S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 8]

26Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Feb 2011 - 19:36

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

noted. Vi mødes i gode gamle akav 16.30

27Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Feb 2011 - 22:54

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det bliver godt...

Hvor mange points var det vi fik for første spilgang?? 7?? 5?? lol!

28Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 14 Feb 2011 - 0:42

Rune

Rune
Founder

Ok, ok. Hvis jeg bare dropper at tage på restaurant i Cape Town med min onkel og hans nye kone (som åbenbart er en zimbabweansk prinsesse), eller muligvis på sunset cruise forbi Cape Point, eller på en af de mange strande, så kan jeg godt være med til rolle over Skype.... sunny

God omgang gutter, vi ses snart! Wink

http://splatcup.goalsoccer.net

29Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 15 Feb 2011 - 12:00

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har planer om at arrivere nr maden kastes efter bordet, er det ved en sekstiden ?

/J

30Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 15 Feb 2011 - 12:14

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

kl 18.00 er nok ikke helt ved siden af, når nu vi først køber ind kl 16.30. Men jeg regner da med at vi finder på noget der er hurtigt så vi kan komme igang senest kl 18.

31Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 15 Feb 2011 - 12:21

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fint.

/J

32Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 11:02

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Tak for kampen, Drengene... Regnede med at jeg nok skulle få mulighed for at hvine og dåne denne gang, og jeg blev ikke skuffet!

lol!

33Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 11:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ja tak for spil, jeg følte selv at jeg var lidt mere oplagt denne gang end sidste gang. Er der nogen der har lagt planer for hvornår vi skal ses igen?

34Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 16:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kan det lade sig give sig i næste uge tirsdag eller torsdag?

35Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 16:59

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Torsdag bliver i givet fald uden mig, med mindre jeg kan være med på Internettet, som vist er blevet sat op i transatlantiske flyvninger Smile

Jeg flyver til Canada Torsdag d. 24, er hjemme igen d. 8.

Det ville ikke være noget problem at I spiller uden mig, Louis Bosco har mange jern i ilden, og meget Ild i Jernet.... Hvis I forstå sådan en lille en.

Tirsdag kan jeg måske, men kan nok først komme med endeligt svar senere.


Hvis man ikke har læst de to referater jeg har skrevet, så anbefaler jeg folk at gøre det, det tog faktisk nemlig lidt tid Smile
Og jeg kunne huske alle navnene, på nær et, øv...

/J

36Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 17:14

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@Spil: Jeg kan ikke tirsdag da jeg skal til bestyrelsesmøde, Torsdag kan jeg først efter kl 19.

@referater: Jeg synes de er blevet ret gode og jeg synes du har fået meget med Smile

37Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 18:16

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Tak for en god session og nogle gode referater! Jeg kan heller ikke på torsdag og generelt ikke de næste torsdage, ellers er jeg rimeligt flexibel.

38Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 19:24

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok. kan det lade sig gøre at spille tirsdage (i fremtiden)? og på så fredag i næste uge?

Janus kan ikke joine, men den ordner han og jeg mellem os, og det er ikke et umiddelbart problem.

39Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 19:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan nok spille om tirsdagen fra den 8. marts af. Næste fredag kan jeg ikke spille da jeg er i sommerhus med Anna.

40Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 17 Feb 2011 - 20:34

rass

rass
Halv-elver Bondemand

jeg kan godt tirsdage og også godt på fredag.

41Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 18 Feb 2011 - 0:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

en mulighed er at Krølle og Janus sidder over, mens Rass, Bamse og Rune spiller en session med udgangspunkt i mordet på Carastor på fredag? kan det lade sig give sig?

42Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 18 Feb 2011 - 10:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det kan vi fint sige for min skyld, det kan evt. være en cutscene eller tilsvarende. Det kunne jo være at Janus og jeg så havde en spilgang til gode så, som vi kunne inkassere til at backstabbe de andre tre på et tidspunkt Smile

43Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 18 Feb 2011 - 13:56

rass

rass
Halv-elver Bondemand

jeg er frisk. Men der skal (plot?)kød på bordret. Normalt kan split group virke godt for person historierne og jeg vil også meget gerne være "supporting actor" på andres, men lige nu er der intet andet for Toron end sagen om Cara. hmmm cara er vel også personhist for Diessa så det kunne godt virke tror jeg.

44Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 19 Feb 2011 - 14:00

Rune

Rune
Founder

Jeg har lidt arbejde på fredag, men det er ikke noget fast med at jeg skal møde fra dit til dat, så det skulle gerne være i orden med mig. Hvornår vil folk?

http://splatcup.goalsoccer.net

45Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 19 Feb 2011 - 14:57

Rune

Rune
Founder

Jeg kan ikke alligevel. min far er død. jeg skal nok skrive mere når jeg får tid. skal lige have samlet familien.

http://splatcup.goalsoccer.net

46Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 19 Feb 2011 - 15:02

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg kondolerer...

47Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 19 Feb 2011 - 15:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er jeg godt nok rigtig ked af at høre Rune.

Du må sige hvis der er noget vi kan gøre for dig.

KH

Janus

48Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 20 Feb 2011 - 13:53

Rune

Rune
Founder

Tak

Lige nu ved jeg ikke hvordan ugen skal forløbe, ud over at der er en masse praktiske ting der skal ordnes, begravelse, bank osv.
Jeg har meget lyst til at spille fredag, men ved ikke hvordan jeg har det der og om jeg overhovedet har tid. Derfor, hvis folk har lyst til at spille der kan det godt være at jeg også er klar. I må bare være forberedt på at jeg nok sidder og mukker lidt en gang i mellem og er lidt fraværende.. Smile

Som jeg også skrev til Janus, så må i meget gerne spørge ind til hvordan jeg har det og om min fars død. Jeg bliver ikke mere ked af at snakke om det. Grunden til at jeg nævner det er at jeg har stået i situationer før hvor venner havde mistet en i den nærmeste familie. Jeg vidste at det hjælper at snakke om det, men jeg var også bange for at komme til at gøre sorgen større ved at sige noget forkert, eller også vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle sige. Det er en lorte situation lige meget på hvilken side man står, men tavshed gør det kun værre. Derfor håber jeg det er i orden at jeg skriver lidt mere om hvordan han døde. I kan bare springe over hvis i ikke ønsker at læse det, da det er rimelig skrappe sager.

Min far har ikke været helt sig selv i mange år. Han har været syg. Siden min farmor døde i 2006 har han drukket og begyndte at ryge hash. For ca. et år siden begyndte han at blive manisk. Han fik underlige ideer, sagde underlige ting og opførte sig ikke som jeg kendte ham. Jeg var dog altid meget ærlig overfor ham og sagde at jeg ikke brød mig om han når han drak og røg, men stadig afskar jeg ham aldrig. I det sidste halve år har han opførst sig mere og mere underligt, og er kommet op at skændes med den familie han havde i Skive, hvor han bor. Vi besluttede os, min mor og jeg, om at vi ikke måtte slå hånden af ham så han havde os, lige meget hvor skørt han opførte sig. De sidste gange jeg har snakket med ham har han virket nogenlunde klar. Hvis man ikke vidste hvordan han plejede at være, kunne man ikke se at der var noget galt med ham.
For ca. 5 dage siden blev min far klar i hovedet igen. Han kunne se hvor skørt han havde opført sig i de mange år og skammede sig over hvad han havde gjort og sagt til folk. I Torsdags (d. 17/2) besøgte han min mor. Han var fuldstændig afkræftet og meget deprimeret. Han fortalte at han ikke havde røget og drukket i flere uger. Han kunne ikke forstå og acceptere at han havde været så langt ude i så lang tid og min mor sad i lang tid og snakkede med ham og forsøgte at få ham til at indse at det var fordi han havde været syg, og at vi nok skulle hjælpe ham med at fikse det hele. Han fortalte min mor at han havde tænkt på selvmord, men at han nok var for fej til det. Min mor forklarede ham selvfølgelig at det var den helt forkerte vej at tage og at han kun ville forårsage skade på os, hvis han gjorde det. Hun fortalte ham hvor meget jeg elskede ham og han lyste op og smilte og lovede ikke at gøre det. Da han, tidligt fredag morgen, fortalte min mor at nu tog han hjem til Skive igen, forsøgte hun at få ham til at blive. Hun var nervøs for ham, men han virkede til at have det meget bedre end dagen før. Min mor sagde til ham at hun ville ringe til ham så snart hun fik fri fra arbejde. Kl. 22:30 da Kristina og jeg var kommet hjem fra Afrika havde hun stadig ikke kunnet få fat på ham.
Jeg var nervøs, men sikker på at min far aldrig kunne finde på at tage sit eget liv.
Lørdag kl. 10 får jeg fat på familien i Skive og får dem til at tage hjem til ham, for at høre hvordan han havde det.
Kl. 12 får jeg at vide at min far er død. Han har hængt sig selv fra loftbjælkerne og gennem loftslemmen. Rebet, eller snoren er knækket og de fandt ham liggende i fosterstilling. I Skive ligger der nu et brev som han har skrevet til mig. Jeg ved ikke hvad der står i det brev, udover at han har skrevet lidt om hvordan han gerne vil bisættes. Jeg forstår det ikke. For 40 timer siden sad jeg i flyveren og fortalte Kristina hvordan jeg ville bruge nogle af mine fridage på at være sammen med min far, og jeg glædede mig til at fortælle ham det.
Den ændring i hans sindstilstand der er sket over de sidste 5-6 dage er helt ufattelig. For ikke mere end en uge siden stod han hos en ven i Skive og malede en yderdør som han havde tænkt sig at placere i sit soveværelse så han kunne få direkte adgang til haven...Et par dage senere, ja.
Jeg tror ikke rigtig på noget liv efter døden, men jeg kan i det mindste sige at han ikke lider så meget nu, og det er jeg glad for.
I skal også vide at jeg ikke er som min far, så i skal ikke være bekymrede for om jeg begynder på noget dumt. Og hvis i bliver bekymrede for min opførsel eller andet så skal i bare sige det, så lover jeg at lytte og tage det til mig. Det har jeg dog lært af min far. Han havde svært ved at lytte i de sidste år.

Beklager at jeg har hi-jacked tråden.

http://splatcup.goalsoccer.net

49Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 20 Feb 2011 - 15:19

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er en svær post at følge op på, men her prøver jeg så lige alligevel.

Tak for tilliden du har vist os, Rune, ved at forklare lidt mere om situationen. Det er rart at få at vide, selvom læsningen i sig selv ikke var specielt rar.

Du skal til enhver tid være velkommen til en kop kaffe eller tilsvarende, hvis du har brug for at snakke eller bare koble af.

Både mig og Helge har personlige erfaringer med tabet af en forælder, og selvom det ligger mange år tilbage, er der givetvis stadigvæk nogle erfaringer vi har gjort os, som måske kan bruges til noget i din situation. Feel free to ask...

Lidt mere lav-praktisk:
Vi er kun tre spillere til fredag, dig inklusive, og derfor tror jeg ikke vi spiller, når du ikke er helt fit 4 fight... Så hellere vente, og gøre det godt...

50Arvandor - næste spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 20 Feb 2011 - 18:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej Rune

Jeg ved ikke, hvad skal skrive eller sige. Tak for tilliden, jeg kondolerer, og jeg skal nok forsøge at være med til ikke at tabubelægge din fars død. Jeg tror på at du har ret i at det skal være muligt at snakke om det så, hvis og når du har lyst skal du bare gøre det.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 8]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum