S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 8]

1Arvandor - næste spilgang Empty Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 15:47

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej Drenge, hvornår bliver næste spilgang? Er der noget der ligge fast. Vil gerne høre lidt så jeg kan sætte kryds i kalenderen

2Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 19:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi satser på onsdag den 16. februar. Tine har byttet åbner, så jeg kan tage afsted direkte efter arbejde til der hvor vi nu spiller. jeg satser på at vi kører igennem og spiller hele natten eller cirka deromkring... så det er enten fra klokken 17 eller 17.30...

Rune er i A-frika og kan ikke, men har lovet mig at give mig Baltukaans køreplan, så jeg ved hvem han mobber og hvem han bobber...

vi skal have sat Toron-Diessa relationen samt Toron-Duros relationen i spil nu... så må Baltukaans forhold til Toron komme på senere, men det er ret arketypisk og gældende for resten af gruppen.. mere om det senere...

altså. vi spiller onsdag den 16. februar, hos [insert location], fra omkring klokken 17.30.

3Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 20:31

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hele natten er ikke en mulighed... Jeg skal i skole kvart over otte torsdag morgen... Midnat eller et senest... Teach Teach

4Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 21:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lad os se på det... 7 timers spil er nok bedre end ingenting, og vi skal igang nu og ha en session igen, så det ikke render ud i sandet...

5Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 22:57

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Wup wup. Nu er jeg flyttet ind i AkaveT, så der kunne vi evt. spille den onsdag.

6Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 23:16

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

passer mig fint. kan snuppe en 1'er det meste af vejen... der er lige så langt over til Janus fra klostertorv, så det er cool med mig.

7Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 2 Feb 2011 - 23:24

Rune

Rune
Founder

Jeg vil lige høre om folk er tættere på en fast dag at spille på i fremtiden?
Som det ser ud nu har jeg fri onsdag, torsdag, fredag...Jeg vil prøve at skaffe mig noget arbejde til at fylde noget af tiden ud, men sådan ser det altså ud på nuværende tidspunkt.

http://splatcup.goalsoccer.net

8Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 0:48

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I Akavet d. 16. Det er noteret.

Vi skal også snart spille igen, såfremt vi vil noget med det her ud over at snakke om det..

/J

9Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 9:03

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Rune: i forhold til fast dag kan jeg hver anden uge. jeg kan tirsdag og torsdag, da mandag er arbejdsaften og onsdag er min hente-dag i vuggeren.
jeg satser derfor på at vi kommer til at spille tirsdag eller torsdag fra engang når du kommer hjem, hver anden uge...

@Janus: helt enig. nu må vi bare lige se hvad der sker d. 16. og så tage den derfra.

10Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 10:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hey gangers og bangers. Jeg kan bedst om tirsdagen hvis det skal være en fast dag. Arbejder til kl 18.30 om torsdagen så der vil jeg ikke kunne være immidtbyen før kl 19

11Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 11:03

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Enig...

Har forelæsninger fredag formiddag, og ikke onsdag formiddag, så tirsdag ville være at foretrække for mit vedkommende ;-)

12Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 11:05

Rune

Rune
Founder

Tirsdag it is! pirate

PS: Hvad er Akavet?

http://splatcup.goalsoccer.net

13Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 11:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Akavet er der, hvor Kristian Lund, Rasmus og tredjemanden bor...

Midtbyen, mejlgade...

14Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 11:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Da mejlgade heldigvis ikke er så lang og det er kronisk nemt at finde akavet behøver du selvfølgelig ingen adresse Smile

Mejlgade 36 2. sal, hvis jeg ikke husker helt galt - jeg er vel ved at være en af de få der kan sige at han ikke har boet der.

15Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 3 Feb 2011 - 19:33

Rune

Rune
Founder

Tak for det. Så ved jeg hvor jeg skal tage på raid hvis lysten melder sig! Wooden horse

@Krølle: Dit utroligt sjove indlæg blev desværre slettet fra Arvandor Resources.... Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

16Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 4 Feb 2011 - 0:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er der fejl i forum da? Jeg kan da sagtens lave det igen - det skal ikke være noget problem Very Happy

Men glæder mig til den 16. på trods af at vi skal undvære ham den ildelugtende tvære gamling.

17Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 17:39

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Der kom endeligt styr på næste spilgang eller hvordan ?

D. 16 i Akavet kl ??

Hvordan ser det ud med mere permanente aftaler ?

/J

18Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 18:26

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Akavet at you service..det er clearet med Lundse og Martin. Jeg kan teoretisk hele dagen og jeg vil også gerne stå for indkøb og mad.

19Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 18:46

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nu er vi jo nogen der skal skrive speciale og derfor ikke bare kan sådan hele dagen. Jeg kan nok først være der kl 11, alt efter hvordan det passer med jer andre.

20Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 19:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

jeg er til instruktor-timer fra kl 13-16 onsdage...

21Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 19:55

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Helge kan også førdt fra 17.00 af ca...

/J

22Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 21:14

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, Janus is right. jeg har fri kl 16 og kan derefter hoppe på en 1'er og cirka være i akavet 10 i fem... ungefähr...

23Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 21:35

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Fint så kan jeg bruge eftermiddagen på at fange en abomination og koge den! What a Face

Bæstet serveres gegen 18.00 Uhr

24Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Feb 2011 - 22:08

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Rundbold og mundbol. Hvornår skal man være der? er der nogen der skal hjælpe med mad? Det kan jeg nok godt hvis det skal være.

25Arvandor - næste spilgang Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Feb 2011 - 19:30

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Assistance er velkomment. Sådan en rigtig abomination skal punkteres og plukkes før den kan ædes. Hvis du kan være klar ved 16.30 tiden med gummihandsker og en hækkeklipper ville det være fint.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 8]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum