S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnox-logistik

+9
princelarming
Mette Suhr
Janushedemann
Mikkel BV
Rune
andbruu
R-kølle
gakkedulla
Helge
13 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 4]

26obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 11:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

"din GDS-tjans er AT GÅ AMOK!!"

27obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 13:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@ Bimse: T-shirts er en god ide. Det skal helt sikkert med til næste tilmelding. Msåke skal vi endda lave en i år Smile

@ Helge: Jeg tror vi skal vedtage at alle er nødt til at deltage på en eller anden måde i løbet af obnox, ellers kommer det ikke til at fungere. Det betyder også at alle implicit er meldt til at hjælpe når vi er deroppe.

28obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 15:25

Ezekiel BV

Ezekiel BV
Gnom Svinehyrde

Syns oxo at en tilmelding dækker at man hjælper til under Obnoxicon, både med opvask etc. og at gå amok

http://www.mesiah.dk

29obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 16:03

andbruu

andbruu
Captain

Jeg vil ikke være med til at gå amok

30obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 31 Mar 2011 - 17:19

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det lyder fee!

vi andre går amok og anders invoker Loo, når der er GDS "gå amok" - så slipper du for det, og lader den djævelske pirat tage slaget...

31obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Man 4 Apr 2011 - 14:15

Mary


Gnom Svinehyrde

Helge skrev:tænker også at en væsentlig kolonne kunne være "vil gerne tage en tørn" kolonnen, hvor folk skulle ordne opvask, mad, feje eller lignende... hvis alle tog en tjans var det sikkert nok... så skulle der bare være en general der bestemte hvem der stod for hvad...

Dit forslag til mig i telefonen om at lave en slags skema hvor man lige kunne krydse af hvem der tog en opvask hvornår er blevet til virkelighed, jeg laver flotte flotte lange tynde skema til den slags :-) Så vidt jeg husker er det vist også mig der, i mailen, står på som oprydningsansvarlig Very Happy

32obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Man 4 Apr 2011 - 22:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Så skete det, på trods af advarsler osv: der er altså indløbet en betaling til obnox uden egentligt navn på... den er modtaget den 4/4-11. den første halvdel af teksten på overførslen er "Obnox - Hr." og den sidste del er noget som den pågældne må skrive/sende til mig så overførslen kan blive sat til den rigtige...

33obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tirs 5 Apr 2011 - 13:06

andbruu

andbruu
Captain

Hvis der ikke er nogen der melder sig, så er det mig Smile

Eller ogs' er det ikke.

34obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 6 Apr 2011 - 13:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nå nu har jeg så endelig hørt fra Lisbjerghytten

Vi kan ikke leje den i år, men til næste år er den ledig. Den koster 4500 kr + forbrug for perioden fredag til søndag. Er det noget vi er interesserede i, eller regner vi med at være flyttet permanent til pindstrup?

35obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 6 Apr 2011 - 14:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lisbjerg er bare fakkertalt en hel del tættere på. jeg synes det må være op til generalerne... eller også kunne man lave en hemmelig afstemning på obnox iår...

36obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 6 Apr 2011 - 17:48

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Nu har jeg bestilt følgende i pindebrugsen:

25 kasser vestfyen

15 kasser 0,5l sodavand

20 toastbrød og nok ost og skinke til at proppe i.

De regner med gerne at ville bringe det ud, men deres trailer har været stjålet, så det bliver i chefens private hvis det er Wink

37obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 7 Apr 2011 - 10:56

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Sejt klaret alle med opgaver Smile

Og fedt at det er så tilpas lokalt at chefen bare bruger sin egen trailer, det er service mindednessness!

38obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 7 Apr 2011 - 11:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

servicemindedmadness!

39obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tors 7 Apr 2011 - 23:19

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Helge skrev:servicemindedmadness!

"Sprængt Lix-tal"

40obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Tirs 26 Apr 2011 - 16:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

har netop afsluttet snak med Pinde og det korte af det lange er at vi har hytterne fra klokken 15.00 torsdag. det er forbudt at komme før, da lokalerne bruges af den lokale skole som extra undervisningslokale og de må ikke forstyrres.

41obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 9:29

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ anders BC: hvornår vil du have gearet der skal stockes op hos dig? for det er hos dig der laves pick-up-site, ikk? jeg regner med at medbringe noget pynt til fælles kørsel. tror godt jeg kan have mine dukker på min cykel...

42obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 10:06

andbruu

andbruu
Captain

Vi skal lige have mål på heffers car, inden vi stokker mere op. Der er ved at være godt fyldt i kælderen.

43obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 10:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@ Helge: Jeg tror ikke du skal begynde at pakke andet end pynt og plader ind til anders, mest fordi der også skal være plads i bilen til det hele jo. Vi plejer, uden problemer at fylde en bil og en trailer når anders og jeg kører sammen Smile

44obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 10:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hmm. umiddelbart er der 18 tilmeldte til at spille hammer, uden at tage dem med som har taget hammer for at gå på druk. altså reelt 18 hammer spillere, der er rygter om flere, men dem er der ikke tal på... jeg tænker at vi skal have 7 borde for at imødekomme tilmeldingen, eller er jeg helt afmarcheret. min tanke er at der ikke skal ventes mere end 1 kamp inden det bliver din tur til at spille igen. hvordan ser pynte-situationen ud i forhold til det, og hvad med plader?

hvordan ender det med fælles-kørsel? der blive sgu også proppet i bilerne hvis alle dukker skal med i dem, oven i soveposer, underlag, telte etc.

45obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 11:03

princelarming

princelarming
Barbar Barber

6-7 borde lyder af meget, og kommer til at fylde hele det store rum i spejderhytten - men sådan skal det vist også være ;-)

Jeg har terræn til et bord, og plade til det også... I Gun City, naturligvis... indtil videre...

46obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 11:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

men 18+ spillere lyder også af meget... vi har været en 8-10 stykker på hyggecon og der har der, fordi der er turnering, været behov for 4-5 borde, så der er til alle. her er der sikkert lidt mere ølstemning oveni hammeren, så jeg tror godt vi kan klare og med mindre borde, en 1 per 2 mand, men heller ikke så meget mindre... tror faktisk ikke at 7 borde er for lidt... selvom det er sejt! kan jo også tænkes at der kan spilles en spil BB på et tomt hammerbord i en snæver vending!

YEAH!

47obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 11:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Helge skrev:... i en snæver vending!

Du mente Henning, ikke sandt??

48obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 12:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Netop fordi vi skal have så mange borde med derop og pynt til alle bordene er det nødvendigt at hver spiller slæber sit eget lort og ikke læsser det af hos anders. Det eneste der er plads til i bilerne er plader og pynt. (punktum). Vi er selvfølgelig allesammen ansvarlige for at sørge for at vores plader og pynt kommer ned til anders så flefferen ikke skal køre hele byen og opland rundt for at hente plader torsdag aften. Afslut klynk og iværksæt sammentagning. Flyt plader og pynt ned til anders, det tager måske et par busture, men det bliver fedt i den sidste ende. Alternativt må vi gang'e op nogle stykker og hjælpe hinanden med at flytte det.

Anyways det jeg bare gerne vil sige er bilerne kommer til at flytte plader og pynt. Spillerne kommer til at flytte soveposer, liggeunderlag, dukker og til nøds en smule tøj (husk nu at vi får en ny T-shirt derude som selvfølgelig skal tages i brug med det samme).

49obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 12:16

princelarming

princelarming
Barbar Barber

R-kølle skrev:husk nu at vi får en ny T-shirt derude som selvfølgelig skal tages i brug med det samme

Men de siger ude i byen at den nye trøje bliver meget grim, Henning!?!

50obnox-logistik - Page 2 Empty Sv: obnox-logistik Ons 4 Maj 2011 - 12:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ krølle: der er nul klynk, bare en forespørgsel om det logistiske i fælleskørsel af plader+pynt. hvis Heffer skal kører med det hele er der vel kun plads til ham og Kat (altså hvis bagsæderne skal ligges ned).

det er vel ikke værre end at vi må nøjes med færre borde hvis de ikke kan være der...

der er umiddelbart ikke andre af drengene der kører, så der er nok ikke plads til mere end det der kan være i Hephs auto...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum