S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down  Besked [Side 5 af 8]

101Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 12:22

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

altså: jeg satser stærkt på at der ikke er nogen der har dobbelt-booket, er ramt af svigermors 60 års eller lignende, derfor holder vi fast i den 10. og den 26. i hvertfald for mit vedkommende. jeg er godtnok ved at være meget langt væk fra arvandor, men det hjælper nok at få 2 gode sessions lige oven i hinanden... var der snak om at spille i kolo den 10.?

102Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 12:31

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja det er en skam at folk ikke har kunnet nosse sig sammen til at vi har kunnet spille før...

For mit vedkommende er der ikke dobbeltbooket. De to datoer hat stået i min kalender den sidste måned.

Jeg håber vi kan mødes tidligt den 10 og spille MEGET.

/J

103Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 12:33

Rune

Rune
Founder

Når en Trolde Troldmand og en Barbar Barber er enige om noget, ja så kan man ikke sige dem imod. Hvad med d. 17.?

http://splatcup.goalsoccer.net

104Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 12:36

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kan alle de dage der forslåes. Så det er helt op til jer andre.

/J

105Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 13:58

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg glæder mig meget til den 10. men vi kan desværre ikke være i kolo endnu. Der er ikke blevet åbnet for vandet endnu. Er der nogen der har lyst til at ligge hus til så?

mht påsken så synes jeg at jeg er ved at være ret presset på tid i forhold til specialet. Også fordi jeg skal skrive ansøgninger nu. Så jeg har det bedst med den 10 og den 26.

mht til at starte tidligt kunne vi jo evt mødes kl 9 til morgenmad. Kvickeren har tilbud på 10 rundere for eksempel

106Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 4 Apr 2011 - 14:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det passer mig fint!

men det er ret vigtigt vi kan finde et sted at spille...

107Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 5 Apr 2011 - 23:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Sikker godt være hos mig.

/J

108Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 6 Apr 2011 - 8:55

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vi kan også spille her, hvilket ville være en fordel, fordi jeg skal passe katten hele weekenden...
Holder i øvrigt Male Club apocalypse her lørdag til søndag, hvor jeg giver pizza og pils, hvis bare man er klar på at speed-painte mine nidder... Tre farver + dyp = glad bimse...

109Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 6 Apr 2011 - 11:26

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I lystrup er også fint med mig. Så længe vi begynder meget tidligt.

/J

110Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 6 Apr 2011 - 11:33

Rune

Rune
Founder

Så vil det sige at jeg ikke kan drikke mig stiv lørdag? affraid

Men ok, Baltukaan skal nok komme med, selvom han nu mest er en natteravn.

http://splatcup.goalsoccer.net

111Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 6 Apr 2011 - 12:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jamen Lystrup it is. Hvor skal vi mødes og tage bussen? og hvem sørger for rundstykkerne, har bimse købt nogen til at smide i ovnen eller er der andre der skal have dem med. Har bimse købt ind til morgen, frokost, aften og snack eller er der andre der skal sørge for det? Har vi cola?

Så gik planlægningsgenet lige i overdrive - nogen der melder sig eller er det køllen der tager den her?

112Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 6 Apr 2011 - 13:04

princelarming

princelarming
Barbar Barber

You go, Girl!! ;-)

113Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 7 Apr 2011 - 14:00

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ok ok ok drengene nu får i lige verdens bedste tilbud.

Hvis i kan nosse jer sammen til at være hos Janus senest kl 08:30 så kan i få et lift til lystrup. Efter Janus kører karaten til åbyhøj og henter ham den fede med maden (det er mig) og så kører vi i samlet flok til Lystrup hvor der vil være morgenmad.

Jeg skal nok sørge for at der er rundere og pålæg, samt kaffe og juice købt ind.

114Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 7 Apr 2011 - 14:03

Rune

Rune
Founder

Fuckshit det er tidligt!!

Ok, så må jeg vel nosse mig sammen og køre til Janus. Ellers kan jeg vel slå et smut forbi Krøllens bolig (du bor vel stadig samme sted?) da det er tættere på.

http://splatcup.goalsoccer.net

115Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 7 Apr 2011 - 14:36

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Du kan helt sikkert blive samlet op i åbyhøj også. Finten er at der er opsamling hos janus kl 08.30 og hos mig 08.35. Alle der kommer for sent bliver overladt til at tage bussen Razz. Ej - det vigtige er at der kun er 1 andet opsamlingssted end hos Janus så den stakkels mand ikke skal køre hele byen rundt efter folk inden vi kan komme afsted.

116Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 7 Apr 2011 - 14:39

Rune

Rune
Founder

Jeg tror lige jeg tager til København. Kan Janus ikke hente mig der?.. Razz

Ej, jeg står klar ved dig 8:35 så. Puuh.

Skal jeg tage noget med? Hvis jeg skal have en masse figurer og lysestager med er det nok smart at jeg bliver hentet. Hvis jeg bare skal have lidt gøgl med så kan jeg godt cykle med det.

http://splatcup.goalsoccer.net

117Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 7 Apr 2011 - 14:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Skidt med dine lysestager, bare vi har en stak figurer og battlemap

/J

118Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 9 Apr 2011 - 16:06

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Så Rune står på hos Krølle, modtaget.

Hvis der er andre som vil køre med bedes de give lyd. Gider ikke stå og vente på nogen som jeg ikke ved om kommer.

/J

119Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 9 Apr 2011 - 17:57

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg regner med at komme ned til dig... inden der køres til krølle.

120Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 9 Apr 2011 - 18:18

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Noteret.

08.30

/J

121Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 14:46

Rune

Rune
Founder

Tak for denne gang, det var mega hyggeligt og en meget produktiv omgang!

Det skal nok blive sjovt med lidt krig i riget. Så skal Baltukaan lige hjem og have støvet sin gamle trofaste Zwei-hander af.... Orc with axe


...likes children's tears.....Hvad er der nu i vejen med det? Wink

http://splatcup.goalsoccer.net

122Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 14:48

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Rune skrev:...likes children's tears.....Hvad er der nu i vejen med det? Wink

Ja, det var kilde til mangen en tåre og tænders gnissel ;-) Grædende børn har aldrig skadet nogen... mest fordi de ofte har for travlt med at tude!! Sad

123Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 16:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ja der kom alt muligt lækkert gris på bordet i går. Det vigtigste må vi dog stadig holde for øje. Nemlig at Sir Duros Fenter Aringil blev udnævnt til kongelig forhandlingsleder. Nu skal vi så bare finde et forhandlingsgrundlag, hvor vi bliver ved med at have den samme konge Smile

124Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 16:14

Rune

Rune
Founder

Samme konge? Jeg er sikker på at Duros kan opnå meget mere hvis Toron skulle komme til magten. Du ved jo også hvor lidt Toron bryder sig om at regere og hvor gode venner i er Smile

The King is dead. Long live King Toron! cheers

http://splatcup.goalsoccer.net

125Arvandor - næste spilgang - Page 5 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 16:24

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kongen var sidst vi så ham askegrå i ansigtet og kunne kun sige 10 sammenhængende ord. Det vigtige er at han overlever til oprøret er ovre. Han vil kort derefter komme af dage helt af sig selv forhåbentligt. Så skal vi nok få Toron sat på tronen efterfølgende. Jeg har nemlig en plan om at skulle have armen oppe i ham til skulderen når vi når dertil Razz

I mellemtiden skal vi lige have den en gang til. Lord Duros Fenter Aringil: Royal ambassador and negotiator

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 5 af 8]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum