S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnox-logistik

+9
princelarming
Mette Suhr
Janushedemann
Mikkel BV
Rune
andbruu
R-kølle
gakkedulla
Helge
13 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Go down  Besked [Side 4 af 4]

76obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 14:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

klart... Den er givet videre...
Vi arbejdede også ud fra en tidligere antagelse om at det var en forholdsvist billig projektor... Det var det så ikke alligevel...

77obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 18:27

oj


Gnom Svinehyrde

Allan Digital, Morten Skjoldhøj og jeg kommer i bil selv, men det er en meget lille tøset og vældig fimset bil (Allan spiller vel Slaanesh...) så vi har ikke plads til så meget gejl men...

Vi ligger da selv inde med plader og terræn til en 4' x 8' hvis det skulle være, jeg tror godt jeg kan love på alles vegne (os der bruger dem) at det sagtens kan lånes ud... vi har bare ikke plads til det i bilen. Giv lige et kald hvis det er noget vi skal kigge på, både Helge og Asbjørn skulle gerne have mit nummer, og det må gerne deles ud hvis man lyster, vil bare ikke lige have den til at stå på et forum, lorte tyrkiske hackere og andet godtfolk.

Svømmehal siger i... muhaha, så vi skal tage badetøj med hvis folk ikke vil se os nøgne eller hvad?

Sovegrej involvere underlag også, ikke sandt?

78obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 19:03

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey OJ!

medbring gerne badetøj etc. det er intet krav, men det er unisex badeshow...

liggeunderlag er smart i en snæver vending... vi har ikke præcist tal på antal madresser.

tror umiddelbart vi klarer os med hensyn til plader (vi har vist en 6 stykker, nu), men i må da gerne tage noget læx pynt med hvis det er...

glæder mig til at battle med jer imorgen!

hvornår påregner i at komme?

79obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 19:08

oj


Gnom Svinehyrde

Jeg tror ikke engang vi har plads til vores overlevelses grej, så jeg tror ikke der bliver så god plads til terræn... det er også ørken terræn så det ser nok lidt fjollet ud på en golfbane.

Planen er vist at Allan har fri i morgen og tager til Viborg for at hente bil når han står op, så jeg gætter på at vi får kørt her fra byen engang hen af eftermiddagen, så vi er forhåbentlig fremme før kl 18:00. Vi lavede samme trick til Fastaval og der blev det godt nok lidt senere.

Kan det passe at stedet vi skal være er følgende:

Kursuscenter Pindstrup
Johs. F. La Cours Allé
8550 Pindstrup Ryomgaard

Sådan en 40 clicks fra Århus?

Damn jeg trænger til en bitter og noget hammer nu!

80obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 19:37

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det er nemlig den korrekte adresse OJ.

I skal så op til spejderhuset hvilket godt kan være liiidt mere speget at finde. Det ligger oppe af en grusvej på venstre hånd lige inden i kommer til Johs. F. La Cours Allé (hvis i kommer kørende inde fra Pindstrup by).

Så når i kommer til Johs. F. La Cours Allé kigger i på hinanden og siger: "nååå så var det den grusvej vi kørte forbi lige før", vender bilen og kører tilbage Smile

81obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 19:39

oj


Gnom Svinehyrde

Det lyder lidt som os, det er meget tænkeligt at vi ender i Randers før vi får sagt det , men det går nok. Tak for tippet! Very Happy

82obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 22:22

Mary


Gnom Svinehyrde

Vi sætter nogle totalt flotte skilte op ved vejen! Så lange og tynde at ingen alligevel ser dem :-)

Når man har brugsen på højre hånd så skal man begynde at kigge efter en grusvej på venstre hånd....

Hvor mange ting kan man have på hver hånd iøvrigt?

83obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 22:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Som min morfar altid sagde: "rigtige banditter har en pistol i hver hånd, og en kniv i den anden!"

84obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 23:11

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så er der 32 tilmeldte!

det er sgu også en pøl!

har lige sidste check på indbetalinger imorgen, men det lader til at kun 14 ikke har betalt, og 3 har tilmeldt sig idag... derudover er der rygter om et par extra adds, men de er ikke helt sikre på hvor og hvornår, så det ser vi bare til... rock and roll!

85obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 23:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har for øvrigt bemærket at Loo har meldt sin ankomst om lørdagen. Ikke dårligt at vi får en ægte star-kommentator til DM i creme-skildpadde, en ville næsten ønske at han oplevede det

86obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Ons 18 Maj 2011 - 23:48

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Loo ankommer, og alle børn græder!

87obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Tors 19 Maj 2011 - 10:43

andbruu

andbruu
Captain

Jeg tror ikke Looo har tilmeldt sig... Jeg er der nemlig hele tiden,og så gider han jo ikke at komme! Nu skal jeg bare huske creme skildpaderne.

88obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Tors 19 Maj 2011 - 10:52

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Doktor Nielsen har inviteret Kaptajn Loo...

89obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Tors 19 Maj 2011 - 13:14

andbruu

andbruu
Captain

Doktor Nielsen trænger til en krumsabel dypt ned i halsen.

90obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Tors 19 Maj 2011 - 14:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

noget som loo efter sigende er leveringsdygtig i Smile

91obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Man 23 Maj 2011 - 10:56

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Tak for 'con, det var Epixx!!

Hvem reddede mailing-listen med sig hjem??

Kunne være fedt med en mail rundt til alle deltagende, med tak for en fed con, evt. med et billede eller tre...

92obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Man 23 Maj 2011 - 11:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tror mamme fik den med?

well dunno...

kunne være fedest med billeder og tak-for-show mail og bare lige for at gøre opmærksom på at vi har alles email...

93obnox-logistik - Page 4 Empty Sv: obnox-logistik Tirs 24 Maj 2011 - 8:53

andbruu

andbruu
Captain

Jeg vil da godt have min klo på den mailing liste - så skal jeg nok sende en evaluering rundt.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 4 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum