S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ba-con Frizzle Fry Jule Bangbang - Revisited!!

+6
R-kølle
Jeppe
Janushedemann
Kptbiceps
princelarming
Helge
10 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Go down  Besked [Side 4 af 4]

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bæ-Con II er i støbeskeen!

Datoen er løseligt sat til 18-20 marts...

Der er et forsamlingshus her i Gun City, som kan lånes free of charge, igennem Karen og Rasmus.

Derudover er der sovepladser både hos mig, og hos Karen og Rasmus, som er i sommerhus i weekenden.

Der er plads til masser af borde, og et køkken, så det burde være muligt at få mere "L'amour Flambée" og råkostsalat...

Giv lyd, hvis dette lyder interessant, og hvis datoen kan passe herskabet...

Dem der har billeder af Bæ-con, både af os almindelige dødelige, og de to blærede herrer med 1750 points malede hære, bedes venligst lave et Picasa album eller tilsvarende, så vi kan gense hvad bajrene fik os til at glemme...

Tak for en fed Con, og jeg vil også undskylde min faneflugt, og prøve at tweake min hær lidt, så jeg ikke løber ind i flere gentagelser af tredje kamps trælsheder...

---

Salamanders 1-1-1 (W/D/L)

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Tak for en fed dødsweekend, hvor dødsvingen trak det korteste strå mod elverne Smile

Er der nogen der har et overblik over udgifterne? og hvem skal man sende penge og/eller førstefødte til?

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg takker også for god dødsweekend...

blev kontaktet af Bjørn og Ulf (altså Fuckface) idag der spurgte om hvornår vi skulle spille noget hammer... BLAH! dårlig timing!

men! vi laver "Invites til Bolten More" aka Bacon II til dem oxo... har deres nummer nu, så der er good shit relations... så må vi håbe Heffer kan kommer og flavre med søstrene... vi arbejder (som Asbjørn sagde) på den 18-20 marts, men intet er sat i sten endnu... for forhåbentlig endelig afklaring i næste weekend.

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg har også talt med Ulf. Jeg foreslår at vi spiller på lørdag hos hvem end der kan hoste et show. Hvem kan det?

rass

rass
Halv-elver Bondemand

du vil bare ind i akavet og spille med orkerne på det lille bord. Detective

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Heya all, det lyder som om I har haft en lækker weekend med hammeren. Jeg ville dælemer gerne have været med Smile men nu ser jeg at der nyt på vej!

angående dato d. 18-20 marts så arbejder jeg sørme også der Smile men jeg kan kaste nogle datoer ud som jeg kan, og så kan vi se hvad det bringer med sig:

11-13 marts eller 25-27 marts (her vil jeg kun komme 26 + 27 pga arbejde) d. 8-10 april er også okay, men så er original datoen også skudt noget ved siden af.

Nååh ja, så kunne det da være fedt med et lille "scoreboard" herinde hvor I kan skrive de forskellige kampes resultat fra Bæ-con og et kort resume af hvad der var mes spændende/afgørende Smile

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan ikke weekenden d. 11-13 marts, bare så man tager det ind i betragningerne også Smile

Ellers vil jeg i henhold til dit ønske om battlereports lige aflevere det mest spektakulære fra mine nederlag og i øvrigt henvise til
Malet sejr
For den sejr det lykkedes at hive hjem derude.

1. kamp mod Rass, var ren fadæse, Elverne havde taget det store trylleshow og de hurtige skimmers med og rass havde taget afslut trylleshow og begræns skimmerne med. Det gik ikke helt godt for krølle. Godt spillet af Rass og til tider rigtig dårligt spil af krølle. Kampen sluttede 2-0 på objektives så vidt jeg husker. Det var en kamp hvor Rass kunne holde 2 troopchoices helt ude af kampen uden af savne dem. Det må man vist kalde for dygtigt.

2. kamp mod bimse startede meget positivt, jeg fik lov til at spille killpoints mod en dråphær. Det var lige det jeg kunne tænke mig. Det lykkedes for bimse at komme fint ned med 3 påds og sætte mine harlequins på plads med hans flamerdrenge (av det gjorde nas tænkte pjerrot) Som gengæld for dette var tanken så at jeg skulle ind og slå i hvert fald 2 af hans påds ihjel og forhåbenligt også 2 femmandssquads. TIl det formål var afsat 5 meltadrenge med bs 4 til hver påd og 32 st4 skud + det løse til hver 5 mands squad. Det lykkedes for mig at skyde 0 påds og 1 squad, det andet tog end ikke en casualty. Derefter hævnede bimse sig grusomt og sejren var aldrig rigtig i fare selvom elverne skød lidt her og der og min farseer knækkede en dread i nærkamp. resultatet blev 10-4 til bimse.

3. kamp mod anders var en 2000 points kamp mod en dygtig spiller, med en hær der måske ikke var helt optimal og som jeg spillede en kende dumt tænker jeg. Den største fadæse var det mine harlequins ikke kunne slå en 3+'er på et runmove og derfor ikke kom i kamp, men blev slagtet som kvæg.

4. kamp er den der er billeder af.

5. kamp - mod Helge vandt han ved at skyde hele min hær inden jeg havde haft tur - tillykke til helge

6. kamp mod Helge var samme opsætning som 5. kamp, men denne gang med alle mine i reserves. Det hjalp en hel del og på trods af at IG'erne var nogle dygtige skydere stod elverne faktisk til at vinde i både tur 5 og tur 6. I tur 7 var der dog ikke flere elvere tilbage og dermed kunne det konstateres at IG'erne igen havde trukket det længste strå.

I denne weekend vandt jeg to gange mere over Aslaks dødsvinge, hvorefter dødsvingen vandt over IG'erne - derfor føler jeg lidt at jeg by proxy har vundet over IG'erne nu også Wink Selvbedrag er med til at varme på en kold vinterdag.

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Heffer: kan man ikek bytte vagter på fyn eller hvordan er det? jeg kan ikke den 11-13 marts pga koncert...

ellers mangler vi jo lidt at høre om obnox showet i lisbjerg... Krølle? er der still no word?

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle har fået nul svar på fremsendt mail. Det kan være man skal tage det til efterretning og så ringe til dem for at høre hvorfor de ikke svarer. Så nej stadig intet nyt under solen

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg stemmer for et opkald...

Det der nymoderne Internet post værk, det er bare en Dille...

(sagde jeg Dille?? -jeg mente diller!)

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg ser om jeg ikke kan finde ud af det i eftermiddag. Er der nogen der har en plan B, hvis det ikke kan lade sig gøre egentlig?

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Doubt it

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Anders BC arbejder på et forsamlingshus...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hvis du ikke passer på skal jeg forsamle dit hus. Jeg mener stadig at mit forslag med folk der maler missen og pisser i hækken i lystrup er en mulighed Smile

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi arbejder stadig på det andet, altså lystrup, men det er ikke obnox, bare et hammer show. Rune havde en mulighed i hans moders institution, men det er som en meget nød nødløsning...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@Helge: Jeg er godt med på at det er Bæ-Con 2.0 vi er ved at arrangere i Lystrup lige nu. Jeg tænkte at når nu vi havde testet det kunne vi snildt indtage bimses hus og holde bål i baghaven, male missen og pisse i hækken til obnox også. En mulighed jeg tidligere har fremlagt for bimse.

@Lisbjerhytten: Jeg glemte sgu at ringe til dem. Husk mig lige på det i eftermiddag Smile

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hej, jo man kan godt bytte vagter på fyn, eller ihvertfald lave afspadsering. det med at bytte er tricky fordi der er regler for hvor lang tid der skal være imellem at folk har været på vagt til de skal igen, og hvor mange dage man kan i træk (høhø)

Men det er da helt sikkert en mulighed at forhøre mig om afspadsering de dage der ville hammer fest Smile

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Juhu! Hammer fest!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 4 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Lignende emner

-

» jule-rolle i december

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum