S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ba-con Frizzle Fry Jule Bangbang - Revisited!!

+6
R-kølle
Jeppe
Janushedemann
Kptbiceps
princelarming
Helge
10 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 3 af 4]

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg skal læsse missen af i Århus omkring halv seks, og kommer først derefter på bus, tog eller tog-bus-fly-toget... Desværre...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

men heldigvis havde du lange ben og kunne gå til fløjstrup:P

Det kunne jo være vi andre skulle drunk inden klokken 7. Men det er jo heldigvis ikke op til mig

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er sandsynligvis først ved Casa Ytzi halv otte eller deromkring...

andbruu

andbruu
Captain

Jeg ser frem til en weekend kun med krig (og druk)

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Og drukkrig ikke midst anders!

Har folk for øvrigt husket alle deres dreads. Jeg ville gerne prøve at låne til en dreadhær nemlig og se om det kunne virke.

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg tager mine to dreads med, som du kan låne, hvis du ikke har noget imod at de er grønne... Har også en MotF, (MotherFucker) som du kan bruge...

Glæder mig til at prøve min ny-spøjlede hær, og også se om mine dreads skal koges om til speeders...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

efter lang tynd tjat med gakke er jeg blevet enig om at det skal være en emo hær så det er ikke nødvendigt med en MotF, da emoerne i forvejen må tage alle de dreads de kunne tænke sig i alle de slots de kunne tænke sig (ikke ulig din mor).

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg opfordrer for øvrigt alle til at finde inspiration til weekendens udskejelser på følgende link

Linky

Yde


Hobbit Grisetyv

jeg kan iøvrigt ikke garantere ttååster på lokationen så hvis bimse skal ha toast skal det lige arrangeres.

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvis lysten til Tååst virkelig melder sig, så kan jeg med garanti løbe en tåååst varm... Det bliver ikke kønt, men osten skal nok smelte...

Cthulhu

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hej drenge, jeg har fået min vagtplan fra mit nye praktik sted, og siden det er en døgninstitution er der arbejde hver 2. weekend. jeg havde satset ultrahårdt på, at jeg ikke skulle lave noget andet en krig! denne weekend to come, men ak! Jeg må nøjes med at se billederne, græde under filmen og google alt det hemmelige...

Med andre ord, Flemming må melde sig fra Hammer weekend hos Yde Sad(( (3x sur smiley) Jeg håber meget at der måske er nogen der sniger et lignende arrangement ind i fremtiden, evt bare 4 mennesker eller 2? og ellers bare noget uforpligtende Egns-Hegn.

Så øv. Håber det blir hyl for jer Very Happy

Yde


Hobbit Grisetyv

Carset havde godt nævnt at det måske var sådan landet lå, men jeg håbede til det sidste. En skam, men forhåbentlig er det et spændende praktilsted du har fundet.
@Bjørn Pictures or it didn't happen..

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Google it, bitches ;-) "hot thigh toast" FTL :-(

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

At 'Løbe' en toast varm... det er ikke set før..

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah! nu er jeg blevet fileteret af Jan og glæder mig til imorgen. er der forøvrigt nogen der har beepet Plus?

princelarming

princelarming
Barbar Barber

TXT'ede ham for et par dage siden, men har ikke hørt noget... spørger ham imorgen til forelæsning, hvis vi ikke hører noget ellers...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Sig til ham at han skal og sådan er det bare. Der er ingen kære mor - vi skal have flere elvere til fløjstrup!

andbruu

andbruu
Captain

Nu pååster jeg lige noget:
@Krølle: Jeg kan desvære ikke hive dreads med, da jeg ikke har mere plads.

@Yde: Jeg håber ikke der er nogen der får inspiration af det link.

@Flames: Det er grunden til at vi bør have kloner.

@Bill Gates: Whats up!

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er der eventuelt nogen der er klar på en gang Planetstrike??

har ikke nærlæst bogen, men kunne godt tænke mig at prøve det, og har indtryk af at min hær er rimeligt spec'cet som attacker...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg skal rykke så mange dukker at i slet ikke fatter det. Jeg vil gerne være med til at prøve noget nyt. Det kunne da sikkert være sjovt.

Desuden er jeg slemt skuffet over dine evner som bortfører bimse. Jeg mener jo at du skulle have taget + under armen og taget ham med ud til os andre

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er motorstiv... hvilken bus var det folket tog ud til Yde ?

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg magter øjensynligt ikke at lave link til køreplanerne for 100, 302 og odderbanen så du er selv nødt til at finde dem på midttrafik. Du skal være i Beder omkring kl 17, og Aslak har snakket om at tage det tog der er i beder 17.08

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Tak for en fed weekend! med +1000 på slaughter, fest og råberi.

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

YIR! - det var rigtig fedt

Glæder mig allerede til min næste ekskursion til hovedlandet.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes også det var vildt fedt.

Er dog meget ked af at jeg var nød til at stikke af Lørdag, havde bare den anden aftale som meget svært kunne aflyses.
Så et stort undskyld for den skammelige Faneflugt!

Jeg kan dog for god ordens skyld fortælle at jeg var helt rundt i hegnet Lørdag aften også.
Jeg fik sat mig afsted i en 40 hestes brandert, thats for sure.

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» jule-rolle i december

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum