make noise!

/agree

Havde lige skrevet en lang post fuld af meninger... slettede den... Keep the faith - super stars Propeller

36evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Tors 27 Jan 2011 - 0:11

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Helge skrev:hehe, ja nu er det væsentligt nemmere at stå for noget når der ligger 2000kr på kistebunden...

Skal det forstås sådan at der var et overskud på 2k efter Obnox 2010??

Det ville sandt at sige gøre arrangeringen af 2011-udgaven lidt nemmere...

37evaluering af Obnox '10 - Page 2 Empty Sv: evaluering af Obnox '10 Tors 27 Jan 2011 - 9:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja deromkring... tror der ligger mellem 1200 og 2000 kroner i posen...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum